reklama - zainteresowany?

Szkolenia jak je prowadzić by .... Uczestnicy czuli się zmotywowani do nauki - Sensus

Szkolenia jak je prowadzić by .... Uczestnicy czuli się zmotywowani do nauki
Autor: Łaguna Mariola
ISBN: 978-8-3891-2096-0
stron: 256, okładka: miękka
Data wydania: 2008-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 21,49 zł (poprzednio: 23,88 zł)
Oszczędzasz: 10% (-2,39 zł)

Dodaj do koszyka Szkolenia jak je prowadzić by .... Uczestnicy czuli się zmotywowani do nauki

Tagi: Komunikacja międzyludzka | Rozwój intelektualny

Jak prowadzić szkolenia, by:

- uczestnicy czuli się zmotywowani do nauki
- praca w grupie przebiegała sprawnie i w dobrej atmosferze
- a cel zajęć został osiągnięty

W czasie szkoleń i wszelkiego typu nauki najistotniejsza jest dobra współpraca między uczącym a uczestnikami zajęć. Aby ją osiągnąć, trzeba przede wszystkim mieć świadomość tego, czym są szkolenia, i umieć je odnieść do koncepcji szeroko rozumianej edukacji dorosłych.

Autorka przystępnie prezentuje etapy cyklu szkoleniowego, opisuje sposoby prowadzenia zajęć i sprawdzone metody aktywizujące pracę z grupami. Książka przyda się każdej osobie prowadzącej szkolenia, trenerom i psychologom, ale także nauczycielom w szkołach i pedagogom.

Dodaj do koszyka Szkolenia jak je prowadzić by .... Uczestnicy czuli się zmotywowani do nauki

 

Osoby które kupowały "Szkolenia jak je prowadzić by .... Uczestnicy czuli się zmotywowani do nauki", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa
  • Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
  • 100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni

Dodaj do koszyka Szkolenia jak je prowadzić by .... Uczestnicy czuli się zmotywowani do nauki

Spis treści

Dodaj do koszyka Szkolenia jak je prowadzić by .... Uczestnicy czuli się zmotywowani do nauki

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.