reklama - zainteresowany?

Sztokholm. Udany weekend. Wydanie 1 - Sensus

Sztokholm. Udany weekend. Wydanie 1
Autor: praca zbiorowa
ISBN: 978-83-246-8619-3
stron: 144, Format: 116x215, okładka: miękka
Data wydania: 2014-04-17
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 12,93 zł (poprzednio: 19,89 zł)
Oszczędzasz: 35% (-6,96 zł)

Dodaj do koszyka Sztokholm. Udany weekend. Wydanie 1

Sztokholm, który jest stolicÄ… i zarazem najwiÄ™kszym miastem Szwecji, nazywa siÄ™ „WenecjÄ… PóÅ‚nocy”. To okreÅ›lenie dobrze oddaje szczególny urok tego miasta, zbudowanego miÄ™dzy dwoma wielkimi zbiornikami wody - jeziorem Melar na zachodzie i BaÅ‚tykiem na wschodzie - na 14 wyspach, z których każda tworzy dzielnicÄ™ o konkretnym charakterze. Wszystkie one leżą poÅ›rodku ogromnego archipelagu 24 tys. wysp, wysepek i skaÅ‚, usianych niewielkimi drewnianymi chatkami w kolorze cegÅ‚y.

Ruszajcie w świat z przewodnikami Michelina!

Zapraszamy w podróż po najwspanialszych regionach Å›wiata.

W trzech częściach przewodnika z serii „Udany Weekend” znajdziecie niezbÄ™dne informacje o celu Waszej podróży:

  • informacje praktyczne – przydatne przed i w trakcie podróży
  • zaproszenie do podróży – część prezentujÄ…ca informacje geograficzno-historyczne i kulturowe
  • dzielnice i zabytki - rozdziaÅ‚ proponujÄ…cy trasy zwiedzania danego miasta i opisujÄ…cy interesujÄ…ce miejsca

Gwiazdki (tradycyjny system oceny atrakcji turystycznych)

*** zobacz koniecznie
** warto odwiedzić
* godne uwagi

Precyzyjne mapy

  • ogólny plan miasta
  • plany dzielnic
  • mapy okolic miasta

Dodaj do koszyka Sztokholm. Udany weekend. Wydanie 1

 

Osoby które kupowały "Sztokholm. Udany weekend. Wydanie 1", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Prawa ludzkiej natury

Dodaj do koszyka Sztokholm. Udany weekend. Wydanie 1

Spis treści

Dodaj do koszyka Sztokholm. Udany weekend. Wydanie 1

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.