reklama - zainteresowany?

Sieci wiedzy. Teoria zarządzania między nauką a praktyką - Sensus

Sieci wiedzy. Teoria zarządzania między nauką a praktyką
ebook
Autor: Karolina J. Dudek
ISBN: 9788324233267
stron: 300, Format: ebook
Data wydania: 2020-09-23
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 18,00 zł

Dodaj do koszyka Sieci wiedzy. Teoria zarządzania między nauką a praktyką

Tagi: Komunikacja międzyludzka

Jak można nauczyć się zarządzania? Czy wiedza zdobywana w trakcie studiów jest przydatna? Co trzeba wiedzieć, żeby móc uchodzić za profesjonalistę? By odpowiedzieć na te pytania, Karolina J. Dudek analizuje opowieści studentów i absolwentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Jakich dokonywali wyborów? Czego i gdzie się uczyli? Czego nauczyło ich życie organizacyjne? To nie tylko barwne opisy pierwszych doświadczeń zawodowych, lecz także wiele praktycznych porad i przestróg. Wnikliwa analiza pokazuje struktury wiedzy ludzi odpowiedzialnych za procesy ekonomiczne i gospodarcze. Autorka proponuje nowatorskie ujęcie pojmowania i badania wiedzy profesjonalnej, wykorzystujące koncepcje uczenia się przez doświadczenie oraz wiedzy wytwarzanej przez zbiorowości w sieciach wiedzy.

„Istotnym walorem książki jest wejście na pola badawcze, które w warunkach polskich są słabo rozpoznane, a jej cele i sposób ich realizacji mają w znacznej mierze charakter nowatorski. Wyróżnia ją dobra konstrukcja, osadzenie w perspektywicznych podejściach teoretycznych, duża kultura metodologiczna i interesująca analiza empiryczna. Wynikiem badań jest rekonstrukcja wiedzy akademickiej konfrontowanej z językiem i narracją „wiedzy ukrytej” tworzonej w dużych korporacjach gospodarczych, która ma istotne konsekwencje także dla przyszłości nauki i dydaktyki zarządzania oraz standardów corporate governance w przedsiębiorstwach”.

prof. dr hab. Krzysztof Jasiecki

Dodaj do koszyka Sieci wiedzy. Teoria zarządzania między nauką a praktyką

Spis treści

Dodaj do koszyka Sieci wiedzy. Teoria zarządzania między nauką a praktyką

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.