reklama - zainteresowany?

Sztuka skutecznego przywództwa - Sensus

Sztuka skutecznego przywództwa
Autor: Bacon Terry
Tłumaczenie: Błaż Agata
ISBN: 978-8-3748-9505-7
stron: 350, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 38,97 zł (poprzednio: 49,33 zł)
Oszczędzasz: 21% (-10,36 zł)

Dodaj do koszyka Sztuka skutecznego przywództwa

Tagi: Komunikacja międzyludzka | Psychologia pracy

Nie wszyscy ludzie dążą do takiej wÅ‚adzy, która pozwala rzÄ…dzić caÅ‚ym Å›wiatem, chociaż zdecydowana wiÄ™kszość z nas chÄ™tnie wprowadziÅ‚aby jakieÅ› zmiany w swoim otoczeniu, zwÅ‚aszcza w pracy. Aby jednak Å›wiadomie ksztaÅ‚tować swojÄ… Å›cieżkÄ™ kariery i skutecznie osiÄ…gać kolejne cele, być liderem, który wywiera pozytywny wpÅ‚yw na innych ludzi, czy wnosić nowÄ… jakość do swojej firmy, potrzebna jest nam... wÅ‚adza.

Terry R. Bacon rozumie wÅ‚adzÄ™ jako siÅ‚Ä™ oddziaÅ‚ywania, zatem każdy z nas, niezależnie od zajmowanego stanowiska czy peÅ‚nionej funkcji, już ma albo może dopiero odkryć zakres swojej wÅ‚adzy i różne jej źródÅ‚a. Zdaniem Bacona jest ich aż jedenaÅ›cie - wszystkie opisuje on w kolejnych rozdziaÅ‚ach książki, dzielÄ…c je na osobiste i systemowe oraz wyróżniajÄ…c jedno metaźródÅ‚o, czyli siÅ‚Ä™ woli.

Autor pokazuje jaki jest mechanizm wÅ‚adzy w organizacjach; jak rozpoznać wÅ‚asne źródÅ‚a wÅ‚adzy, aby ksztaÅ‚tować siÅ‚Ä™ oddziaÅ‚ywania i stawać siÄ™ wpÅ‚ywowym liderem w swoim miejscu pracy oraz - na przykÅ‚adach historii znanych osobistoÅ›ci - w jaki sposób wzmacniać swoje źródÅ‚a wÅ‚adzy, a czego unikać, by ich nie osÅ‚abiać. Pomostem, który Å‚Ä…czy teoretyczne rozważania nad przywództwem i wywieraniem wpÅ‚ywu z codziennÄ… praktykÄ…, jest zamykajÄ…cy książkÄ™ kwestionariusz ŹródÅ‚a wÅ‚adzy - samoocena. Pomoże on wszystkim faktycznym i potencjalnym liderom, którzy chcÄ… pozytywnie oddziaÅ‚ywać na swoje otoczenie, precyzyjnie okreÅ›lić punkt wyjÅ›cia i wyznaczyć kierunki rozwoju.

Dodaj do koszyka Sztuka skutecznego przywództwa

Spis treści

Dodaj do koszyka Sztuka skutecznego przywództwa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.