reklama - zainteresowany?

Wybacz, ale chcę się z tobą ożenić - Sensus

Wybacz, ale chcę się z tobą ożenić
ebook
Autor: Federico Moccia
Tłumaczenie: Karolina Stańczyk
ISBN: 978-8-3775-8183-4
stron: 650, Format: ebook
Data wydania: 2012-02-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 27,99 zł

Dodaj do koszyka Wybacz, ale chcę się z tobą ożenić

Niki i Alex od dwóch lat sÄ… szczęśliwÄ…, zakochanÄ… w sobie parÄ…. Ona rozpoczyna studia na wydziale humanistycznym, on, starszy od niej o siedemnaÅ›cie lat, pracuje w agencji reklamowej i jest speÅ‚nionym czÅ‚owiekiem sukcesu. Pewnego dnia Alex zabiera swojÄ… ukochanÄ… na weekend do Nowego Jorku, podczas którego jednÄ… z atrakcji ma być wieczorny lot helikopterem i lÄ…dowanie na dachu Empire State Building. Kiedy zbliżajÄ… siÄ™ do sÅ‚ynnego wieżowca, w jego oknach na ostatnim piÄ™trze zapala siÄ™ napis: Wybacz, ale chcÄ™ siÄ™ z tobÄ… ożenić. W ten sposób Alex oÅ›wiadcza siÄ™ Niki, a ta zachwycona siÄ™ zgadza. Tylko czy na pewno to jest dobra decyzja? W odpowiedzi na to pytanie pomogÄ… Niki jej nieodÅ‚Ä…czne przyjacióÅ‚ki: Olly, Erica i Diletta, u których od czasów szkolnych też wiele siÄ™ zmieniÅ‚o. Federico Moccia kolejny raz z trafnoÅ›ciÄ… i humorem opisuje życie wspóÅ‚czesnych 20- i 30-latków... kontynuacja losów bohaterów bestselleru Wybacz, ale bÄ™dÄ™ ci mówiÅ‚a skarbie (MUZA 2009) czym marzÄ… mÅ‚ode WÅ‚oszki u progu dorosÅ‚oÅ›ci? kolejna książka Federico Moccii, której adaptacja filmowa przyciÄ…gnęła do kin miliony WÅ‚ochów

Dodaj do koszyka Wybacz, ale chcę się z tobą ożenić

 

Osoby które kupowały "Wybacz, ale chcę się z tobą ożenić", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • Tajemnice sieci
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca

Dodaj do koszyka Wybacz, ale chcę się z tobą ożenić

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Wybacz, ale chcę się z tobą ożenić

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.