reklama - zainteresowany?

Siła dobrych pytań. Buduj relacje, zdobywaj nowych klientów i miej wpływ na innych - Sensus

Siła dobrych pytań. Buduj relacje, zdobywaj nowych klientów i miej wpływ na innych
ebook
Autor: Andrew Sobel, Jerold Panas
Tłumaczenie: Małgorzata Małecka
ISBN: 978-83-66142-37-4
stron: 256, Format: ebook
Data wydania: 2020-03-27
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 24,03 zł (poprzednio: 33,85 zł)
Oszczędzasz: 29% (-9,82 zł)

Dodaj do koszyka Siła dobrych pytań. Buduj relacje, zdobywaj nowych klientów i miej wpływ na innych

Tagi: Rozwój osobisty

W "Sile dobrych pytaÅ„" Andrew Sobel i Jerry Panas demonstrujÄ…, jak zgÅ‚Ä™bić potencjaÅ‚ każdej sytuacji, okreÅ›lajÄ…c bliżej konkretne pytanie, które należy w niej zadać. Przeczytaj tÄ™ niezwykÅ‚Ä… książkÄ™ i miej jÄ… pod rÄ™kÄ…, bo może odmienić każdÄ… sferÄ™ twojego życia.
Ken Blanchard, wspóÅ‚autor "Jednominutowego menedżera" i "Przywództwa wyższego stopnia"

W BiaÅ‚ym Domu nauczyÅ‚em siÄ™ odpowiadać na różne pytania, ale zawsze twierdziÅ‚em, że najtrudniejsze jest zadanie tego wÅ‚aÅ›ciwego. Andrew i Jerry opanowali tÄ™ sztukÄ™. To książka niezbÄ™dna, aby skorzystać z potencjaÅ‚u udanej komunikacji. Lektura obowiÄ…zkowa!
Mike McCurry, były rzecznik prasowy prezydenta Billa Clintona


Wykorzystaj potencjał dobrych pytań!

Jak sÄ…dzisz, co przykuwa uwagÄ™ potencjalnego klienta lub wywiera trwaÅ‚e wrażenie na niedawno poznanej osobie? Panuje powszechne przekonanie, że klientów zdobywa siÄ™ dziÄ™ki sprytowi i refleksowi, zaÅ› bÅ‚yskotliwość – umiejÄ™tność doboru trafnych sÅ‚ów – zjednuje sympatiÄ™ innych. Nasza książka usiÅ‚uje przekonać, że zadawanie celnych pytaÅ„ jest o wiele ważniejsze niż posiadanie gotowej odpowiedzi.

To niezawodny sposób, aby zdobywać coraz to nowych klientów, pogÅ‚Ä™biać relacje z nimi i opanować umiejÄ™tność nawiÄ…zywania kontaktu z ludźmi o wiele szybciej, niż wydawaÅ‚o siÄ™ to możliwe. Dowiesz siÄ™ z niej, jak wykorzystywać pytania prowokujÄ…ce do myÅ›lenia. Dostarczy ci narzÄ™dzi, z pomocÄ… których bÄ™dziesz mógÅ‚ dotrzeć do serc i umysÅ‚ów napotykanych osób. W trzydziestu piÄ™ciu inspirujÄ…cych rozdziaÅ‚ach poznasz fascynujÄ…cych ludzi. DziÄ™ki ciekawym, wziÄ™tym z życia historiom zorientujesz siÄ™, w jaki sposób wykorzystano każde z dobrych pytaÅ„ i jaki odniosÅ‚o to skutek.

Poznasz jedno motywujÄ…ce pytanie zadane przez Steve’a Jobsa, które doprowadziÅ‚o do przeÅ‚omu w pracach nad komputerem osobistym Macintosha. Ale też jedno niezadane, które kosztowaÅ‚o znanÄ… firmÄ™ utratÄ™ bardzo ważnego kontraktu. A także inne, nie mniej interesujÄ…ce i przydatne.

UmiejÄ™tność wykorzystywania potencjaÅ‚u zawartego w pytaniach może zdecydowanie zwiÄ™kszyć twojÄ… skuteczność w dziaÅ‚aniu i w realizacji spraw natury osobistej. Ta książka pomoże ci budować i pogÅ‚Ä™biać relacje. Sprzedawać wiÄ™cej produktów, usÅ‚ug czy pomysÅ‚ów. Motywować innych do zwiÄ™kszonego wysiÅ‚ku, który wydawaÅ‚ siÄ™ im nierealny. Skuteczniej wywierać wpÅ‚yw na klientów, wspóÅ‚pracowników i znajomych.

Dodaj do koszyka Siła dobrych pytań. Buduj relacje, zdobywaj nowych klientów i miej wpływ na innych

 

Osoby które kupowały "Siła dobrych pytań. Buduj relacje, zdobywaj nowych klientów i miej wpływ na innych", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen maÅ‚ej grupy
  • Handlowanie to gra
  • BÅ‚Ä™kitny umysÅ‚. MyÅ›l na odwrót, dziaÅ‚aj na opak, poznaj nieznane!
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"

Dodaj do koszyka Siła dobrych pytań. Buduj relacje, zdobywaj nowych klientów i miej wpływ na innych

Spis treści

Dodaj do koszyka Siła dobrych pytań. Buduj relacje, zdobywaj nowych klientów i miej wpływ na innych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.