reklama - zainteresowany?

Satysfakcja pracowników - jak badać i dlaczego? - Sensus

Satysfakcja pracowników - jak badać i dlaczego?
ebook
Autor: Joanna Czerska
ISBN: 978-8-3767-7504-3
stron: 16, Format: ebook
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 12,41 zł (poprzednio: 16,77 zł)
Oszczędzasz: 26% (-4,36 zł)

Dodaj do koszyka Satysfakcja pracowników - jak badać i dlaczego?

Tagi: Komunikacja międzyludzka

Im lepiej znasz nastroje panujące w przedsiębiorstwie, tym efektywniej możesz na nie wpływać i tym samym skuteczniej realizować cele operacyjne działu produkcji. Zadowolony i spełniony zawodowo pracownik lepiej pracuje w zespole, odznacza się silną motywacją i zaangażowaniem w wykonywaną pracę, jest bardziej wydajny. Zadowoleni pracownicy to jeden z warunków pozytywnej opinii o przedsiębiorstwie w otoczeniu rynkowym. Aby poznać atmosferę pracy, niezbędna jest umiejętność konstruktywnego dialogu z pracownikami. Jego prowadzenie ułatwiają ogólnozakładowe badania ankietowe poziomu zadowolenia pracowników

Dodaj do koszyka Satysfakcja pracowników - jak badać i dlaczego?

 

Osoby które kupowały "Satysfakcja pracowników - jak badać i dlaczego? ", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • Powiedz, co myÅ›lisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
  • 100happydays, czyli jak siÄ™ robi szczęście w 100 dni

Dodaj do koszyka Satysfakcja pracowników - jak badać i dlaczego?

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Satysfakcja pracowników - jak badać i dlaczego?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.