reklama - zainteresowany?

Stop! Czy to co robisz naprawdę ma sens? - Sensus

Stop! Czy to co robisz naprawdę ma sens?
mp3
Autor: Arkadiusz "Arkadio" Zbozień
ISBN: 9788364855900
Format: mp3
Data wydania: 2017-08-31
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 32,90 zł

Dodaj do koszyka Stop! Czy to co robisz naprawdę ma sens?

Tagi: Rozwój osobisty

STOP! Czy to co robisz naprawdę ma sens? Skonfrontuj się ze swoim wyborem drogi życiowej. Potwierdź lub podważ decyzje, których dokonałeś. Jak wskazują badania*, większość ludzi w chwili śmierci najbardziej żałuje tego, że nie pozwolili sobie na takie życie, o jakim marzyli że nie robili tego, co naprawdę kochali. Nie musisz być jednym z nich. Nie znam nikogo, kto nie chciałby być szczęśliwy. Nikogo. Dlatego prawie każdy zadaje sobie pytania: Czy to co robię ma sens, Czy idę odpowiednią drogą?, Dokąd to wszystko prowadzi?() Nie możemy jednak zadawać sobie tych samych pytań w nieskończoność. Arkadiusz Arkadio Zbozień To nagranie pomoże Ci sprawdzić czy decyzje, które podjąłeś w życiu naprawdę były Twoimi decyzjami i czy to, co robisz to Twój (a nie czyjś inny) pomysł na Twoje życie. *Instytutu Gallupa Z nagrania dowiesz się: Jak zweryfikować swoje życiowe wybory? Czym kierować się przy wyborze przyszłej drogi życiowej? Co zrobić, kiedy nie widzisz owoców swojej pracy i pasji? Kiedy jest czas na poważne decyzje? Co Cię czeka, kiedy odważysz żyć wg Twojego serca?

Dodaj do koszyka Stop! Czy to co robisz naprawdę ma sens?

 

Osoby które kupowały "Stop! Czy to co robisz naprawdę ma sens?", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Handlowanie to gra
  • Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane!
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"

Dodaj do koszyka Stop! Czy to co robisz naprawdę ma sens?

Spis treści

Dodaj do koszyka Stop! Czy to co robisz naprawdę ma sens?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.