reklama - zainteresowany?

Uzależnienia 2.0. Dlaczego tak trudno się oprzeć nowym technologiom - Sensus

Uzależnienia 2.0. Dlaczego tak trudno się oprzeć nowym technologiom
ebook
Autor: Adam Alter
TÅ‚umaczenie: Aleksander Gomola
ISBN: 978-83-8179-513-5
stron: 368, Format: ebook
Data wydania: 2019-06-10
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 40,04 zł

Dodaj do koszyka Uzależnienia 2.0. Dlaczego tak trudno się oprzeć nowym technologiom

Tagi: Komunikacja międzyludzka

Oderwij wzrok od smartfona i dowiedz siÄ™, dlaczego to takie trudne!
 

Å»yjemy w epoce uzależnieÅ„.  Obsesyjnie sprawdzamy, czy pojawiÅ‚a siÄ™ nowa wiadomość w naszej skrzynce mailowej, nowy wpis na Facebooku albo polubienie na Instagramie. Godzinami oglÄ…damy kolejne odcinki seriali i filmiki na YouTube’ie. Ale przede wszystkim, Å›rednio przez trzy godziny każdego dnia wpatrujemy siÄ™ w ekrany naszych smartfonów. Prawie poÅ‚owa z nas nie wyobraża sobie bez nich życia, a dzieci wychowane w Å›wietle ekranów majÄ… kÅ‚opoty z budowaniem wiÄ™zi z rówieÅ›nikami w Å›wiecie rzeczywistym.
Adam Alter przekonuje, że w odpowiednich okolicznoÅ›ciach każdy z nas może siÄ™ uzależnić, a twórcy nowych mediów dbajÄ… o to, by takich pokus stworzyć jak najwiÄ™cej. OdsÅ‚aniajÄ…c mechanizmy uzależnieÅ„ behawioralnych, autor wyjaÅ›nia, dlaczego jest nam tak trudno oprzeć siÄ™ udogodnieniom oferowanym przez wspóÅ‚czesne technologie.

Uzależnienia 2.0 tÅ‚umaczÄ…, w jaki sposób możemy bardziej Å›wiadomie korzystać z nowych mediów, a dziÄ™ki temu Å‚atwiej siÄ™ komunikować, zarzÄ…dzać finansami i wytyczać granice miedzy pracÄ… a rozrywkÄ…. A co najważniejsze, pokazujÄ… jak zmniejszyć szkodliwy wpÅ‚yw nowych uzależnieÅ„ na zdrowie nasze i naszych dzieci.

”Jak gdyby chcÄ…c jeszcze dobitniej wyrazić swoje przesÅ‚anie, Adam Alter napisaÅ‚  książkÄ™, która uzależnia, o tym, skÄ…d siÄ™ biorÄ… nasze dzisiejsze uzależnienia. Przedstawia w niej fascynujÄ…cÄ… i pilnie potrzebnÄ… analizÄ™ jednego z najbardziej niepokojÄ…cych zjawisk wspóÅ‚czesnych czasów.”
Malcolm Gladwell

 

Adam Alter jest wykÅ‚adowcÄ… marketingu w Stern School of Business Uniwersytetu Nowojorskiego, pisarzem i publicystÄ…. W 2009 roku obroniÅ‚ doktorat z psychologii spoÅ‚ecznej na Uniwersytecie Princeton. ProwadziÅ‚ zajÄ™cia na wielu amerykaÅ„skich uczelniach, w tym na Harvardzie, Yale i MIT. Autor książki SiÅ‚a podÅ›wiadomoÅ›ci: co wpÅ‚ywa na nasze myÅ›li, odczucia i zachowanie?, która znalazÅ‚a siÄ™ na liÅ›cie bestsellerów dziennika „The New York Times”. WspóÅ‚pracuje m.in. z takimi gazetami jak: „The New York Times”, „The New Yorker”, „The Atlantic”, „WIRED”, „Slate”, „The Washington Post” i „Popular Science”.

Dodaj do koszyka Uzależnienia 2.0. Dlaczego tak trudno się oprzeć nowym technologiom

 

Osoby które kupowały "Uzależnienia 2.0. Dlaczego tak trudno się oprzeć nowym technologiom", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • Powiedz, co myÅ›lisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
  • 100happydays, czyli jak siÄ™ robi szczęście w 100 dni

Dodaj do koszyka Uzależnienia 2.0. Dlaczego tak trudno się oprzeć nowym technologiom

Spis treści

Dodaj do koszyka Uzależnienia 2.0. Dlaczego tak trudno się oprzeć nowym technologiom

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.