reklama - zainteresowany?

Social media to ściema - Sensus

Social media to ściema
ebook
Autor: B.J. Mendelson
Tytuł oryginału: Social Media Is Bullshit
Tłumaczenie: Marcin Machnik
ISBN: 978-83-246-7501-2
stron: 240, Format: ebook
Data wydania: 2014-04-14
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 19,50 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,50 zł)

Dodaj do koszyka Social media to ściema

Mądra i prowokacyjna. Jeśli jesteś uzależniony od mediów społecznościowych — czytaj i płacz!
„New York Journal of Books”

Prawdy, półprawdy i ćwierćprawdy…

Social media to wielka marketingowa rewolucja! Dzięki nim jesteś bliżej swoich klientów i współpracowników - z ich pomocą możesz wprawić w ruch wielką machinę reklamową! Czyżby? A co Ci podpowiada zdrowy rozsądek? Czy zastanawiałeś się nad tym, kto naprawdę zarabia na tym interesie? Jeśli masz wątpliwości co do prawd objawionych serwowanych Ci przez pięciominutowych internetowych guru i szemranych konsultantów ds. PR, zapraszamy Cię za kulisy tego biznesu.

Twitter, Facebook czy YouTube nie są ani dobre, ani złe, ani przydatne, ani bezużyteczne. Pozwoliliśmy jednak, żeby zadowoleni z siebie chciwi ludzie stworzyli mit, który sugeruje, że wystarczy wejść z firmą na jakąś platformę społecznościową, a wszystkie nasze marzenia się spełnią. A przez cały ten czas korporacje i marketingowcy rozpowszechniający ten mit napychają swoje kieszenie. Masz dość brania udziału w tym podejrzanym procederze? W tej książce znajdziesz wiedzę i narzędzia, których faktycznie potrzebujesz do nawiązywania trwałych relacji z klientami, rozwijania swojej marki oraz wykorzystania pełnego potencjału internetu bez wydawania na to grubej kasy.


B.J. Mendelson pisał dla „The Huffington Post”, „Forbesa”, O Music Award w MTV i CNN. Cytowano go w czasopismach „Newsweek”, „The New York Times”, „Los Angeles Times”, „Psychology Today” i „SmartMoney”. Był dyrektorem ds. nowych mediów w programie telewizji ABC i prowadził dział poświęcony przetrwaniu na studiach w CBS College Sports.

Dodaj do koszyka Social media to ściema

 

Osoby które kupowały "Social media to ściema", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Tajemnice sieci
  • Przeczucie

Dodaj do koszyka Social media to ściema

Spis treści

Social media to ciema eBook -- spis treci

Wprowadzenie. Podstawy wciskania ciemy (7)

1. Nasza okropna, straszna, niedobra i beznadziejna strona internetowa (9)

2. Zdumiewajce opowieci o przecitnoci (13)

3. "Napisaem t ksik dla Pepsi" (17)

4. Social media to ciema (23)

CZʦ PIERWSZA. SOCIAL MEDIA TO CIEMA

5. Nic zgoa nowego nie ma pod socem... ani w internecie (29)

6. Szufle i nowa paszczyzna (37)

7. Tak, to jest klucz! (43)

8. Teraz ju wiesz, czyli brakujca cz opowieci (55)

9. Ekonomia bazujca na dupkach (67)

10. "Wpywowi" ludzie to bzdura (77)

11. Przeanalizuj to (89)

CZʦ DRUGA. POZNAJ LUDZI, KTÓRZY STOJ ZA CIEM

12. A moe dla korporacji media spoecznociowe take nie s a tak rewelacj? (97)

13. Zakochana para: Facebook i Kia... (113)

14. Jak marketingowcy, cyberhipsterzy i inni radz sobie z krytyk (podpowied: niezbyt dobrze) (125)

CZʦ TRZECIA. JAK BEZ WIKSZEGO WYSIKU SPRZEDAWA CIEM?

15. Tworzenie i rozpowszechnianie ciemy w siedmiu prostych krokach (137)

16. A odpowied brzmi... (145)

CZʦ CZWARTA. CO NAPRAWD DZIAA W INTERNECIE?

17. Wszystko, co kiedykolwiek trzeba Ci bdzie wiedzie o marketingu (161)

18. Podsumowanie (179)

19. Manifest przeciwko mediom spoecznociowym (187)

Podzikowania (199)

Przypisy (205)

Dodaj do koszyka Social media to ściema

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.