reklama - zainteresowany?

Uwolnij swój język. Jak zacząć konwersację i zdobyć przyjaciół - Sensus

Uwolnij swój język. Jak zacząć konwersację i zdobyć przyjaciół
ebook
Autor: Don Gabor
Tytuł oryginału: How To Start A Conversation And Make Friends: Revised And Updated
Tłumaczenie: Cezar Matkowski
ISBN: 978-83-246-7215-8
stron: 224, Format: ebook
Data wydania: 2013-06-05
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 20,94 zł (poprzednio: 34,33 zł)
Oszczędzasz: 39% (-13,39 zł)

Dodaj do koszyka Uwolnij swój język. Jak zacząć konwersację i zdobyć przyjaciół

Tagi: Komunikacja międzyludzka | Rozwój intelektualny | Rozwój osobisty

Dobra rozmowa czyni nas interesującymi.
Edwin Newman, dziennikarz

Nim zaczniesz rozmawiać, plotkować i wykładać swoje racje, przez chwilę bądź cicho i przysłuchuj się temu, o czym i jak mówią inni. Kto z nich ma charyzmę i potrafi porywać tłumy? Kto jedną dowcipną ripostą rozluźnia atmosferę w pokoju? Kto uwodzi słowem i roztacza czar? A kto może to zrobić? Jak to kto? Ty!

Porozumiewasz się ze światem w procesie komunikacji - werbalnej, niewerbalnej, elektronicznej. Dlaczego więc nie uczynisz ze swoich rozmów sztuki i nie zaczniesz nawiązywać pozytywnych relacji między słowami? Autor tej książki, ekspert od „codziennej rozmowy”, podszepnie Ci, jak:

  • rozpoczynać rozmowę w każdej sytuacji i każdym otoczeniu;
  • kontynuować pogawędkę za pomocą odpowiednich pytań;
  • unikać pułapek konwersacyjnych;
  • nawiązywać bezpieczne znajomości w internecie;
  • okiełznać to, co mówi Twoje ciało;
  • flirtować i cieszyć się imprezami;
  • odmawiać szefowi i wyjść z tego cało.

 


 

Don Gabor jest trenerem umiejętności komunikacyjnych, poczytnym autorem poradników oraz twórcą programów treningowych. Często występuje jako ekspert w radiu i telewizji. Był także prezesem nowojorskiego oddziału Narodowego Stowarzyszenia Mówców.

Dodaj do koszyka Uwolnij swój język. Jak zacząć konwersację i zdobyć przyjaciół

 

Osoby które kupowały "Uwolnij swój język. Jak zacząć konwersację i zdobyć przyjaciół", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa

Dodaj do koszyka Uwolnij swój język. Jak zacząć konwersację i zdobyć przyjaciół

Spis treści

Uwolnij swj jzyk. Jak zacz konwersacj i zdoby przyjaci eBook -- spis treci

Nota od autora (7)

Wprowadzenie: Spotykanie si z nowymi ludmi i nawizywanie nowych przyjani podstaw sukcesu w obecnym wiecie! (9)

CZʦ I. JAK ROZPOCZ ROZMOW Z WIAR WE WASNE SIY

1. Pierwszy kontakt: jzyk ciaa (17)

2. Cztery naturalne sposoby przeamywania lodów (31)

3. Suchanie uatwia formuowanie odpowiedzi (49)

4. Mówienie innym o sobie (57)

5. Jak skutecznie zapamitywa imiona (67)

CZʦ II. JAK PROWADZI I KOCZY ROZMOW Z WDZIKIEM, TAKTEM I PRZEKONANIEM

6. Wzmacnianie rozmowy (79)

7. Jak sobie radzi z niemi rozmow (93)

8. Koczenie rozmowy i pozostawianie dobrego wraenia (103)

CZʦ III. WYKORZYSTYWANIE SERWISÓW SPOECZNOCIOWYCH DO ROZWIJANIA RELACJI ZAWODOWYCH, TOWARZYSKICH I OSOBISTYCH

9. Korzystanie z serwisów spoecznociowych i blogów (111)

10. Tworzenie doskonaego profilu (121)

11. Doczanie do rozmów w sieci oraz nawizywanie kontaktów (129)

12. Jak zmieni znajomo z sieci w znajomo osobist (137)

CZʦ IV. JAK PRZENIE ROZMOWY NA WYSZY POZIOM

13. Rozwijanie wanych kontaktów (145)

14. Zdobywanie nowych przyjació i odwieanie dawnych znajomoci (155)

15. Pewno siebie podczas randki (169)

16. Rozpoznawanie i wykorzystywanie stylów konwersacyjnych (183)

17. Rozmowa z obcokrajowcami (197)

18. Zwyczaje wpywajce na rozmowy midzy przedstawicielami rónych kultur (207)

19. 60 sposobów na poprawienie jakoci swoich rozmów i budowanie trwaych przyjani (217)

Podsumowanie (221)

Dodaj do koszyka Uwolnij swój język. Jak zacząć konwersację i zdobyć przyjaciół

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.