reklama - zainteresowany?

Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie 2 rozszerzone - Sensus

Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie 2 rozszerzone
Autor: Paulina Polko, Roman Polko
ISBN: 978-83-283-7984-8
stron: 256, Format: 200x225, okładka: miękka
Data wydania: 2021-04-01
Ksi─Ögarnia: Sensus

Cena ksi─ů┼╝ki: 41,40 z┼é (poprzednio: 69,00 z┼é)
Oszczędzasz: 40% (-27,60 zł)

Dodaj do koszyka Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie 2 rozszerzone

Tagi: Rozw├│j osobisty

Co sprawia, ┼╝e zostajesz szefem? Kiedy naprawd─Ö kierujesz innymi lud┼║mi? W którym momencie stajesz si─Ö ich liderem, przywódc─ů, za którym pójd─ů w ogie┼ä? 

Dlaczego nie dzieje si─Ö to w chwili przeprowadzki do nowego biura z napisem: kierownik, dyrektor, prezes, CEO? Jak to mo┼╝liwe, ┼╝e awans nie czyni ci─Ö automatycznie przywódc─ů, a jedynie daje ci szans─Ö by nim zosta─ç? Czemu w szefowaniu najmniej jest przywilejów, a najwi─Öcej ci─Ö┼╝kiej pracy? Z jakiego powodu niektórym bycie szefem si─Ö nigdy nie przydarzy?

Ta ksi─ů┼╝ka nie jest zbiorem prostych recept i ┼éatwych odpowiedzi. Nie obiecujemy, ┼╝e po jej przeczytaniu w 30 dni staniesz si─Ö szefem doskona┼éym. Co wi─Öcej, mo┼╝liwe, ┼╝e nawet je┼Ťli czujesz si─Ö ju┼╝ ca┼ékiem kompetentny na tym polu, po lekturze zdasz sobie spraw─Ö, ┼╝e Twoje samozadowolenie nie ma zbyt solidnych podstaw.

Jest równie┼╝ wielce prawdopodobne, ┼╝e od┼éo┼╝ysz t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö sko┼éowany. Jak to ― szef jest tak samo wa┼╝ny jak wszyscy inni cz┼éonkowie zespo┼éu, cho─ç przecie┼╝ nikt nie ma w─ůtpliwo┼Ťci, ┼╝e to on podejmuje decyzje? 

Tak, logika szefowania jest mocno pokr─Öcona. 

Lider my┼Ťli strategicznie, musi jednak umie─ç dostrzega─ç pozornie nieistotne detale. ┼Üci─ůga─ç do organizacji nowo┼Ťci technologiczne, a jednocze┼Ťnie nie zrywa─ç z tradycj─ů. Dawa─ç podw┼éadnym swobod─Ö w dzia┼éaniu, ale nie uchyla─ç si─Ö od osobistej, jednoosobowej odpowiedzialno┼Ťci za efekty pracy. W czasach zmiany pierwszy si─Ö z ni─ů mierzy─ç i by─ç wtedy dla swoich ludzi ostoj─ů stabilno┼Ťci. 

Korzystaj─ůc z w┼éasnych do┼Ťwiadcze┼ä i bada┼ä prowadzonych na ┼╝ywych organizmach organizacji na ca┼éym ┼Ťwiecie, staramy si─Ö logik─Ö szefowania nieco wyprostowa─ç. B─Ödzie o terrorystach i himalaistach, W┼éadys┼éawie Jagielle i Smoku Wawelskim, Indianach, tupolewie, ┼Ťcieleniu ┼éó┼╝ka i covidzie. Zapraszamy do lektury! 

Dodaj do koszyka Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie 2 rozszerzone

 

Osoby które kupowały "Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie 2 rozszerzone", wybierały także:

  • Psychologia szefa 3. Zrozumie─ç zesp├│┼é. Fenomen ma┼éej grupy
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Kompetencje mened┼╝era
  • Motywacja pod lup─ů. Praktyczny poradnik dla szef├│w. Wydanie II rozszerzone
  • Handlowanie to gra

Dodaj do koszyka Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie 2 rozszerzone

Spis tre┼Ťci

Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie 2 rozszerzone -- spis treÂci

SZEFOLOGIKA, CZYLI LOGIKA SZEFOWANIA (5)
 

Twierdzenie pierwsze:

JEŽLI LIDERA NIE WIDAĂ, TO WIDAĂ GO NIE MA (7)
 

Twierdzenie drugie:

ALBO MA SI╩ WúADZ╩, ALBO PIASTUJE SI╩ STANOWISKO (31)
 

Twierdzenie trzecie:

W KRYZYSIE SPRAWDZA SI╩ WSZYSTKO, CO POZWALA GO OPANOWAĂ (49)
 

Twierdzenie czwarte:

JAK SI╩ MA APETYT NA SUKCES, TO TRZEBA SI╩ WYCHYLIĂ (67)
 

Twierdzenie pi▒te:

ALBO PODEJMIESZ SZYBKO DECYZJ╩, ALBO DOGONIí CI╩ WíTPLIWOŽCI (83)
 

Twierdzenie szóste:

W WALCE O WSZYSTKO NIE MA NAGRÓD ZA DRUGIE MIEJSCE (103)
 

Twierdzenie siódme:

NAWET TERRORYŽCI MUSZí DBAĂ O MARK╩ I REPUTACJ╩ (121)
 

Twierdzenie ósme:

NAJGROČNIEJSZY JEST TEN PRZECIWNIK, KTÓREGO SI╩ NIKT NIE BOI (139)
 

Twierdzenie dziewi▒te:

PRZED OBLICZEM PRZEúO»ONEGO NIE UDAWAJ, »E JESTEŽ JEGO KLONEM (159)
 

Twierdzenie dziesi▒te:

NIE CHWAL SI╩ WARTOŽCIAMI, KTÓRYCH NAPRAWD╩ NIE WYZNAJESZ (179)
 

Twierdzenie jedenaste:

LEPIEJ NI» GENERALNIE MYŽLEĂ KAPITALNIE (199)
 

Twierdzenie dwunaste:

KTO NIE AKTUALIZUJE, TEN GINIE (217)
 

Twierdzenie trzynaste (bonusowe, nie pechowe):

NIE MA WODZA BEZ INDIAN (239)
 

O AUTORACH (255)

Dodaj do koszyka Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie 2 rozszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale┼╝─ů do wydawnictwa Helion S.A.