reklama - zainteresowany?

Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy - Sensus

Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy
Autor: Lidia Buksak
ISBN: 978-83-283-4281-1
stron: 320, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2018-10-08
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 29,18 zł (poprzednio: 44,89 zł)
Oszczędzasz: 35% (-15,71 zł)

Dodaj do koszyka Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy

Tagi: Komunikacja międzyludzka | Perswazja i NLP

Wystąpienia publiczne rządzą się swoimi prawami. Świat biznesu codziennie się zmienia, więc metody i techniki prezentacyjne również powinny podlegać modyfikacjom. Chcąc być skutecznym i osiągać swoje biznesowe cele, musisz się wyróżniać i używać nowych metod, odpowiednich do współczesnego, szybko rozwijającego się biznesu.

Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wpłyną na Twój sposób prezentowania.

Dowiesz się, jak myśleć i prezentować swoje idee inaczej niż inni.

W książce:

  • Jak występować publicznie inaczej niż wszyscy
  • Jak skutecznie i szybko tworzyć strategię i strukturę nowoczesnej prezentacji
  • Jak być pewnym siebie, radzić sobie ze stresem oraz budować swój autorytet i pozycję eksperta
  • Jak wzmacniać swój przekaz głosem, mową ciała i wyjątkowymi slajdami

Mycompanypolska.pl: Więcej niż słowa, czyli digital body language

Lidia Buksak gościem audycji "Zakręceni wokół sztuki" (RADIO GDAŃSK):

Dodaj do koszyka Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy

Spis treści

Szkoa Mwcw. Myl i prezentuj inaczej ni wszyscy -- spis treci

 

Wstp 7

 

CZʦ I. MÓWCA W BIZNESIE 13

Rozdzia 1. Co o wystpieniach publicznych myl sami menederowie 17

Rozdzia 2. Innowacyjny produkt i bardzo przestarzay sposób mówienia o nim 27

Rozdzia 3. wiadomo prezentacyjna menedera mówcy 31

Rozdzia 4. Mówca przyszoci 35

Rozdzia 5. Jak inspirowa i zaraa wizj w biznesie 49

10 PRZYKAZA MÓWCY BIZNESOWEGO 54

CZʦ II . PRZYGOTOWANIE PREZENTACJI BIZNESOWEJ, CZYLI JAK ZBUDOWA INSPIRUJCY PRZEKAZ 55

Rozdzia 6. Strategia prezentacji 59

Rozdzia 7. Struktura prezentacji 85

10 PRZYKAZA PRZYGOTOWANIA NOWOCZESNEJ PREZENTACJI 114

CZʦ III. GOS I SPOSÓB MÓWIENIA, CZYLI JAK MÓWI, EBY NAS SUCHALI 115

Rozdzia 8. Suchaj samego siebie 121

Rozdzia 9. Jak i co wiczy, eby mie pikny gos i dobr dykcj 123

Rozdzia 10. Jak oddycha 127

Rozdzia 11. Jak wiczy emisj gosu, wzmacnia rezonans, rónicowa natenie i wysoko gosu 141

Rozdzia 12. Jak wiczy prawidow wymow 149

Rozdzia 13. Jak wykorzystywa pauzy, eby wzmacnia si przekazu 179

Rozdzia 14. Tempo, modulacja, akcent, czyli o elementach prozodycznych jzyka polskiego 183

10 PRZYKAZA WIADOMEGO POSUGIWANIA SI GOSEM 197

CZʦ IV. PRZEKAZ NIEWERBALNY, CZYLI TO, CO POKAZUJESZ ODBIORCOM SWOIM CIAEM, MÓWI GONIEJ NI SOWA 199

Rozdzia 15. Jakie bdy najczciej popeniaj mówcy 203

Rozdzia 16. Oce swoj mow ciaa 207

Rozdzia 17. Jak postaw powinien mie mówca biznesowy 211

Rozdzia 18. Jak si porusza po scenie 215

Rozdzia 19. Gestykulacja, czyli co zrobi z rkami w czasie wystpienia 219

Rozdzia 20. Mimika, czyli co powinna wyraa Twoja twarz 227

Rozdzia 21. Jak nawizywa kontakt wzrokowy 231

Rozdzia 22. Jak zadba o przestrze, w której bdziesz wystpowa 235

Rozdzia 23. Jak wykorzystywa rekwizyty i pracowa z nimi na scenie 239

Rozdzia 24. Jak przygotowa inspirujce, wspierajce przekaz slajdy 243

10 PRZYKAZA DOBREGO PRZEKAZU NIEWERBALNEGO 252

CZʦ V. TRENING MENTALNY MÓWCY, CZYLI TO, CO MYLISZ O SOBIE, DAJESZ SWOIM ODBIORCOM 253

Rozdzia 25. Pierwsze wraenie i wizerunek mówcy 257

Rozdzia 26. Samowiadomo mówcy. Autodiagnoza: mocne strony i obszary do pracy 267

Rozdzia 27. Przekonania wspierajce i ograniczajce 271

Rozdzia 28. Czas na zmiany! 279

Rozdzia 29. Style komunikacji 285

Rozdzia 30. Pewno siebie 295

Rozdzia 31. Jak sobie radzi ze stresem 299

10 PRZYKAZA WIADOMEGO MÓWCY 311

Zakoczenie 313

Podzikowania 317

Bibliografia 318

Dodaj do koszyka Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.