Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji - Sensus

Tytuł oryginału: slide:ology: The Art and Science of Creating Great Presentations
Tłumaczenie: Maksymilian Gutowski
ISBN: 978-83-283-7916-9
stron: 288, Format: 230x230, okładka: miękka
Data wydania: 2011-09-01
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 41,40 zł (poprzednio: 69,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-27,60 zł)
Slajd:ologia jest książką równie piękną, jak mądrą — inspirującą, a praktyczną zarazem. Jeśli ją przeczytasz i przyswoisz sobie jej cenne rady, nauczysz się projektować i wygłaszać prezentacje, które odbiorcy zauważą i zapamiętają na długo. Być może uda Ci się nawet stworzyć prezentację, która zmieni cały świat.Garr Reynolds
Od publikacji książki Nancy nie ma już wymówki dla długich, nudnych i bezużytecznych prezentacji.Guy Kawasaki
Ta książka zapiera dech w piersiach! Nancy napisała od dawna upragniony fachowy przewodnik po sztuce i rzemiośle tworzenia prezentacji. Jeśli traktujesz tę tematykę poważnie, musisz zgłębić tę książkę, aby móc w ogóle marzyć o daniu z siebie wszystkiego. Przestudiuj ją, wykuj na pamięć i podziel się nią z innymi.Seth Godin
Tę książkę należy sączyć jak szlachetne wino lub pierwszorzędny jazz. Po bezbolesnym wchłonięciu jej treści staniesz się lepszym prelegentem. Spodziewam się teraz ogólnego polepszenia jakości prezentacji, u którego podstaw legnie właśnie ta książka.Ric Bretschneider,
Senior Program Manager, Microsoft Office PowerPoint
Naucz się przemawiać obrazami i nie popełniaj slajdobójstwa!
Ludzie w większości są wzrokowcami — najsilniej przemawiają do nas obrazy. Wiemy o tym, lecz przygotowując prezentację, zbyt często traktujemy obraz li tylko jako ozdobny dodatek do treści. Tymczasem umiejętność prowadzenia porywającej narracji wizualnej bywa nieodzowna w pracy, szczególnie na niektórych stanowiskach. Dyrektor, menedżer czy trener wiedzą, że od tego, co i jak przekażą słuchaczom, może zależeć ich stan konta, awans, a czasami nawet sytuacja rynkowa firmy, w imieniu której przemawiają!
Prezentacje to dziś jedno z podstawowych narzędzi komunikacji biznesowej. Dobrze opracowana i przeprowadzona prezentacja niesie ze sobą nieodparcie atrakcyjną moc przekazu. Z tej książki dowiesz się, jak opracowywać koncepty, przekładać je na język obrazów, przekazywać treści w naturalny, właściwy dla Ciebie sposób. Znajdziesz tu także inspirujące projekty graficzne oraz omówienia przykładów wykorzystania prezentacji przez międzynarodowe firmy.
- Jak nawiązać kontakt z różnymi grupami odbiorców?
- Jak zrozumiale zilustrować abstrakcyjne myśli?
- Jak szkicować, kreślić i wzmacniać przekaz diagramów?
- Jak tworzyć grafikę, która ułatwi publiczności przyswajanie informacji?
- Jak wybierać odpowiednie środki do prezentacji danych?
- Jak przygotowywać prezentacje, które naprawdę inspirują?
- Jak skutecznie wykorzystywać oprogramowanie do prezentacji?
Osoby które kupowały "Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji", wybierały także:
- Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- 100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji -- spis treści
Przedmowa (12)
Rozdział 1. Nowa wizja prezentacji slajdowych (21)
Rozdział 2. Twórz koncepty, nie slajdy (45)
Rozdział 3. Diagramy (63)
Rozdział 4. Prezentacja danych (83)
Rozdział 5. Designerskie myślenie (101)
Rozdział 6. Rozmieszczenie elementów (111)
Rozdział 7. Zastosowanie elementów wizualnych: tło, kolor i tekst (133)
Rozdział 8. Zastosowanie elementów wizualnych: obraz (177)
Rozdział 9. Ruch (199)
Rozdział 10. Szablony a utrzymywanie porządku (223)
Rozdział 11. Wystąpienie (237)
Rozdział 12. Manifest: pięć twierdzeń o udanych prezentacjach (271)
Źródła (282)
Skorowidz (284)