reklama - zainteresowany?

Wyższa szkoła skutecznej retoryki - Sensus

Wyższa szkoła skutecznej retoryki
Autor: Gloria Beck
Tytuł oryginału: Rhetorik für die Uni: Berufsstrategie
TÅ‚umaczenie: Edyta Panek
ISBN: 978-83-246-2045-6
stron: 208, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2010-02-08
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 32,90 zł

Dodaj do koszyka Wyższa szkoła skutecznej retoryki

Tagi: Komunikacja międzyludzka | Perswazja i NLP

Seminarium z retoryki

  • BÅ‚yskawiczne przekonywanie innych do swoich kompetencji
  • Budowanie pozytywnego wizerunku bez lizusostwa
  • Stosowanie skutecznej retoryki w drażliwych sytuacjach
  • Techniki bÅ‚yskotliwych przemówieÅ„ publicznych

Retoryka bez sekretów

Sukces nie zawsze idzie w parze z kompetencjami zawodowymi. Niektórzy twierdzÄ… nawet, że caÅ‚kowicie siÄ™ z nimi rozmija. To, jak jesteÅ› postrzegany, czÄ™sto zależy nie od tego, CO mówisz, ale JAK to robisz. JeÅ›li wiÄ™c nastawiasz siÄ™ na sukces i myÅ›lisz, że nic CiÄ™ nie powstrzyma — lepiej przed szturmem zabezpiecz tyÅ‚y. Im wczeÅ›niej zaczniesz stosować zwyciÄ™skie taktyki, tym wiÄ™ksza szansa na Å›wietnÄ… karierÄ™. Na studiach jak na wojnie…

ZADANIA DO WYKONANIA

  • Zwrócenie na siebie życzliwej uwagi ważnych ludzi i pozostanie w ich pamiÄ™ci.
  • Zyskanie opinii osoby bÅ‚yskotliwej i kompetentnej.
  • Zdobycie umiejÄ™tnoÅ›ci gÅ‚adkiego radzenia sobie w sytuacjach, w których jesteÅ› oceniany — podczas egzaminów ustnych, wygÅ‚aszania referatów, udzielania odpowiedzi na pytania wykÅ‚adowców, zabierania gÅ‚osu w trakcie wykÅ‚adów i konferencji.

Ceniona specjalistka zajmująca się odkrywaniem sekretów retoryki otwiera przed Tobą świat wyrafinowanych trików retorycznych i zasad niewidzialnej manipulacji, skutecznych taktyk i sprawdzonych w środowisku naukowym wzorców komunikacji. Zdobądź wiedzę, której nie zagwarantuje Ci żadne seminarium, a której wszyscy będą od Ciebie wymagać.

Dodaj do koszyka Wyższa szkoła skutecznej retoryki

Spis treści

Dodaj do koszyka Wyższa szkoła skutecznej retoryki

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.