reklama - zainteresowany?

Sztokholm. Udany weekend. Wydanie 1 - Sensus

Sztokholm. Udany weekend. Wydanie 1
Autor: praca zbiorowa
ISBN: 978-83-246-8619-3
stron: 144, Format: 116x215, okładka: miękka
Data wydania: 2014-04-17
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 12,93 zł (poprzednio: 19,89 zł)
Oszczędzasz: 35% (-6,96 zł)

Dodaj do koszyka Sztokholm. Udany weekend. Wydanie 1

Sztokholm, który jest stolicą i zarazem największym miastem Szwecji, nazywa się „Wenecją Północy”. To określenie dobrze oddaje szczególny urok tego miasta, zbudowanego między dwoma wielkimi zbiornikami wody - jeziorem Melar na zachodzie i Bałtykiem na wschodzie - na 14 wyspach, z których każda tworzy dzielnicę o konkretnym charakterze. Wszystkie one leżą pośrodku ogromnego archipelagu 24 tys. wysp, wysepek i skał, usianych niewielkimi drewnianymi chatkami w kolorze cegły.

Ruszajcie w świat z przewodnikami Michelina!

Zapraszamy w podróż po najwspanialszych regionach świata.

W trzech częściach przewodnika z serii „Udany Weekend” znajdziecie niezbędne informacje o celu Waszej podróży:

  • informacje praktyczne – przydatne przed i w trakcie podróży
  • zaproszenie do podróży – część prezentująca informacje geograficzno-historyczne i kulturowe
  • dzielnice i zabytki - rozdział proponujący trasy zwiedzania danego miasta i opisujący interesujące miejsca

Gwiazdki (tradycyjny system oceny atrakcji turystycznych)

*** zobacz koniecznie
** warto odwiedzić
* godne uwagi

Precyzyjne mapy

  • ogólny plan miasta
  • plany dzielnic
  • mapy okolic miasta

Dodaj do koszyka Sztokholm. Udany weekend. Wydanie 1

 

Osoby które kupowały "Sztokholm. Udany weekend. Wydanie 1", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Tajemnice sieci
  • Przeczucie

Dodaj do koszyka Sztokholm. Udany weekend. Wydanie 1

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Sztokholm. Udany weekend. Wydanie 1

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.