reklama - zainteresowany?

Wizerunek kobiety w mediach - Sensus

Wizerunek kobiety w mediach
ebook
Autor: Paulina Wiśniewska
ISBN: 978-8-3644-4730-3
stron: 605, Format: ebook
Data wydania: 2016-04-05
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 31,59 zł (poprzednio: 41,57 zł)
Oszczędzasz: 24% (-9,98 zł)

Dodaj do koszyka Wizerunek kobiety w mediach

Tagi: Rozwiązywanie problemów | Życiowe filozofie

Kobieto - jaka naprawdę jesteś? W pracy przeanalizowano medialny obraz kobiety na polskich i niemieckich stronach internetowych oraz w prasie drukowanej. Oglądowi poddano teksty zarówno traktujące o kobietach, jak i adresowane do kobiet, stąd też analizowanym zagadnieniem był nie tylko obraz medialny, ale i rzeczywista sytuacja kobiet. Badanym okresem była pierwsza dekada XXI w. W centrum zainteresowania badawczego pozostaje kobieta i jej położenie ekonomiczne oraz społeczne w Polsce i w Niemczech. Na bazie materiałów medialnych, zwłaszcza w wersji elektronicznej, analizie poddana została sytuacja kobiet, Polek, przez pryzmat doświadczeń Niemek. Dysertacja podejmuje też kwestie wpływu mediów adresowanych do kobiet w Niemczech na tytuły polskiej prasy kobiecej.

Tematem pracy był wprawdzie wizerunek medialny, ale głęboko osadzony w rzeczywistości i z nią ściśle powiązany. Media bowiem nie istnieją bez rzeczywistości, a rzeczywistość w dobie współczesnej ma charakter medialny. Stąd przenikanie się tych dwóch aspektów życia – medialnego i rzeczywistego. Kluczowe było porównanie i poszukiwanie zbieżności i punktów wspólnych zarówno w wizerunku kobiety, jak i jej sytuacji społeczno–kulturowej. Wybrane aspekty funkcjonowania kobiety w Polsce i Niemczech zostały poddane analizie medialnej oraz rzeczywistej. Ten sposób ujęcia tematu pozwolił na ukazanie badanego „wizerunku medialnego” w szerszym kontekście, w realnie istniejących okolicznościach.
Słowa kluczowe: medialny obraz, kobieta, feminizm, Polka, Niemka, prasa kobieca, kobieta w społeczeństwie 

Dodaj do koszyka Wizerunek kobiety w mediach

 

Osoby które kupowały "Wizerunek kobiety w mediach", wybierały także:

  • Problem Solving jest dla ludzi. Skuteczne rozwiązywanie problemów w każdym biznesie
  • Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
  • Księga związków, podrywu i seksu dla mężczyzn. Wydanie II
  • Trening superkreatywności dla dzieci
  • Pieprz uczucia. Jak rozwiązywać nierozwiązywalne problemy

Dodaj do koszyka Wizerunek kobiety w mediach

Spis treści

Dodaj do koszyka Wizerunek kobiety w mediach

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.