reklama - zainteresowany?

Uwik - Sensus

Uwik
ebook
Autor: Zbigniew Ga
ISBN: 978-83-66159-99-0
stron: 201, Format: ebook
Data wydania: 2023-01-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 58,50 zł (poprzednio: 90,00 zł)
Oszczędzasz: 35% (-31,50 zł)

Nakład wyczerpany

Ksi

 

Zobacz także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • Tajemnice sieci
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca

Spis treści

Uwikłani w relacje korupcyjne: perspektywa młodzieży eBook -- spis treści

Wprowadzenie

Rozdział 1. Istota zjawiska korupcji
1.1. Zachowania korupcyjne: zagadnienia wstępne
1.1.1. Ustalenia definicyjne
1.1.2. Przyczyny korupcji
1.1.3. Formy korupcji
1.1.4. Cechy korupcji
1.1.5. Skutki korupcji
1.1.6. Kryteria oceny i badania korupcji
1.2. Etyczno-prawne aspekty zachowań korupcyjnych
1.2.1. Normy etyczne a korupcja
1.2.2. Kapitał kulturowy a korupcja
1.2.3. Prawo a korupcja
1.3. Społeczne aspekty zachowań korupcyjnych
1.3.1. SpoÅ‚eczna percepcja rozmiarów korupcji
1.3.2. SpoÅ‚eczna percepcja uwarunkowaÅ„ i skutków korupcji
1.4. Psychologiczne aspekty zjawiska korupcji
1.4.1. Problemy w badaniu zachowań korupcyjnych
1.4.2. Płeć a zachowania korupcyjne
1.4.3. Czynniki motywacyjne do angażowania się w zachowania
korupcyjne
1.4.4. Obraz siebie a zachowania korupcyjne
1.4.5. Aktywność społeczna a zachowania korupcyjne
1.4.6. Osobiste doświadczenia a zachowania korupcyjne

Rozdział 2. Charakterystyka obrazu osoby skorumpowanej i korumpującej
u badanej młodzieży
2.1. Badania młodzieży
2.1.1. Problematyka badań
2.1.2. Charakterystyka badanej grupy
2.1.3. Narzędzie badawcze
2.1.4. Procedura badawcza

2.2. Obraz osoby skorumpowanej i osoby korumpujÄ…cej u ogóÅ‚u badanej
młodzieży
2.2.1. Obrazy siebie ogóÅ‚u badanych
2.2.2. Obraz osób uwikÅ‚anych w korupcjÄ™ u ogóÅ‚u badanej mÅ‚odzieży
2.2.3. WspóÅ‚zależnoÅ›ci miÄ™dzy obrazami siebie a obrazami osób
uwikłanych w korupcję u badanej młodzieży
2.3. Obraz osoby skorumpowanej i osoby korumpującej w zależności
od płci badanych
2.3.1. Obrazy siebie w grupach płciowych
2.3.2. Obraz osób uwikÅ‚anych w korupcjÄ™ w grupach pÅ‚ciowych

RozdziaÅ‚ 3. Zróżnicowanie obrazów osób uwikÅ‚anych w korupcjÄ™
u badanej młodzieży
3.1. Specyfika obrazów osoby skorumpowanej w populacji badanej mÅ‚odzieży
3.1.1. Zróżnicowanie obrazu osoby skorumpowanej w populacji badanej
młodzieży
3.1.2. Obrazy siebie mÅ‚odzieży o różnym obrazie osoby skorumpowanej
3.1.3. WspóÅ‚zależnoÅ›ci miÄ™dzy obrazami siebie a obrazem osoby
skorumpowanej w grupach o różnym obrazie osoby
skorumpowanej
3.2. Specyfika obrazów osoby korumpujÄ…cej w populacji badanej mÅ‚odzieży
3.2.1. Zróżnicowanie obrazu osoby korumpujÄ…cej w populacji badanej
młodzieży
3.2.2. Obrazy siebie mÅ‚odzieży o różnym obrazie osoby korumpujÄ…cej
3.2.3. WspóÅ‚zależnoÅ›ci miÄ™dzy obrazami siebie a obrazem osoby
korumpujÄ…cej w grupach o różnym obrazie osoby korumpujÄ…cej

Zakończenie
Bibliografia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.