reklama - zainteresowany?

Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji - Sensus

Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji
ebook
Autor: Nancy Duarte
Tytuł oryginału: Resonate: Present Visual Stories that Transform Audiences
Tłumaczenie: Maksymilian Gutowski
ISBN: 978-83-246-4841-2
stron: 264, Format: ebook
Data wydania: 2012-03-28
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 34,50 zł (poprzednio: 69,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-34,50 zł)

Dodaj do koszyka Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji

Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji

Napisanie książki o efektywnej i inspirującej komunikacji jest nie lada wyzwaniem, skoro takie dzieło musi uosabiać to, co propaguje. Nancy Duarte w zupełności się to udało. Fascynująca. Przekonująca. Do cna praktyczna. Ta książka to skarb!
Patrick Lencioni

Mało kto wzbudza we mnie takie zainteresowanie, jak świetny mówca. Zawsze chciałem być kimś takim, od czasu, kiedy ubiegałem się o funkcję przewodniczącego w siódmej klasie podstawówki. Choć zaszedłem daleko od tamtego czasu, nigdy do końca nie rozumiałem, co to znaczy być światowej klasy mówca, dopóki nie przeczytałem Współbrzmienia Nancy Duarte. Przeczytaj tę książkę, wchłoń ją, wprowadź jej zasady w życie, a wkroczysz na drogę chwały wielkiego mówcy.
Ken Blanchard,
współautor książki Jednominutowy menedżer

Sprawność w snuciu opowieści, empatia i kreatywność leżą u podstaw komunikacji, nauki i rozwoju. Współbrzmienie uczy nas, jak odkryć w sobie i opanować te zdolności, aby wykorzystać je produktywnie i z pożytkiem.
Biz Stone,
współzałożyciel Twittera

Współbrzmienie zabierze Cię w fascynującą podróż przez planowanie i wygłaszanie naprawdę nietuzinkowych oraz pamiętnych prezentacji, które mogą nawet wpłynąć na losy świata. Każdy, kto pragnie zmieniać świat, musi koniecznie zapoznać się z tą książką. Po raz kolejny Nancy proponuje nam coś niesamowitego!
Garr Reynolds,
autor książek Zen prezentacji i Porywający preZENter

Twórz prezentacje, które jeszcze długo będą rozbrzmiewać w sercach Twojej publiczności

Na początku było słowo. Kiedy odkryto jego perswazyjną moc, słowo zawładnęło masową wyobraźnią. Nieco później za sprawą prezentacji multimedialnych zostało ono wyparte przez obraz. Wyobraź sobie jednak, że Twoim głównym narzędziem prezentacji nie jest komputer, ale Ty sam i Twój werbalny przekaz. Żadna inna forma komunikacji nie dorównuje potędze starannie dobranych i wypowiedzianych słów. Dorobek przedstawionych w tej książce wybitnych postaci jest tego najlepszym świadectwem. Dowiedz się, jak porwać publiczność — zawsze i wszędzie, nawet bez technicznych wspomagaczy.

Najwięksi mówcy potrafią wprowadzić publiczność w prawdziwy trans, oczarować ją i zdobyć jej niepodzielną uwagę. Jak to robią? Siła skutecznej prezentacji tkwi w doskonale poprowadzonej opowieści. Szybko przekonasz się, jak efektywna jest komunikacja biznesowa oparta na tej formie przekazu. Oryginalna i fascynująca książka Nancy Duarte pokaże Ci, jak przekształcić dowolną prezentację w porywającą przygodę. Odkryjesz, jak zrozumieć publiczność, opracować przekonującą treść i przeciągnąć wszystkich na swoją stronę. Prezentacja jest potężnym narzędziem perswazji, a koncepcje wyrażane w formie opowieści dodatkowo wzmacniają jej moc. Teraz będziesz mógł osiągnąć taką biegłość w dziedzinie prezentacji, jakiej pozazdrościłby Ci sam Arystoteles.

  • Jak tworzyć angażujące i aktywizujące publiczność prezentacje?
  • Jak wykorzystać mity i filmy do tworzenia fascynujących opowieści?
  • Jak docierać do różnego typu odbiorców wśród swoich słuchaczy?
  • Jak budować treści motywujące i unikać przekazów demotywujących?
  • Jak wykluczać szumy komunikacyjne oraz być blisko odbiorcy?
  • Jak budować wypowiedzi, by były pełne merytorycznie i przekonujące?
  • Jak wygłaszać prezentacje, które zmieniają świat?

Dodaj do koszyka Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji

 

Osoby które kupowały "Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przyw
  • Szef, kt

Dodaj do koszyka Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji

Spis treści

Wspbrzmienie. Znajd wsplny jzyk z odbiorcami Twojej prezentacji eBook -- spis treci

  • Przedmowa (16)
  • Wprowadzenie (18)

1. Czym jest wspbrzmienie? (23)

  • Perswazja to sia (24)
  • Wspbrzmienie rodzi przemian (26)
  • Przemiany s zdrowe (28)
  • Prezentacje s nudne (30)
  • Bezbarwno (32)
  • Ludzie s ciekawi (34)
  • Same fakty nie wystarczaj (36)
  • Opowieci przekazuj sens (38)
  • Nie Ty jeste bohaterem (40)
  • Publiczno jest bohaterem (42)
  • Zasada #1 (45)

2. Co wiemy z mitw i filmw (47)

  • Wykorzystaj waciwoci opowieci (48)
  • Bez dramatu ani rusz (50)
  • Struktura opowieci (52)
  • Podr Bohatera (54)
  • Przekroczenie progu (56)
  • Komunikacja (58)
  • Pocztek i zew przygody (60)
  • rodek: kontrast (62)
  • Wezwanie do czynu (64)
  • Zakoczenie (66)
  • Co to jest miniwykres? (68)
  • Studium przypadku: Benjamin Zander (70)
  • Miniwykres Zandera (72)
  • Zasada #2 (75)

3. Zapoznaj si z bohaterem (77)

  • Jak znale u nich oddwik? (78)
  • Posegmentuj publiczno (80)
  • Studium przypadku: Ronald Reagan (82)
  • Oto bohater (86)
  • Oto mentor (88)
  • Znajd wsplny grunt (90)
  • Opieraj si na tym, co Was czy (92)
  • Zasada #3 (95)

4. Wytycz drog (97)

  • Przygotowania do podry (98)
  • Wielka idea (100)
  • Rozplanuj podr publicznoci (102)
  • Przybory do rozrysowania planu podry (104)
  • Bd wiadomy ryzyka (106)
  • Porad sobie z oporem (108)
  • Przedstaw cenn nagrod (110)
  • Studium przypadku: General Electric (112)
  • Zasada #4 (117)

5. Przeka penowartociowe treci (119)

  • Groch z kapust (120)
  • Nie tylko fakty si licz (122)
  • Nie myl za duo (125)
  • Kontrast tworzy tok narracji (126)
  • Nadaj ideom sens (129)
  • Przywouj historie z ycia (130)
  • Przemie informacje w opowieci (132)
  • Studium przypadku: Cisco Systems (134)
  • Od danych do sensu (139)
  • Zabij swoje malestwa (140)
  • Od pomysu do przekazu (142)
  • Zasada #5 (145)

6. Struktura wyraa sens (147)

  • Skonstruuj struktur (148)
  • Z sensem! (150)
  • Studium przypadku: Richard Feynman (152)
  • Miniwykres Feynmana (154)
  • Uporzdkowane komunikaty oddziauj silniej (156)
  • Stwrz kontrast emocjonalny (158)
  • Kontrast stylu prezentowania (160)
  • Twoja opowie na srebrnym ekranie (162)
  • Rekapitulacja procesu (164)
  • Zasada #6 (167)

7. Co, co zapamitaj na dugo (169)

  • Gwd programu (170)
  • Studium przypadku: Michael Pollan (173)
  • Powtarzane slogany (174)
  • Inspirujce obrazy (176)
  • Studium przypadku: pastor John Ortberg (178)
  • Miniwykres Ortberga (180)
  • Studium przypadku: Rauch Foundation (182)
  • Studium przypadku: Steve Jobs (185)
  • Miniwykres Jobsa (186)
  • Zasada #7 (189)

8. Zawsze mona zrobi co lepiej (191)

  • Wzmocnij sygna, zredukuj szum (192)
  • Dobre pierwsze wraenie (194)
  • Nie wykadaj ze szczytu wiey (196)
  • Ce sobie zwizo (198)
  • Oderwij si od slajdw (200)
  • Zrwnowa emocjonalno (202)
  • Urzd prb dla szczerych krytykw (204)
  • Studium przypadku: doktor Markus Covert (206)
  • Studium przypadku: Leonard Bernstein (209)
  • Zasada #8 (213)

9. Zmie wiat dookoa (215)

  • Nieatwo zmieni wiat (216)
  • Wygaszaj prezentacje, ktre zmieni wiat (218)
  • Nie czy za (221)
  • Prezentacje Enronu w okresie zaamania (222)
  • Zdobd przewag konkurencyjn (224)
  • Studium przypadku: Martin Luther King (226)
  • Miniwykres Kinga (236)
  • Studium przypadku: Martha Graham (232)
  • Otwarcie eksponuj swoje myli (236)
  • Moesz zmieni swj wiat (238)

Inspiracja nas otacza (243)

  • Studium przypadku: Wolfgang Amadeusz Mozart (244)
  • Miniwykres sonaty (246)
  • Studium przypadku: Alfred Hitchcock (248)
  • Studium przypadku: E. E. Cummings (250)
  • Zasada #9 (255)

  • Przypisy (256)
  • Podzikowania za zdjcia (259)
  • Skorowidz (261)
  • Szczeglne podzikowania (264)

    Dodaj do koszyka Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.