reklama - zainteresowany?

Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać - Sensus

Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać
ebook
Autor: Katarzyna Pietroń
ISBN: 978-83-283-2641-5
stron: 232, Format: ebook
Data wydania: 2016-02-26
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 18,50 zł (poprzednio: 37,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-18,50 zł)

Dodaj do koszyka Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać

Tagi: Komunikacja międzyludzka | Wygląd i wizerunek

Przez ucho do serca

Dlaczego pewnych ludzi sÅ‚uchamy jak zaczarowani, a przy innych zasypiamy po piÄ™ciu minutach? Może ci pierwsi mówiÄ… mÄ…drzej? Ciekawiej? A może: Å‚adniej, pÅ‚ynniej, dynamiczniej? Tak, to wÅ‚aÅ›nie to — po prostu mówiÄ… lepiej! ZdajÄ… sobie sprawÄ™ z tego, że gÅ‚os, sposób jego modulacji, odpowiednie wznoszenie siÄ™ i opadanie tonu to ich najsilniejsza broÅ„ osobista. UżywajÄ… jej, by zjednać sobie ludzi. MyÅ›lisz, że umiejÄ™tność czarowania gÅ‚osem opanowali ot tak, bez wysiÅ‚ku? Mylisz siÄ™! Przemawianie to sztuka, którÄ… należy stale doskonalić. Wbrew pozorom to dobra wiadomość, bo oznacza, że każdy (nawet najgorszy) mówca ma szansÄ™ na sukces na miarÄ™ Cycerona. OczywiÅ›cie pod warunkiem, że pozna i wdroży odpowiednie techniki dziaÅ‚ania.

Głos to główne narzędzie kreowania własnego wizerunku. Jest bowiem naturalnym przedłużeniem osoby, pozwala nam przejawiać prawdziwe emocje czy nastroje. Głos działa prawidłowo, jeżeli mu na to pozwolimy. Pracuje wtedy bez zarzutu. Jednak kiedy w pewien sposób odseparujemy go od ciała i naszych odczuć, zareaguje na to bardzo wyraźnie w postaci fizycznych dolegliwości. W związku z tym emisja głosu to cały zestrój zjawisk wymagających świadomego treningu i szkolenia...
(Ze wstępu do pierwszego wydania książki)

Dodaj do koszyka Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać

 

Osoby które kupowały "Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywnÄ… sprzedaż
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywnÄ… sprzedaż
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa

Dodaj do koszyka Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać

Spis treści

Si³a g³osu. Jak mówiæ, by ludzie chcieli s³uchaæ eBook -- spis tre¶ci

Wstêp (9)

Rozdzia³ 1. Wykorzystywanie g³osu w tworzeniu wizerunku (11)

  • Zwi±zek mowy i muzyki (13)
  • Dykcja i modulacja g³osu (14)
  • Ekspresja wypowiedzi (16)
  • Radzenie sobie z trem± (18)

Rozdzia³ 2. O technikach emisji g³osu (23)

  • Rozgrzewka (23)
  • Oddech (24)
  • Aparat fonacyjny (32)
  • Rodzaje inicjowania d¼wiêku (33)
  • Aparat artykulacyjny (38)

Rozdzia³ 3. Dykcja i kultura ¿ywego s³owa (49)

  • Oddychanie (49)
  • Tempo mowy a poprawno¶æ dykcji (51)
  • Artykulacja g³osek (53)
  • Zniekszta³cenia brzmienia g³osek (62)

Rozdzia³ 4. G³os, emocje i charyzma (71)

  • Wysoko¶æ g³osu (71)
  • Modulacja (72)
  • Praca z mikrofonem (73)
  • Rezonatory (74)
  • Inteligencja emocjonalna (77)
  • Umiejêtno¶ci aktorskie (80)
  • Mówca skuteczny to mówca charyzmatyczny. Wybrane koncepcje i techniki (83)

Rozdzia³ 5. G³os pod wp³ywem stresu (91)

  • Przyk³ady wadliwej postawy i jej wp³yw na jako¶æ pracy g³osem (92)
  • Sposoby redukowania wp³ywu stresu na g³os (93)
  • Technika Alexandra (95)
  • Metoda Schultza (103)
  • Æwiczenia (104)

Rozdzia³ 6. Æwiczenia i porady (107)

  • Wymawianie trudnych sylab, wyrazów i zdañ (108)
  • Trudne wierszyki i rymowanki (117)
  • Rozgrzewka g³osu (138)
  • Wprawki (142)
  • Afirmacje (145)
  • Problemy z g³osem (151)
  • ¦wiadome s³uchanie siebie i innych (157)
  • G³os a p³eæ (159)
  • Nawyki ¿ywieniowe (160)
  • Problemy zdrowotne (162)
  • Inne problemy zwi±zane z emisj± g³osu (165)

Aneks. Zdaniem ekspertów (169)

  • Ma³gorzata Krupiñska, Dbajmy o poprawno¶æ wspó³czesnej wymowy polskiej - apel logopedy (169)
  • Gra¿yna Matyszkiewicz, Wybrane problemy wymowy polskiej (179)
  • Halina Zgó³kowa, Dlaczego retoryka? (196)

S³owniczek pojêæ (213)

Zakoñczenie (219)

O autorce (227)

Dodaj do koszyka Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.