Typy osobowości Klienta i Rozmówcy 2. Jak je rozpoznawać? Jak sobie z nimi radzić? - Sensus
ISBN: 978-83-653-9111-7
Format: mp3
Data wydania: 2015-11-05
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 24,76 zł
„Typy osobowoÅ›ci Klienta i Rozmówcy” to zestaw informacji na temat tego jak rozpoznawać typy osobowoÅ›ci naszego rozmówcy oraz jak z nim negocjować i jak go przekonywać. Każdy czÅ‚owiek wysyÅ‚a mnóstwo sygnałów i informacji na swój temat. Jeżeli zaczniemy w sposób Å›wiadomy zwracać uwagÄ™ na to, co mówi, jak mówi i ile mówi to otrzymamy pierwsze wskazówki na temat jego osobowoÅ›ci. JeÅ›li zaczniemy obserwować jego zachowanie i otoczenie i zwracać uwagÄ™ na te kolejne informacje to otrzymamy mnóstwo danych, które pozwolÄ… nam z dużym prawdopodobieÅ„stwem okreÅ›lić, jaki typ osobowoÅ›ci czy mieszankÄ™ typów reprezentuje. A to pozwoli nam ustalić schemat postÄ™powanie z danym rozmówcÄ…. Nagranie „Typy osobowoÅ›ci Klienta i Rozmówcy2. Jak rozpoznawać typ osobowoÅ›ci? Jak sobie z nimi radzić? wyjaÅ›nia zasady, które pozwalajÄ… rozpoznawać różne typy osobowoÅ›ci oraz dostarcz informacji, jak sobie z nimi radzić. Jest kontynuacjÄ… wczeÅ›niejszego nagrania „Typy osobowoÅ›ci Klienta i Rozmówcy”, czyli „Dlaczego ludzie zachowujÄ… siÄ™ tak dziwnie i jak ich zrozumieć?” Pytania do zagadnieÅ„ zawartych w nagraniach można zadawać tutaj: www.ask.fm/negocjacjesystemowe Zapraszam do sÅ‚uchania i używania. Ta wiedza zastosowana w praktyce bardzo, bardzo pomaga, a czasem czyni cuda. Autor: Witold Anusz to negocjator, trener i ekspert ds. negocjacji. DziaÅ‚ajÄ…c ponad 20 lat w biznesie, przeprowadziÅ‚ ponad 13.000 rozmów negocjacyjnych w biznesie. Rozmów zwiÄ…zanych ze sprzedażą i zakupami produktów, usÅ‚ug i negocjowaniem warunków handlowych. Jest praktykiem, pasjonatem i miÅ‚oÅ›nikiem negocjacji systemowych, najskuteczniejszego aktualnie modelu negocjacji. Jest gorÄ…cym propagatorem TQM in Sales (TQM w sprzedaży). Ponieważ ta metoda gwarantuje niezwykÅ‚Ä… skuteczność i wzrosty w obszarze sprzedaży. PrzeprowadziÅ‚ sporo ponad 1.000 dni warsztatowych z tego zakresu. WyszkoliÅ‚ kilka tysiÄ™cy handlowców. Z pewnoÅ›ciÄ… nie powie wszystkiego, co wie w ciÄ…gu, tego krótkiego nagrania, ale z na pewno wie, co mówi. Zapraszamy do zakupu.
Osoby które kupowały "Typy osobowości Klienta i Rozmówcy 2. Jak je rozpoznawać? Jak sobie z nimi radzić?", wybierały także:
- Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- 100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni 39,67 zł, (11,90 zł -70%)