reklama - zainteresowany?

Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie 2 rozszerzone - Sensus

Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie 2 rozszerzone
ebook
Autor: Paulina Polko, Roman Polko
ISBN: 978-83-283-8410-1
stron: 256, Format: ebook
Data wydania: 2021-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 34,50 zł (poprzednio: 69,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-34,50 zł)

Dodaj do koszyka Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie 2 rozszerzone

Tagi: Rozwój osobisty

Co sprawia, że zostajesz szefem? Kiedy naprawdÄ™ kierujesz innymi ludźmi? W którym momencie stajesz siÄ™ ich liderem, przywódcÄ…, za którym pójdÄ… w ogieÅ„?

Dlaczego nie dzieje siÄ™ to w chwili przeprowadzki do nowego biura z napisem: kierownik, dyrektor, prezes, CEO? Jak to możliwe, że awans nie czyni ciÄ™ automatycznie przywódcÄ…, a jedynie daje ci szansÄ™ by nim zostać? Czemu w szefowaniu najmniej jest przywilejów, a najwiÄ™cej ciężkiej pracy? Z jakiego powodu niektórym bycie szefem siÄ™ nigdy nie przydarzy?

Ta książka nie jest zbiorem prostych recept i łatwych odpowiedzi. Nie obiecujemy, że po jej przeczytaniu w 30 dni staniesz się szefem doskonałym. Co więcej, możliwe, że nawet jeśli czujesz się już całkiem kompetentny na tym polu, po lekturze zdasz sobie sprawę, że Twoje samozadowolenie nie ma zbyt solidnych podstaw.

Jest również wielce prawdopodobne, że odÅ‚ożysz tÄ™ książkÄ™ skoÅ‚owany. Jak to ― szef jest tak samo ważny jak wszyscy inni czÅ‚onkowie zespoÅ‚u, choć przecież nikt nie ma wÄ…tpliwoÅ›ci, że to on podejmuje decyzje?

Tak, logika szefowania jest mocno pokręcona.

Lider myśli strategicznie, musi jednak umieć dostrzegać pozornie nieistotne detale. Ściągać do organizacji nowości technologiczne, a jednocześnie nie zrywać z tradycją. Dawać podwładnym swobodę w działaniu, ale nie uchylać się od osobistej, jednoosobowej odpowiedzialności za efekty pracy. W czasach zmiany pierwszy się z nią mierzyć i być wtedy dla swoich ludzi ostoją stabilności.

KorzystajÄ…c z wÅ‚asnych doÅ›wiadczeÅ„ i badaÅ„ prowadzonych na żywych organizmach organizacji na caÅ‚ym Å›wiecie, staramy siÄ™ logikÄ™ szefowania nieco wyprostować. BÄ™dzie o terrorystach i himalaistach, WÅ‚adysÅ‚awie Jagielle i Smoku Wawelskim, Indianach, tupolewie, Å›cieleniu Å‚óżka i covidzie. Zapraszamy do lektury!

Dodaj do koszyka Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie 2 rozszerzone

 

Osoby które kupowały "Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie 2 rozszerzone", wybierały także:

  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen maÅ‚ej grupy
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Kompetencje menedżera
  • Motywacja pod lupÄ…. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone
  • Handlowanie to gra

Dodaj do koszyka Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie 2 rozszerzone

Spis treści

Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie 2 rozszerzone eBook -- spis tre¶ci

SZEFOLOGIKA, CZYLI LOGIKA SZEFOWANIA (5)
 

Twierdzenie pierwsze:

JE¦LI LIDERA NIE WIDAÆ, TO WIDAÆ GO NIE MA (7)
 

Twierdzenie drugie:

ALBO MA SIÊ W£ADZÊ, ALBO PIASTUJE SIÊ STANOWISKO (31)
 

Twierdzenie trzecie:

W KRYZYSIE SPRAWDZA SIÊ WSZYSTKO, CO POZWALA GO OPANOWAÆ (49)
 

Twierdzenie czwarte:

JAK SIÊ MA APETYT NA SUKCES, TO TRZEBA SIÊ WYCHYLIÆ (67)
 

Twierdzenie pi±te:

ALBO PODEJMIESZ SZYBKO DECYZJÊ, ALBO DOGONI¡ CIÊ W¡TPLIWO¦CI (83)
 

Twierdzenie szóste:

W WALCE O WSZYSTKO NIE MA NAGRÓD ZA DRUGIE MIEJSCE (103)
 

Twierdzenie siódme:

NAWET TERRORY¦CI MUSZ¡ DBAÆ O MARKÊ I REPUTACJÊ (121)
 

Twierdzenie ósme:

NAJGRO¬NIEJSZY JEST TEN PRZECIWNIK, KTÓREGO SIÊ NIKT NIE BOI (139)
 

Twierdzenie dziewi±te:

PRZED OBLICZEM PRZE£O¯ONEGO NIE UDAWAJ, ¯E JESTE¦ JEGO KLONEM (159)
 

Twierdzenie dziesi±te:

NIE CHWAL SIÊ WARTO¦CIAMI, KTÓRYCH NAPRAWDÊ NIE WYZNAJESZ (179)
 

Twierdzenie jedenaste:

LEPIEJ NI¯ GENERALNIE MY¦LEÆ KAPITALNIE (199)
 

Twierdzenie dwunaste:

KTO NIE AKTUALIZUJE, TEN GINIE (217)
 

Twierdzenie trzynaste (bonusowe, nie pechowe):

NIE MA WODZA BEZ INDIAN (239)
 

O AUTORACH (255)

Dodaj do koszyka Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie 2 rozszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.