reklama - zainteresowany?

Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Lekcje ze Scottem Kelbym - Sensus

Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Lekcje ze Scottem Kelbym
ebook
Autor: Scott Kelby
Tytuł oryginału: The Digital Photography Book, Part 4
Tłumaczenie: Piotr Cieślak
ISBN: 978-83-246-6463-4
stron: 230, Format: ebook
Data wydania: 2012-12-05
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 23,94 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,96 zł)

Dodaj do koszyka Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Lekcje ze Scottem Kelbym

Niedościgniony Scott Kelby, autor dobrze znanej serii "Sekrety mistrza fotografii cyfrowej", proponuje Ci dzisiaj kolejną swoją książkę — kontynuację bestsellerowej, trzeciej części porad dla początkujących fotografów. Ta publikacja, podobnie jak poprzednie, zawiera porcję przydatnych wskazówek i technik, a podczas jej czytania niejeden raz wykrzykniesz: "No jasne, tak to się robi!". Scott, jak zawsze, tłumaczy wszystko językiem prostym i zrozumiałym, całkowicie pozbawionym technicznego żargonu, a bezpretensjonalny, łatwo rozpoznawalny styl wciąż przyczynia się do wzrostu popularności jego książek na całym świecie.

Ta książka pozwoli Ci zdobyć solidną wiedzę na temat portretów, wykorzystania lampy błyskowej oraz fotografowania w studio. Na szczególną uwagę zasługuje rozdział poświęcony obiektywom. Autor rozwiewa w nim wiele mitów i wskazuje kryteria, jakimi należy kierować się przy ich wyborze. Podpowiada, jak sobie radzić w sytuacji, gdy nie stać nas na wymarzony obiektyw. Znajdziesz tu także ogrom informacji na temat uwieczniania krajobrazów, podróży oraz wydarzeń sportowych. Nowością jest rozdział poświęcony filmowaniu lustrzanką. Dzięki blisko dwustu poradom i wskazówkom ta książka pomoże Ci robić lepsze, ostrzejsze, ciekawsze, bardziej kolorowe i profesjonalnie wyglądające zdjęcia. Umów się na czytelnicze spotkanie ze świetnym fotografem — i przygotuj na wspaniałe chwile!

Tom 4 tej wyjątkowej serii zawiera:

  • dodatkowe informacje na temat portretów, lampy błyskowej i fotografowania w studio
  • kryteria wyboru właściwego obiektywu
  • informacje na temat wykorzystania lustrzanki do filmowania
  • wiadomości o fotografii HDR
  • niezliczone przepisy na udane zdjęcia!

Krok bliżej do doskonałej fotografii!


Scott Kelby jest najpoczytniejszym na świecie autorem książek poświęconych fotografii, redaktorem naczelnym czasopisma "Photoshop User" oraz przewodniczącym i współzałożycielem stowarzyszenia NAPP (National Association of Photoshop Professionals). Scott, wraz z innymi specjalistami zajmującymi się Photoshopem, prowadzi też popularną audycję "The Grid" (cotygodniowy talk-show poświęcony fotografii) i jest uznanym wykładowcą, prowadzącym seminaria oraz prelekcje na całym świecie. Scott jest autorem ponad pięćdziesięciu książek, takich jak Fotografia cyfrowa. Edycja zdjęć, Sekrety cyfrowej ciemni Scotta Kelby’ego. Edycja i obróbka zdjęć w programie Adobe Photoshop Lightroom czy Światła, ujęcie, retusz. Od pustego studia do gotowej fotografii.


 

 



Dodaj do koszyka Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Lekcje ze Scottem Kelbym

 

Osoby które kupowały "Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Lekcje ze Scottem Kelbym", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przyw
  • Szef, kt

Dodaj do koszyka Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Lekcje ze Scottem Kelbym

Spis treści

Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Lekcje ze Scottem Kelbym eBook -- spis treci

Rozdzia 1. Profesjonalne portrety (15)

  • Dziewi spraw, o których powiniene wiedzie... (16)
  • ...zanim przeczytasz t ksik! (17)
  • To byo tylko sze spraw. Oto ostatnie trzy (18)
  • Jak uzyska ma gbi ostroci przy lampach studyjnych? (19)
  • Sztuczka z wielokrotn ekspozycj w aparacie (20)
  • Kilka uj tej samej osoby w jednym kadrze (21)
  • Jak zamrozi ruch na zdjciu portretowym? (22)
  • Jak sprawi, by w kadrze nie byo wida zbyt duo biaek oczu? (23)
  • Kolejna gar przepisów na wietne portrety grupowe (24)
  • Czym zastpi samowyzwalacz w zdjciach grupowych? (25)
  • Ustaw ostro na oczach, a potem wykadruj... (26)
  • ...chyba e fotografujesz z przyson f/1,4 (27)
  • Efekt przewietlenia (28)
  • Skuteczny sposób na pokierowanie pozowaniem (29)
  • Tylko fotografowie troszcz si o wygld iskierek w oczach... (30)
  • Czego nie naley fotografowa obiektywem 50 mm? (31)
  • Jak obj ostroci i to, co z przodu, i to, co z tyu? (32)
  • Dwie drobne porady dotyczce kompozycji (33)
  • Jak poprawi wygld portretów obejmujcych ca sylwetk? (34)
  • Jak zapanowa nad wielkoci gównego tematu? (35)

Rozdzia 2. Profesjonalne uycie lampy byskowej, cz 3. (37)

  • Fotografowanie z lamp w trybie manualnym (38)
  • Sztuczka pozwalajca unikn owietlania podoa (39)
  • Uytkowanie studyjnych softboksów ze zwykymi lampami (40)
  • Montowanie flesza na monopodzie (41)
  • Jak uzyska rozmyte to przy fotografowaniu z lamp byskow? (42)
  • Nie wzie filtrów elowych? Zmie balans bieli (43)
  • Tryb sterowania byskiem w aparacie Nikon - zawsze pod rk! (44)
  • Jak sprawi, by lampa byskaa za kadym razem? (45)
  • Jak uzyska wski snop wiata? (46)
  • Zalety posugiwania si fleszem w plenerze (47)
  • Jak posugiwa si wiatem pilotujcym flesza? (48)
  • Jak zapobiec wyczaniu si flesza? (49)
  • Jak daleko od lampy naley zamontowa parasol? (50)
  • Czy uywanie byskowych lamp studyjnych poza studiem ma sens? (51)

Rozdzia 3. Jeszcze wicej porad dotyczcych fotografowania w studiu (53)

  • Profesjonalne wytumianie wiata (54)
  • Jak zmieni stylistyk ujcia bez przesuwania lamp? (55)
  • Celowe zastosowanie efektu flary w warunkach studyjnych (56)
  • Jak daleko od ta powinna sta modelka? (57)
  • Daj gównemu wiatu podwójn rol (58)
  • Najprostszy przepis na konturowe owietlenie profilu (59)
  • Zastosowanie lampy piercieniowej (60)
  • Zaó niemal dowolny softboks na posiadan lamp studyjn (61)
  • W softboksach sprawdza si powiedzenie, e duy moe wicej (62)
  • Co zrobi, gdy nie da si bardziej zmniejszy mocy lampy studyjnej? (63)
  • Jak owietli par ludzi lub niewielk grup? (64)
  • Jak unikn kopotów z owietleniem? (65)
  • Gdzie umiejscowi softboks? Rozwizanie zagadki, cz 1. (66)
  • Gdzie umiejscowi softboks? Rozwizanie zagadki, cz 2. (67)
  • Skorzystaj z automatycznej korekcji kolorów w programie Lightroom w trakcie fotografowania (68)
  • Jak skalibrowa niestandardowy balans bieli w aparacie? (69)
  • Zabierz lampy studyjne na sesj poza studiem (70)

Rozdzia 4. Jeszcze o obiektywach... (73)

  • Jak to si dzieje, e to jest ostre pomimo przysony f/2,8? (74)
  • Co warto wiedzie o zjawisku kompresji perspektywy? (75)
  • Podgld rzeczywistej gbi ostroci (76)
  • Automatyczne korygowanie efektu rybiego oka w Photoshopie (77)
  • Wykorzystaj moliwoci jasnego obiektywu! (78)
  • Jak unikn zaparowania obiektywu? (79)
  • Jak zapobiec zapyleniu matrycy kurzem z zalepek obiektywu i korpusu? (80)
  • Jak ustawi ostro na nieskoczono? (81)
  • Nie fotografuj przy amatorskich ogniskowych (82)
  • Jak trzyma dugi teleobiektyw, by zapewni mu stabilno? (83)
  • Jakiego obiektywu uywa do portretów w plenerze? (84)

Rozdzia 5. Profesjonalne fotografowanie w naturalnym wietle (87)

  • Pikne zdjcia w wietle z tyu (88)
  • Sylwetki w owietleniu tylnym (89)
  • Jay Maisel i jego sposób na udane zdjcia (90)
  • Jak sprawi, by zdjcie zachodu soca wyszo odpowiednio ciemne? (91)
  • Wskazówka dotyczca uywania blendy w plenerze (92)
  • Sterowanie "moc" blendy (93)
  • Jak unika niedowietlania zdj plenerowych? (94)
  • Trik z fotografi nocn (95)
  • Fotografowanie smug wiate (96)
  • Fotografowanie trajektorii gwiazd (97)
  • Sprzt przydatny przy fotografowaniu trajektorii gwiazd (98)
  • Kolejny powód, by wystrzega si fotografowania przy wysokich czuociach ISO (99)

Rozdzia 6. Profesjonalne fotografowanie krajobrazów (101)

  • Do zdj krajobrazowych nie s potrzebne jasne obiektywy (102)
  • Aksamitnie rozmyte strumienie i wodospady - trzy kolejne porady (103)
  • Czarno-biae zdjcia z dugim czasem nawietlania, cz 1. - akcesoria (104)
  • Czarno-biae zdjcia z dugim czasem nawietlania, cz 2. - ustawienia (105)
  • Czarno-biae zdjcia z dugim czasem nawietlania, cz 3. - przygotowania (106)
  • Czarno-biae zdjcia z dugim czasem nawietlania, cz 4. - sesja (107)
  • Zadbaj o to, by sprzt nie zamók w plenerze (108)
  • Prostowanie linii horyzontu na podstawie siatki (109)
  • Byskawiczna bichromia dla zdj krajobrazowych (110)
  • Jak podkreli ogrom krajobrazu? (111)
  • Zaley Ci na przyciemnieniu nieba? Zmniejsz warto parametru Brightness (Jasno) (112)
  • Fotografuj przed burz lub tu po niej (113)
  • Animacje poklatkowe (114)
  • Wypatruj okazji do sfotografowania odbi w tafli wody (115)
  • Jak uatwi sobie fotografowanie krajobrazów z niskiej perspektywy? (116)
  • Jak dodatkowo ociepli balans bieli dla pochmurnej pogody? (117)
  • Sekret udanej edycji zdj krajobrazowych (118)
  • Co miao najwikszy wpyw na jako moich zdj krajobrazowych? (119)

Rozdzia 7. Profesjonalne zdjcia z podróy (121)

  • Poczekaj na gównych aktorów spektaklu (122)
  • Poszukaj okazji do zrobienia klasycznego zdjcia typu "samotne drzewo" (123)
  • Torby fotograficzne, które nie bd przycigay uwagi (124)
  • Jak unika rozmytych zdj w podróy? (125)
  • Moje ulubione obiektywy podróne (126)
  • Sposób na zrobienie autentycznych, yciowych zdj (127)
  • Sposoby na usunicie turystów z kadru (128)
  • Techniki doskonalenia ujcia (129)
  • Wyszukiwanie najbardziej udanych zdj z podróy (130)
  • Fotografowanie z dachu hotelu, w którym przebywasz (131)

Rozdzia 8. Profesjonalne zdjcia sportowe (133)

  • Panoramowanie - jedna wskazówka i jeden sekret (134)
  • Dobieranie idealnego czasu nawietlania do panoramowania (135)
  • Sztuczka z zamraaniem ruchu na zdjciach z wycigów samochodowych (136)
  • Kopoty ze zdjciami nocnymi i w halach (137)
  • Fotografujesz sport? Wycz stabilizacj obrazu (138)
  • Zaleta posugiwania si szybkimi kartami pamici (139)
  • W jaki sposób zawodowi fotografowie ustawiaj ostro? (140)
  • Dlaczego wielu zawodowych fotografów sportowych uywa formatu JPEG? (141)
  • Zastosowanie zdalnego aparatu (142)
  • Marzysz o zdjciach z bliska? Zastosuj telekonwerter (143)
  • Dlaczego warto fotografowa rozgrzewki? (144)
  • Fotografuj detale kojarzce si z wydarzeniem (145)
  • Jak przywie wiksz liczb ostrych zdj z meczu futbolowego? (146)

Rozdzia 9. Profesjonalne tworzenie obrazów HDR (149)

  • Tworzenie obrazów HDR: sprzt (150)
  • Tworzenie obrazów HDR: podstawy (151)
  • Konfigurowanie bracketingu (152)
  • Pomocny gadet HDR dla wacicieli aparatów Canon (153)
  • Co zrobi, jeli aparat nie jest wyposaony w funkcj bracketingu? (154)
  • Jak warto przysony ustawi na potrzeby zdj HDR? (155)
  • Zdj do montau HDR nie naley wykonywa pojedynczo (156)
  • Zdjcia HDR z rki (157)
  • Jakie sceny maj najwikszy potencja w kontekcie HDR? (158)
  • Panoramy HDR (159)
  • Jak uatwi sobie odszukanie zdj przeznaczonych do stworzenia obrazu HDR? (160)
  • Programy, których uywam do tworzenia obrazów HDR (161)
  • Gar skutecznych ustawie dla funkcji HDR Pro w Photoshopie (162)
  • Wyostrzanie obrazów HDR (163)
  • Efekt HDR bez uycia techniki HDR (164)
  • Zdjcia HDR - o tym si nie mówi (165)
  • Usuwanie efektu powiaty i innych mankamentów obrazów HDR (166)

Rozdzia 10. Profesjonalne porady powicone filmowaniu lustrzank (169)

  • Okular to bardzo przydatna rzecz (170)
  • Naucz si popularnej sztuczki z pynnym przenoszeniem ostroci (171)
  • Stosowanie wbudowanych efektów specjalnych w trakcie filmowania (172)
  • Dlaczego warto mie zewntrzny mikrofon? (173)
  • Kiepski dwik = kiepski film (174)
  • Zadbaj o ostro (175)
  • Nie filmuj w pionie (176)
  • Dlaczego blokada ekspozycji jest tak wana? (177)
  • Wybór wartoci przysony jest wany, ale... (178)
  • Jak unika efektu migotania? (179)
  • Zaley Ci na uzyskaniu efektu kinowego? (180)
  • Nie zmieniaj ustawie przysony (181)
  • Dlaczego zmiana ogniskowej w lustrzance przebiega inaczej? (182)
  • Jak posugiwa si autofokusem podczas filmowania? (183)

Rozdzia 11. Profesjonalne przepisy na lepsze zdjcia (185)

  • Jak zmieci wicej zdj na karcie pamici? (186)
  • Sprytna sztuczka do wykorzystania w miejscu, w którym nie wolno rozstawi statywu (187)
  • W pewnych sytuacjach kompensacja ekspozycji po prostu nie dziaa (188)
  • Unikaj znaków i napisów, gdy niepotrzebnie przycigaj wzrok (189)
  • Kruczek zwizany ze stosowaniem stylów zdj (190)
  • O obrotach zdj (191)
  • Zmniejszanie iloci szumów w zdjciach zrobionych w sabym wietle (192)
  • Na co przede wszystkim zwracaj uwag ludzie, ogldajc zdjcia? (193)
  • Jak ukry informacje o aparacie przed niepowoanym wzrokiem? (194)
  • Dlaczego zdjcia JPEG mog wyglda lepiej ni RAW-y? (195)
  • W jakich sytuacjach nie trzeba uywa statywu? (196)
  • Co zrobi, jeli jako zdjcia nie pozwala na zrobienie duej odbitki? (197)
  • Kiedy warto wczy tryb pomiaru punktowego? (198)
  • Poeksperymentuj z panoramicznym kadrowaniem zdj (199)
  • Wyostrzanie zdj na potrzeby druku (200)
  • Jak uratowa zdjcia z uszkodzonej karty pamici? (201)

Rozdzia 12. Jeszcze jedna porcja przepisów na "yciowe" zdjcia (203)

Skorowidz (223)

Dodaj do koszyka Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Lekcje ze Scottem Kelbym

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.