reklama - zainteresowany?

To, co powiesz, może zmienić świat. O języku pokoju w świecie konfliktu - Sensus

To, co powiesz, może zmienić świat. O języku pokoju w świecie konfliktu
Autor: Rosenberg Marshall B.
TÅ‚umaczenie: GÅ‚adysek Joanna
ISBN: 978-8-3755-4658-3
stron: 204, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 25,63 zł (poprzednio: 29,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-4,17 zł)

Dodaj do koszyka To, co powiesz, może zmienić świat. O języku pokoju w świecie konfliktu

Tagi: Komunikacja międzyludzka

Autor pokazuje jak rozwinąć wewnÄ™trznÄ… Å›wiadomość pokoju zakorzenionego w jÄ™zyku, którego używamy na co dzieÅ„.

Książka przekazuje praktyczne umiejÄ™tnoÅ›ci i potężne narzÄ™dzia, które gÅ‚Ä™boko zmieniÄ… Wasze zwiÄ…zki i bieg Waszego życia. ZnalazÅ‚y siÄ™ w niej inspirujÄ…ce historie, lekcje i idee wypracowane przez ponad czterdzieÅ›ci lat mediacji w konfliktach i zwiÄ…zkach z najbardziej dotkniÄ™tych przemocÄ… zakÄ…tków Å›wiata.

Kolejne rozdziaÅ‚y poÅ›wiÄ™cone sÄ… rozwiÄ…zywaniu konfliktów, transformacji kultury biznesu i autorytarnych struktur, zmianie wyobrażeÅ„ wroga, problemowi terroryzmu, wyrażaniu i przyjmowaniu wdziÄ™cznoÅ›ci oraz skutecznej zmianie spoÅ‚ecznej.

Dodaj do koszyka To, co powiesz, może zmienić świat. O języku pokoju w świecie konfliktu

 

Osoby które kupowały "To, co powiesz, może zmienić świat. O języku pokoju w świecie konfliktu", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • Powiedz, co myÅ›lisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
  • 100happydays, czyli jak siÄ™ robi szczęście w 100 dni

Dodaj do koszyka To, co powiesz, może zmienić świat. O języku pokoju w świecie konfliktu

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka To, co powiesz, może zmienić świat. O języku pokoju w świecie konfliktu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.