reklama - zainteresowany?

Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa - Sensus

Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa
ebook
Autor: Seth Godin
Tytuł oryginału: We Are All Weird
Tłumaczenie: Magda Witkowska
ISBN: 978-83-246-7212-7
stron: 96, Format: ebook
Data wydania: 2013-11-29
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 14,95 zł (poprzednio: 29,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-14,95 zł)

Dodaj do koszyka Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa

Seth Godin jest już tam, gdzie inni będą za parę lat. Warto czytać go z wielką uwagą

Eryk Mistewicz,
kwartalnik "Nowe Media"


Ludzie wolą organizować się w plemiona — grupy, które mają swoich liderów, kulturę albo definicję normalności. Cyfrowa rewolucja umożliwiła powstanie tych plemion i wzmocniła je, dzięki czemu mamy teraz miliony grup ludzi, które respektują, doceniają i wspierają działania, które osoby spoza grupy nazywają dziwnymi, a które dla nas, współplemieńców są całkowicie normalne. Godin twierdzi, że wpychanie nas wszystkich w uniwersalny szablon „normalności”, by sprzedać więcej śmieciowych produktów masom, jest zarówno nieefektywne, jak i złe. Okazją naszych czasów jest możliwość wspierania dziwnych, sprzedawania dziwnym i stania się dziwnym.

Seth Godin jest autorem 13 bestsellerów, popularnym blogerem i spełnionym przedsiębiorcą. Jego książki zostały przetłumaczone na ponad 35 języków. Jest założycielem Squidoo.com, jednego ze 100 najpopularniejszych serwisów w Stanach Zjednoczonych. Prowadzi swoją rubrykę w Fast Company oraz Harvard Business Review, a także wygłasza tysiące wykładów dla firm, urzędów oraz organizacji pozarządowych.

Do 2010 roku rozkład zachowań rozciągnął się i spłaszczył do punktu, w którym więcej jest dziwnych, niż normalnych.

Świat, w którym produkuje się masowo w-jednym-rozmiarze-uniwersalnym-pasującym-wszystkim odchodzi, i to bardzo szybko. Gwałtowny rozwój plemion, mikro-społeczności ludzi pasjonujących się czymś, mających hobby i dziwactwa zmienia politykę, ekonomię, marketing, produkcję i wszystko inne. Możesz walczyć, by zachować status quo (i przegrać), albo zaangażować się w najważniejszą rewolucję naszych czasów. Ten manifest jest wezwaniem do działania dla każdego, komu kiedykolwiek na czymkolwiek zależało.

Dodaj do koszyka Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa

 

Osoby które kupowały "Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przyw
  • Szef, kt

Dodaj do koszyka Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa

Spis treści

Wszyscy jestemy dziwni. O micie masowoci i kocu posuszestwa eBook -- spis treci

Wprowadzenie. Ciarna sonica

  • Masy, normalni, dziwni i bogaci (10)
  • Wojna naszych czasów... (12)

Cz I. Kapitalizm, przemys i potga mas - oraz ich nieunikniony upadek

  • Rynek masowy na nowo definiuje normalno (15)
  • Koniec masowoci (16)
  • Dziwactwo nie jest tylko now norm - to nowa, pozytywna jako (17)
  • Witamy w Normal (18)
  • Witamy u dziwaków (18)
  • I znów wracamy do normalnoci (19)
  • "He can't be a man 'cause he doesn't smoke, the same cigarettes as me" (20)
  • Co oznacza sowo "normalny"? (20)
  • Co oznacza sowo "dziwny"? (21)
  • mier mediów masowych nastpuje na Twoich oczach (22)

Cz II. Cztery siy dziwactwa

  • Sia pierwsza: twórczo ulega wzmocnieniu (25)
  • Sia druga: dziki bogactwu moemy robi, co chcemy, a chcemy by dziwni (25)
  • Sia trzecia: marketing znacznie lepiej sobie radzi z docieraniem do dziwnych (25)
  • Sia czwarta: w plemionach kontakty s lepsze (26)
  • Historyczny trend masowy a wspóczesne odchylenie ku dziwactwu (26)
  • Antylopy nie maj hobby (27)
  • Dziwactwo jako wyraz czowieczestwa (29)
  • Bogactwo narasta, a wraz z nim narasta dziwactwo (30)
  • Oddziaywanie na nasz kultur (32)
  • Mdrzy marketerzy ju dzi wspieraj tych, którzy chc wybiera (35)
  • Plemiona s lepiej powizane (37)

Cz III. Stopniowe i nieubagane spaszczanie si krzywej dzwonowej

  • (Krótka) historia wdkarstwa... (43)
  • ...i historia chleba (44)
  • Wszyscy stanowimy margines: Kung Fu Fighting (45)
  • Krzywa dzwonowa si spaszcza (46)
  • Krzywa dzwonowa nadal wystpuje, ale si zmienia (46)
  • Wszystko zaczo si od lodów (48)
  • Wadza w rce wybierajcych (49)
  • Rynek oddaje wadz w rce wybierajcych (49)
  • Nie jedna, a wiele krzywych dzwonowych (50)
  • Masy s dla nas tym, czym woda dla zotej rybki (51)
  • Masowa promocja reklamowa (52)
  • Kogo rozczarowa? (53)
  • Nawias Gutenberga (54)
  • Johnny Carson nie by dziwny (55)
  • Nie widziae wszystkiego (55)
  • Ile miliardów? (56)
  • Kultura cyfrowa nie rzuca cienia, a daje wiato (wemy choby internet) (56)
  • Geograficzna blisko stanowi przeszkod dla dziwactwa (57)
  • Przywyklimy ju do krzywej dzwonowej (58)
  • Nie chodzi o przedmioty (60)
  • To, co w oddali, moe si wydawa bardziej normalne, ni jest w rzeczywistoci (60)
  • Siy normalnoci (61)
  • Trzy (nowe) siy dziwactwa (62)
  • Dwa hotele (63)
  • Harry Potter i skonfliktowane masy (65)
  • Marketing mobilny - dziwniej ju nie bdzie (66)
  • Jenss i trzy garnitury (67)
  • T.G.I. Friday's przybywa na Union Square (czyli o walce midzy masami a dziwactwem) (68)
  • Przypywy i odpywy dziwactwa i normalnoci (69)
  • Telewizja kontra Boing Boing (70)
  • Masy i rzdy normalnej edukacji (72)
  • Popatrz z bliska, a normalno zniknie (74)
  • Tak na marginesie: proste rozwizanie problemu szkolnictwa (75)
  • Dziwactwo i szczcie (76)
  • Dziwactwo jest wszdzie (77)
  • Mnogo (77)
  • Na dziwnych równie spoczywa pewna odpowiedzialno (78)
  • Moralno dziwactwa (79)
  • Rozamowe -izmy (81)
  • Inni (dziwni) (83)
  • Geneza wadzy (83)
  • Girolamo Savonarola i przegrana walka o wadz (85)
  • W kleszczach normalnoci (87)

Postscriptum. Ku plemionom

  • Podzikowania (94)
  • The Domino Project (95)
  • O okadce (96)

Dodaj do koszyka Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.