reklama - zainteresowany?

Sztuka i percepcja wzrokowa: psychologia twórczego oka - Sensus

Sztuka i percepcja wzrokowa: psychologia twórczego oka
Autor: Rudolf Arnheim
ISBN: 978-83-66511-03-3
stron: 536, Format: 195x120, okładka: twarda
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 69,00 zł

Dodaj do koszyka Sztuka i percepcja wzrokowa: psychologia twórczego oka

Sztuka i percepcja wzrokowa mówi o procesie percepcji w ujÄ™ciu psychologiznym i opisuje jak oko percypujÄ…cego organizuje postrzegany materiaÅ‚ w odniesieniu do psychologicznych uwarunkowaÅ„.

 

"Oczywiste staÅ‚o siÄ™, że cechy, którymi wyróżnia siÄ™ praca myÅ›liciela i artysty, charakteryzujÄ… każdÄ… czynność umysÅ‚u. Także psychologowie zaczÄ™li dostrzegać, że fakt ten nie jest przypadkowy: różne zdolnoÅ›ci umysÅ‚u podlegajÄ… tym samym prawom, ponieważ umysÅ‚ zawsze dziaÅ‚Ä… jako caÅ‚ość. Każde postrzeganie również myÅ›leniem, każde rozumowanie - intuicjÄ…, każda obserwacja - odkryciem." R. Arnheim

 

"W Ego i Id Freud argumentowaÅ‚, że proces myÅ›lowy nie mówiÄ…c nic o Å›wiadomej intelektualnej pracy, nie może instnieć w niesfornoÅ›ci doÅ›wiadczenia wizualnego. Rudolf Arnheim pokazaÅ‚ nam nie tylko jak bÅ‚Ä™dne byÅ‚o to przekonanie, Å‚ożyÅ‚ gramatykÄ™ form z niezwykÅ‚Ä… ostroÅ›ciÄ… i nauczyÅ‚ nas jak jÄ… odczytywać." - J. Fineberg

 

"Jasne, bezpoÅ›rednie, elastyczne pisarstwo wzmocnione wieloma ilustracjami... z których żadna nie jest zbyteczna" - Journal of Aesthetics and Art Crtiticism

Dodaj do koszyka Sztuka i percepcja wzrokowa: psychologia twórczego oka

 

Osoby które kupowały "Sztuka i percepcja wzrokowa: psychologia twórczego oka", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Prawa ludzkiej natury

Dodaj do koszyka Sztuka i percepcja wzrokowa: psychologia twórczego oka

Spis treści

Dodaj do koszyka Sztuka i percepcja wzrokowa: psychologia twórczego oka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.