reklama - zainteresowany?

Werbalna prowokacja. Posługuj się retoryką ostrą jak brzytwa - Sensus

Werbalna prowokacja. Posługuj się retoryką ostrą jak brzytwa
Autor: Karsten Bredemeier
Tytuł oryginału: Provokative Rhetorik? Schlagfertigkeit
Tłumaczenie: Marian Kalinowski, Ewa Klej, Katarzyna Patoleta
ISBN: 978-83-246-0535-4
stron: 264, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2008-09-25
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Werbalna prowokacja. Posługuj się retoryką ostrą jak brzytwa

Tagi: Komunikacja międzyludzka

Na początku było słowo, na końcu puenta

  • Werbalna prowokacja
  • Słowny majstersztyk
  • Bomba informacyjna

...drogowskaz dla wszystkich tych, którzy uwielbiają zgryźliwą komunikację... lub często muszą bronić się przed werbalnymi atakami
"Gewinn", Wiedeń

Komunikuję się, więc jestem... w retorycznym raju
Nudne wywody o niczym? Zakazane! Gładkie i poprawne politycznie przemówienia? Wzbronione! Blablanie godzinami do zasypiających słuchaczy? Niedozwolone! Jako inteligentna i całkowicie zdrowa na umyśle jednostka masz niezbywalne prawo do wyrażania swoich myśli w sposób błyskotliwy i olśniewający. Twoim obywatelskim obowiązkiem jest prowokowanie słowem i używanie pokrętnej argumentacji w celu zdobycia przewagi nad twoimi rozmówcami!

Odrzuć myślenie stereotypowe -- to prosta droga skierowania Twojego umysłu... na manowce. Doceń wartość humoru w reagowaniu na cudze wypowiedzi. Poznaj zasady tworzenia inspirujących i porywających przemówień. Odkryj tajniki nowej, skutecznej techniki zadawania pytań. Dowiedz się, na czym polegają grzechy główne fatalnych wystąpień i dlaczego ich popełnianie grozi ogniem piekielnym.

Sztuka wojny na słowa

  • Zadawanie ciosów ciętą ripostą.
  • Atakowanie zaskakującymi pytaniami.
  • Wbijanie szpil za pomocą gier werbalnych.
  • Porażanie paradoksami semantycznymi.
  • Rozbrajanie poprzez psychologiczne podchody.

Ćwiczenie czyni mistrza ciętej riposty!

Dodaj do koszyka Werbalna prowokacja. Posługuj się retoryką ostrą jak brzytwa

 

Osoby które kupowały "Werbalna prowokacja. Posługuj się retoryką ostrą jak brzytwa", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa
  • Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
  • 100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni

Dodaj do koszyka Werbalna prowokacja. Posługuj się retoryką ostrą jak brzytwa

Spis treści

Werbalna prowokacja. Posługuj się retoryką ostrą jak brzytwa -- spis treści

Rozdział 1. Podstawy (5)

  • Słowa kształtują ludzi, ludzie kształtują słowa (6)
  • Argumenty na rzecz nowego modelu komunikacji (13)
  • Nowy wymiar informacji (14)
  • Nowy wymiar autoprezentacji (43)
  • Nowy wymiar (zubożenia) wzajemnych relacji (67)
  • Nowy wymiar apelowania (74)

Rozdział 2. Nowe metody (81)

  • Prowokowanie słowem, czyli możliwość zastosowania celnej riposty (82)
  • Retoryczne paradoksy - przeszkody w argumentacji zorientowanej na cel i granica językowej wytrzymałości? (104)
  • Cięty język - dla jednych zabawa, dla innych powód frustracji (120)
  • Dialektycy nakłaniają do...!? Albo: Prowokacyjne ataki... - jak je skutecznie odpierać! (157)

Rozdział 3. Instrumentarium retoryczne (177)

  • Struktura przemówienia lub prezentacji (178)
  • Tworzenie wstępu i podsumowania w wykładzie lub prezentacji (183)
  • Najczęściej spotykane błędy w wykładach i przemówieniach (192)
  • Nowa i skuteczna technika zadawania pytań (201)
  • Głupio zadane pytanie to połowa porażki... - druga strona techniki zadawania pytań (225)

Rozdział 4. Wskazówki co do udanych wystąpień publicznych (229)

  • Wskazówki dotyczące wystąpień w mediach (230)
  • Udany small talk: niezobowiązująca pogawędka na tematy gospodarcze (241)

Ćwiczenia (247)

Bibliografia (255)

Dodaj do koszyka Werbalna prowokacja. Posługuj się retoryką ostrą jak brzytwa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.