reklama - zainteresowany?

Uzależnienia 2.0. Dlaczego tak trudno się oprzeć nowym technologiom - Sensus

Uzależnienia 2.0. Dlaczego tak trudno się oprzeć nowym technologiom
ebook
Autor: Adam Alter
Tłumaczenie: Aleksander Gomola
ISBN: 978-83-8179-513-5
stron: 368, Format: ebook
Data wydania: 2019-06-10
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 40,04 zł

Dodaj do koszyka Uzależnienia 2.0. Dlaczego tak trudno się oprzeć nowym technologiom

Tagi: Komunikacja międzyludzka

Oderwij wzrok od smartfona i dowiedz się, dlaczego to takie trudne!
 

Żyjemy w epoce uzależnień.  Obsesyjnie sprawdzamy, czy pojawiła się nowa wiadomość w naszej skrzynce mailowej, nowy wpis na Facebooku albo polubienie na Instagramie. Godzinami oglądamy kolejne odcinki seriali i filmiki na YouTube’ie. Ale przede wszystkim, średnio przez trzy godziny każdego dnia wpatrujemy się w ekrany naszych smartfonów. Prawie połowa z nas nie wyobraża sobie bez nich życia, a dzieci wychowane w świetle ekranów mają kłopoty z budowaniem więzi z rówieśnikami w świecie rzeczywistym.
Adam Alter przekonuje, że w odpowiednich okolicznościach każdy z nas może się uzależnić, a twórcy nowych mediów dbają o to, by takich pokus stworzyć jak najwięcej. Odsłaniając mechanizmy uzależnień behawioralnych, autor wyjaśnia, dlaczego jest nam tak trudno oprzeć się udogodnieniom oferowanym przez współczesne technologie.

Uzależnienia 2.0 tłumaczą, w jaki sposób możemy bardziej świadomie korzystać z nowych mediów, a dzięki temu łatwiej się komunikować, zarządzać finansami i wytyczać granice miedzy pracą a rozrywką. A co najważniejsze, pokazują jak zmniejszyć szkodliwy wpływ nowych uzależnień na zdrowie nasze i naszych dzieci.

”Jak gdyby chcąc jeszcze dobitniej wyrazić swoje przesłanie, Adam Alter napisał  książkę, która uzależnia, o tym, skąd się biorą nasze dzisiejsze uzależnienia. Przedstawia w niej fascynującą i pilnie potrzebną analizę jednego z najbardziej niepokojących zjawisk współczesnych czasów.”
Malcolm Gladwell

 

Adam Alter jest wykładowcą marketingu w Stern School of Business Uniwersytetu Nowojorskiego, pisarzem i publicystą. W 2009 roku obronił doktorat z psychologii społecznej na Uniwersytecie Princeton. Prowadził zajęcia na wielu amerykańskich uczelniach, w tym na Harvardzie, Yale i MIT. Autor książki Siła podświadomości: co wpływa na nasze myśli, odczucia i zachowanie?, która znalazła się na liście bestsellerów dziennika „The New York Times”. Współpracuje m.in. z takimi gazetami jak: „The New York Times”, „The New Yorker”, „The Atlantic”, „WIRED”, „Slate”, „The Washington Post” i „Popular Science”.

Dodaj do koszyka Uzależnienia 2.0. Dlaczego tak trudno się oprzeć nowym technologiom

 

Osoby które kupowały "Uzależnienia 2.0. Dlaczego tak trudno się oprzeć nowym technologiom", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa
  • Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
  • 100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni

Dodaj do koszyka Uzależnienia 2.0. Dlaczego tak trudno się oprzeć nowym technologiom

Spis treści

Dodaj do koszyka Uzależnienia 2.0. Dlaczego tak trudno się oprzeć nowym technologiom

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.