reklama - zainteresowany?

Sztuka i percepcja wzrokowa: psychologia twórczego oka - Sensus

Sztuka i percepcja wzrokowa: psychologia twórczego oka
Autor: Rudolf Arnheim
ISBN: 978-83-66511-03-3
stron: 536, Format: 195x120, okładka: twarda
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 69,00 zł

Dodaj do koszyka Sztuka i percepcja wzrokowa: psychologia twórczego oka

Sztuka i percepcja wzrokowa mówi o procesie percepcji w ujęciu psychologiznym i opisuje jak oko percypującego organizuje postrzegany materiał w odniesieniu do psychologicznych uwarunkowań.

 

"Oczywiste stało się, że cechy, którymi wyróżnia się praca myśliciela i artysty, charakteryzują każdą czynność umysłu. Także psychologowie zaczęli dostrzegać, że fakt ten nie jest przypadkowy: różne zdolności umysłu podlegają tym samym prawom, ponieważ umysł zawsze działą jako całość. Każde postrzeganie również myśleniem, każde rozumowanie - intuicją, każda obserwacja - odkryciem." R. Arnheim

 

"W Ego i Id Freud argumentował, że proces myślowy nie mówiąc nic o świadomej intelektualnej pracy, nie może instnieć w niesforności doświadczenia wizualnego. Rudolf Arnheim pokazał nam nie tylko jak błędne było to przekonanie, łożył gramatykę form z niezwykłą ostrością i nauczył nas jak ją odczytywać." - J. Fineberg

 

"Jasne, bezpośrednie, elastyczne pisarstwo wzmocnione wieloma ilustracjami... z których żadna nie jest zbyteczna" - Journal of Aesthetics and Art Crtiticism

Dodaj do koszyka Sztuka i percepcja wzrokowa: psychologia twórczego oka

 

Osoby które kupowały "Sztuka i percepcja wzrokowa: psychologia twórczego oka", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Prawa ludzkiej natury

Dodaj do koszyka Sztuka i percepcja wzrokowa: psychologia twórczego oka

Spis treści

Dodaj do koszyka Sztuka i percepcja wzrokowa: psychologia twórczego oka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.