reklama - zainteresowany?

Ruletka nawyków. Jak przechytrzyć swój mózg? - Sensus

Ruletka nawyków. Jak przechytrzyć swój mózg?
Autor: McRaney David
Tłumaczenie: Knap-Paszkowska Krystyna
ISBN: 9788377053058
stron: 288, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 26,59 zł (poprzednio: 34,53 zł)
Oszczędzasz: 23% (-7,94 zł)

Dodaj do koszyka Ruletka nawyków. Jak przechytrzyć swój mózg?

Dlaczego mamy za dużo przyjaciół na Facebooku? Czy w sprzyjających okolicznościach każdy może stać się mordercą? Jak przestać gubić klucze, telefony i parasolki? Czemu tak trudno zatrzeć pierwsze wrażenie? Jakie jest ulubione badanie stosowane przez psychologów? Niezależnie od tego, czy przymierzasz się do zakupu nowego auta, czy decydujesz, na kogo zagłosujesz w wyborach, wydaje ci się, że jesteś istotą rozumną, której każdy wybór jest efektem świadomego osądu. Ale prawda jest inna: wcale nie jesteś taki mądry. Rządzą tobą złe nawyki i okłamujesz się tak samo jak wszyscy inni. Argumenty, które przywołujemy dla usprawiedliwienia naszych działań, często nie są prawdziwe. Zwodzimy samych siebie, by poradzić sobie z brutalną rzeczywistością. Jesteśmy sterowani przez podświadomość. Dorabiamy ideologię do z góry przyjętych założeń. Przypadkowym zdarzeniom przypisujemy niewłaściwe znaczenia. Formułując opinie, polegamy na emocjach. David McRaney pokazuje, jak dzięki psychosztuczkom wyzwolić się ze złych nawyków oraz lepiej rozumieć siebie i innych. To obowiązkowa lektura dla każdego, kto chce się dowiedzieć, dlaczego wciąż popełniamy głupstwa

Dodaj do koszyka Ruletka nawyków. Jak przechytrzyć swój mózg?

 

Osoby które kupowały "Ruletka nawyków. Jak przechytrzyć swój mózg?", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Prawa ludzkiej natury

Dodaj do koszyka Ruletka nawyków. Jak przechytrzyć swój mózg?

Spis treści

Dodaj do koszyka Ruletka nawyków. Jak przechytrzyć swój mózg?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.