reklama - zainteresowany?

Rola i zadania psychologa we współczesnej szkole - Sensus

Rola i zadania psychologa we współczesnej szkole
ISBN: 978-8-3264-0097-1
stron: 232, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 44,10 zł (poprzednio: 51,28 zł)
Oszczędzasz: 14% (-7,18 zł)

Dodaj do koszyka Rola i zadania psychologa we współczesnej szkole

Tagi: Komunikacja międzyludzka | Psychologia duszy i umysłu | Rodzicielstwo i psychologia dziecka | Rozwój osobisty

"RecenzowanÄ… pozycjÄ™ pojmujÄ™ jako fundamentalnÄ… dla procesu budowania profesjonalnej tożsamoÅ›ci psychologa szkolnego. Proces ten sytuujÄ… Autorki w rozlegÅ‚ym kontekÅ›cie teoretycznym, który wyznacza ramy dla wyzwaÅ„, przed jakimi staje psycholog szkolny oraz okreÅ›la niezbÄ™dne kompetencje i umiejÄ™tnoÅ›ci, dziÄ™ki którym może on sprostać tym wyzwaniom. Odnosi siÄ™ także do pÅ‚aszczyzn, możliwoÅ›ci i - niestety - ograniczeÅ„ wspóÅ‚pracy z instytucjami pozaszkolnymi (...).

PrzewidujÄ™, że książka znajdzie licznych odbiorców zarówno w gronie akademickim, jak i wÅ›ród psychologów szkolnych. Ma wielkie szanse stać siÄ™ dla zainteresowanych źródÅ‚em inspiracji "Å›rodowiskowotwórczych", dostarczycielem heurystyk postÄ™powania zawodowego."
dr hab. Dorota Turska, prof. nadzw. Instytut Psychologii UMCS

Dodaj do koszyka Rola i zadania psychologa we współczesnej szkole

 

Osoby które kupowały "Rola i zadania psychologa we współczesnej szkole", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • Powiedz, co myÅ›lisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
  • 100happydays, czyli jak siÄ™ robi szczęście w 100 dni

Dodaj do koszyka Rola i zadania psychologa we współczesnej szkole

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Rola i zadania psychologa we współczesnej szkole

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.