reklama - zainteresowany?

Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać - Sensus

Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać
mp3
Autor: Katarzyna Pietroń
ISBN: 978-83-283-2716-0
stron: 232, Format: mp3
Data wydania: 2016-05-13
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 12,90 zł (poprzednio: 29,32 zł)
Oszczędzasz: 56% (-16,42 zł)

Dodaj do koszyka Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać

Tagi: Komunikacja międzyludzka | Wygląd i wizerunek

Przez ucho do serca

Dlaczego pewnych ludzi słuchamy jak zaczarowani, a przy innych zasypiamy po pięciu minutach? Może ci pierwsi mówią mądrzej? Ciekawiej? A może: ładniej, płynniej, dynamiczniej? Tak, to właśnie to — po prostu mówią lepiej! Zdają sobie sprawę z tego, że głos, sposób jego modulacji, odpowiednie wznoszenie się i opadanie tonu to ich najsilniejsza broń osobista. Używają jej, by zjednać sobie ludzi. Myślisz, że umiejętność czarowania głosem opanowali ot tak, bez wysiłku? Mylisz się! Przemawianie to sztuka, którą należy stale doskonalić. Wbrew pozorom to dobra wiadomość, bo oznacza, że każdy (nawet najgorszy) mówca ma szansę na sukces na miarę Cycerona. Oczywiście pod warunkiem, że pozna i wdroży odpowiednie techniki działania.

Głos to główne narzędzie kreowania własnego wizerunku. Jest bowiem naturalnym przedłużeniem osoby, pozwala nam przejawiać prawdziwe emocje czy nastroje. Głos działa prawidłowo, jeżeli mu na to pozwolimy. Pracuje wtedy bez zarzutu. Jednak kiedy w pewien sposób odseparujemy go od ciała i naszych odczuć, zareaguje na to bardzo wyraźnie w postaci fizycznych dolegliwości. W związku z tym emisja głosu to cały zestrój zjawisk wymagających świadomego treningu i szkolenia...
(Ze wstępu do pierwszego wydania książki)

Dodaj do koszyka Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać

Spis treści

Sia gosu. Jak mwi, by ludzie chcieli sucha Audiobook -- spis treci

Wstp (9)

Rozdzia 1. Wykorzystywanie gosu w tworzeniu wizerunku (11)

  • Zwizek mowy i muzyki (13)
  • Dykcja i modulacja gosu (14)
  • Ekspresja wypowiedzi (16)
  • Radzenie sobie z trem (18)

Rozdzia 2. O technikach emisji gosu (23)

  • Rozgrzewka (23)
  • Oddech (24)
  • Aparat fonacyjny (32)
  • Rodzaje inicjowania dwiku (33)
  • Aparat artykulacyjny (38)

Rozdzia 3. Dykcja i kultura ywego sowa (49)

  • Oddychanie (49)
  • Tempo mowy a poprawno dykcji (51)
  • Artykulacja gosek (53)
  • Znieksztacenia brzmienia gosek (62)

Rozdzia 4. Gos, emocje i charyzma (71)

  • Wysoko gosu (71)
  • Modulacja (72)
  • Praca z mikrofonem (73)
  • Rezonatory (74)
  • Inteligencja emocjonalna (77)
  • Umiejtnoci aktorskie (80)
  • Mówca skuteczny to mówca charyzmatyczny. Wybrane koncepcje i techniki (83)

Rozdzia 5. Gos pod wpywem stresu (91)

  • Przykady wadliwej postawy i jej wpyw na jako pracy gosem (92)
  • Sposoby redukowania wpywu stresu na gos (93)
  • Technika Alexandra (95)
  • Metoda Schultza (103)
  • wiczenia (104)

Rozdzia 6. wiczenia i porady (107)

  • Wymawianie trudnych sylab, wyrazów i zda (108)
  • Trudne wierszyki i rymowanki (117)
  • Rozgrzewka gosu (138)
  • Wprawki (142)
  • Afirmacje (145)
  • Problemy z gosem (151)
  • wiadome suchanie siebie i innych (157)
  • Gos a pe (159)
  • Nawyki ywieniowe (160)
  • Problemy zdrowotne (162)
  • Inne problemy zwizane z emisj gosu (165)

Aneks. Zdaniem ekspertów (169)

  • Magorzata Krupiska, Dbajmy o poprawno wspóczesnej wymowy polskiej - apel logopedy (169)
  • Grayna Matyszkiewicz, Wybrane problemy wymowy polskiej (179)
  • Halina Zgókowa, Dlaczego retoryka? (196)

Sowniczek poj (213)

Zakoczenie (219)

O autorce (227)

Dodaj do koszyka Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.