reklama - zainteresowany?

Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie 2 rozszerzone - Sensus

Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie 2 rozszerzone
mp3
Autor: Paulina Polko, Roman Polko
ISBN: 978-83-283-8854-3
stron: 256, Format: mp3
Data wydania: 2021-11-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)

Dodaj do koszyka Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie 2 rozszerzone

Tagi: Rozwój osobisty

Co sprawia, że zostajesz szefem? Kiedy naprawdę kierujesz innymi ludźmi? W którym momencie stajesz się ich liderem, przywódcą, za którym pójdą w ogień?

Dlaczego nie dzieje się to w chwili przeprowadzki do nowego biura z napisem: kierownik, dyrektor, prezes, CEO? Jak to możliwe, że awans nie czyni cię automatycznie przywódcą, a jedynie daje ci szansę by nim zostać? Czemu w szefowaniu najmniej jest przywilejów, a najwięcej ciężkiej pracy? Z jakiego powodu niektórym bycie szefem się nigdy nie przydarzy?

Ta książka nie jest zbiorem prostych recept i łatwych odpowiedzi. Nie obiecujemy, że po jej przeczytaniu w 30 dni staniesz się szefem doskonałym. Co więcej, możliwe, że nawet jeśli czujesz się już całkiem kompetentny na tym polu, po lekturze zdasz sobie sprawę, że Twoje samozadowolenie nie ma zbyt solidnych podstaw.

Jest również wielce prawdopodobne, że odłożysz tę książkę skołowany. Jak to ― szef jest tak samo ważny jak wszyscy inni członkowie zespołu, choć przecież nikt nie ma wątpliwości, że to on podejmuje decyzje?

Tak, logika szefowania jest mocno pokręcona.

Lider myśli strategicznie, musi jednak umieć dostrzegać pozornie nieistotne detale. Ściągać do organizacji nowości technologiczne, a jednocześnie nie zrywać z tradycją. Dawać podwładnym swobodę w działaniu, ale nie uchylać się od osobistej, jednoosobowej odpowiedzialności za efekty pracy. W czasach zmiany pierwszy się z nią mierzyć i być wtedy dla swoich ludzi ostoją stabilności.

Korzystając z własnych doświadczeń i badań prowadzonych na żywych organizmach organizacji na całym świecie, staramy się logikę szefowania nieco wyprostować. Będzie o terrorystach i himalaistach, Władysławie Jagielle i Smoku Wawelskim, Indianach, tupolewie, ścieleniu łóżka i covidzie. Zapraszamy do lektury!

Dodaj do koszyka Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie 2 rozszerzone

 

Osoby które kupowały "Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie 2 rozszerzone", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Handlowanie to gra
  • Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane!
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"

Dodaj do koszyka Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie 2 rozszerzone

Spis treści

Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie 2 rozszerzone Audiobook -- spis treści

SZEFOLOGIKA, CZYLI LOGIKA SZEFOWANIA (5)
 

Twierdzenie pierwsze:

JEŚLI LIDERA NIE WIDAĆ, TO WIDAĆ GO NIE MA (7)
 

Twierdzenie drugie:

ALBO MA SIĘ WŁADZĘ, ALBO PIASTUJE SIĘ STANOWISKO (31)
 

Twierdzenie trzecie:

W KRYZYSIE SPRAWDZA SIĘ WSZYSTKO, CO POZWALA GO OPANOWAĆ (49)
 

Twierdzenie czwarte:

JAK SIĘ MA APETYT NA SUKCES, TO TRZEBA SIĘ WYCHYLIĆ (67)
 

Twierdzenie piąte:

ALBO PODEJMIESZ SZYBKO DECYZJĘ, ALBO DOGONIĄ CIĘ WĄTPLIWOŚCI (83)
 

Twierdzenie szóste:

W WALCE O WSZYSTKO NIE MA NAGRÓD ZA DRUGIE MIEJSCE (103)
 

Twierdzenie siódme:

NAWET TERRORYŚCI MUSZĄ DBAĆ O MARKĘ I REPUTACJĘ (121)
 

Twierdzenie ósme:

NAJGROĹšNIEJSZY JEST TEN PRZECIWNIK, KTÓREGO SIĘ NIKT NIE BOI (139)
 

Twierdzenie dziewiąte:

PRZED OBLICZEM PRZEŁOŻONEGO NIE UDAWAJ, ŻE JESTEŚ JEGO KLONEM (159)
 

Twierdzenie dziesiąte:

NIE CHWAL SIĘ WARTOŚCIAMI, KTÓRYCH NAPRAWDĘ NIE WYZNAJESZ (179)
 

Twierdzenie jedenaste:

LEPIEJ NIŻ GENERALNIE MYŚLEĆ KAPITALNIE (199)
 

Twierdzenie dwunaste:

KTO NIE AKTUALIZUJE, TEN GINIE (217)
 

Twierdzenie trzynaste (bonusowe, nie pechowe):

NIE MA WODZA BEZ INDIAN (239)
 

O AUTORACH (255)

Dodaj do koszyka Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie 2 rozszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.