Satysfakcja pracowników - jak badać i dlaczego? - Sensus
ISBN: 978-8-3767-7504-3
stron: 16, Format: ebook
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 12,41 zł (poprzednio: 16,77 zł)
Oszczędzasz: 26% (-4,36 zł)
Im lepiej znasz nastroje panujące w przedsiębiorstwie, tym efektywniej możesz na nie wpływać i tym samym skuteczniej realizować cele operacyjne działu produkcji. Zadowolony i spełniony zawodowo pracownik lepiej pracuje w zespole, odznacza się silną motywacją i zaangażowaniem w wykonywaną pracę, jest bardziej wydajny. Zadowoleni pracownicy to jeden z warunków pozytywnej opinii o przedsiębiorstwie w otoczeniu rynkowym. Aby poznać atmosferę pracy, niezbędna jest umiejętność konstruktywnego dialogu z pracownikami. Jego prowadzenie ułatwiają ogólnozakładowe badania ankietowe poziomu zadowolenia pracowników
Osoby które kupowały "Satysfakcja pracowników - jak badać i dlaczego? ", wybierały także:
- Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- 100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni 39,67 zł, (11,90 zł -70%)