reklama - zainteresowany?

Typy osobowości Klienta i Rozmówcy 2. Jak je rozpoznawać? Jak sobie z nimi radzić? - Sensus

Typy osobowości Klienta i Rozmówcy 2. Jak je rozpoznawać? Jak sobie z nimi radzić?
mp3
Autor: Witold Anusz
ISBN: 978-83-653-9111-7
Format: mp3
Data wydania: 2015-11-05
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 24,76 zł

Dodaj do koszyka Typy osobowości Klienta i Rozmówcy 2. Jak je rozpoznawać? Jak sobie z nimi radzić?

Tagi: Komunikacja międzyludzka

„Typy osobowoÅ›ci Klienta i Rozmówcy” to zestaw informacji na temat tego jak rozpoznawać typy osobowoÅ›ci naszego rozmówcy oraz jak z nim negocjować i jak go przekonywać. Każdy czÅ‚owiek wysyÅ‚a mnóstwo sygnałów i informacji na swój temat. Jeżeli zaczniemy w sposób Å›wiadomy zwracać uwagÄ™ na to, co mówi, jak mówi i ile mówi to otrzymamy pierwsze wskazówki na temat jego osobowoÅ›ci.

Jeśli zaczniemy obserwować jego zachowanie i otoczenie i zwracać uwagę na te kolejne informacje to otrzymamy mnóstwo danych, które pozwolą nam z dużym prawdopodobieństwem określić, jaki typ osobowości czy mieszankę typów reprezentuje.

A to pozwoli nam ustalić schemat postępowanie z danym rozmówcą.

Nagranie „Typy osobowoÅ›ci Klienta i Rozmówcy2. Jak rozpoznawać typ osobowoÅ›ci? Jak sobie z nimi radzić? wyjaÅ›nia zasady, które pozwalajÄ… rozpoznawać różne typy osobowoÅ›ci oraz dostarcz informacji, jak sobie z nimi radzić.

Jest kontynuacjÄ… wczeÅ›niejszego nagrania „Typy osobowoÅ›ci Klienta i Rozmówcy”, czyli „Dlaczego ludzie zachowujÄ… siÄ™ tak dziwnie i jak ich zrozumieć?”

Pytania do zagadnień zawartych w nagraniach można zadawać tutaj: www.ask.fm/negocjacjesystemowe

Zapraszam do słuchania i używania. Ta wiedza zastosowana w praktyce bardzo, bardzo pomaga, a czasem czyni cuda.

Autor:

Witold Anusz to negocjator, trener i ekspert ds. negocjacji. Działając ponad 20 lat w biznesie, przeprowadził ponad 13.000 rozmów negocjacyjnych w biznesie.

Rozmów związanych ze sprzedażą i zakupami produktów, usług i negocjowaniem warunków handlowych. Jest praktykiem, pasjonatem i miłośnikiem negocjacji systemowych, najskuteczniejszego aktualnie modelu negocjacji.

Jest gorącym propagatorem TQM in Sales (TQM w sprzedaży). Ponieważ ta metoda gwarantuje niezwykłą skuteczność i wzrosty w obszarze sprzedaży.

Przeprowadził sporo ponad 1.000 dni warsztatowych z tego zakresu. Wyszkolił kilka tysięcy handlowców. Z pewnością nie powie wszystkiego, co wie w ciągu, tego krótkiego nagrania, ale z na pewno wie, co mówi. Zapraszamy do zakupu.

Dodaj do koszyka Typy osobowości Klienta i Rozmówcy 2. Jak je rozpoznawać? Jak sobie z nimi radzić?

 

Osoby które kupowały "Typy osobowości Klienta i Rozmówcy 2. Jak je rozpoznawać? Jak sobie z nimi radzić?", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • Powiedz, co myÅ›lisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
  • 100happydays, czyli jak siÄ™ robi szczęście w 100 dni

Dodaj do koszyka Typy osobowości Klienta i Rozmówcy 2. Jak je rozpoznawać? Jak sobie z nimi radzić?

Spis treści

Dodaj do koszyka Typy osobowości Klienta i Rozmówcy 2. Jak je rozpoznawać? Jak sobie z nimi radzić?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.