reklama - zainteresowany?

Rewolucja social media - Sensus

Rewolucja social media
ebook
Autor: Michał Sadowski
ISBN: 978-83-246-6992-9
stron: 216, Format: ebook
Data wydania: 2012-12-10
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 23,40 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,60 zł)

Dodaj do koszyka Rewolucja social media

Michał Sadowski został laureatem Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2013 w kategorii "Wyjątkowa efektywność przy niskim budżecie". Klik!


Rewolucja, która sprzyja przystosowanym

Krajobraz po zmianie, jaka dokonaÅ‚a siÄ™ za sprawÄ… mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, prezentuje siÄ™ obiecujÄ…co i niepokojÄ…co zarazem. Social media skupiajÄ… już wokóÅ‚ siebie ponad miliard ludzi na caÅ‚ym Å›wiecie. Co trzeci z nich dzieli siÄ™ wrażeniami dotyczÄ…cymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzÄ™dzi i kanaÅ‚ów dotarcia do klienta. Modyfikacji ulegÅ‚ też wzór utrzymywania relacji. PojawiÅ‚y siÄ™ nowe sposoby mierzenia efektywnoÅ›ci przekazu reklamowego, a dialog z klientem online staÅ‚ siÄ™ ważniejszy niż kiedykolwiek wczeÅ›niej. Wszystkim rzÄ…dzi wszechwÅ‚adny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i maÅ‚ych marek czy produktów.

  • Monitoring marki
  • Social Media ROI
  • ObsÅ‚uga klienta online
  • Wsparcie sprzedaży. Social Business
  • Ochrona reputacji

 


 

MichaÅ‚ Sadowski - ZaÅ‚ożyciel i Prezes ZarzÄ…du Brand24 S.A., firmy zajmujÄ…cej siÄ™ monitoringiem internetu. WspóÅ‚twórca popularnych serwisów, odwiedzanych każdego miesiÄ…ca przez miliony polskich internautów. Grafik, programista, marketer. Bloger i komentator zjawisk zwiÄ…zanych z internetem. Wielokrotny prelegent i panelista na najwiÄ™kszych polskich konferencjach branżowych. Laureat Aulerów 2012, konkursu na najlepszÄ… nowÄ… spóÅ‚kÄ™ technologicznÄ… centralnej Europy.

Dodaj do koszyka Rewolucja social media

 

Osoby które kupowały "Rewolucja social media", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • PodrÄ™cznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przyw
  • Szef, kt

Dodaj do koszyka Rewolucja social media

Spis treści

Rewolucja social media eBook -- spis tre¶ci

Wstêp (9)

Rewolucja social media (13)

  • Marketing siê zmienia (18)
  • Marketer to researcher (18)
  • Zmiana narzêdzi (18)
  • Biznes jako otwarta ksi±¿ka (19)
  • Transformacja dzia³u marketingu (20)
  • Konsument ewoluuje (20)
  • Era technologii (20)
  • Zmiana psychiki (21)
  • Inicjatywy spo³eczne (21)
  • Social Business Intelligence (22)
  • Zmieniaj±ca siê rola strategów social media (22)
  • Siedem kluczowych trendów w social media (23)
  • Podsumowanie (26)

Monitoring internetu (31)

  • Sze¶æ wa¿nych cech aplikacji monitoringu sieci, na które warto zwróciæ uwagê (34)
  • Kluczowe zastosowania narzêdzi monitoringu internetu (37)
  • Narzêdzia monitoringu internetu (42)
  • Przysz³o¶æ monitoringu internetu (48)
  • Czy monitoring internetu mo¿e przewidzieæ przysz³o¶æ? (50)
  • Monitoring social media dla e-commerce (51)
  • Piêæ porad dotycz±cych social media dla e-commerce (53)
  • Platformy social commerce (56)
  • Podsumowanie (59)

Ochrona reputacji (61)

  • Nie ignoruj negatywów (64)
  • Nie traæ czasu (64)
  • Nie odpowiadaj atakiem (65)
  • Nie zrzucaj winy na kogo¶ innego (65)
  • Zbuduj spo³eczno¶æ ambasadorów marki (66)
  • Ludzka twarz (66)
  • Umiejêtnie prowad¼ zakulisow± dyskusjê (66)
  • Dowiedz siê jak najwiêcej o kliencie (67)
  • Spójno¶æ komunikacji (67)
  • Niewiedza lepsza od wygadywania g³upot (67)
  • Piêæ wskazówek dotycz±cych zarz±dzania reputacj± w sieci (68)
  • Zarz±dzanie reputacj± w sieci. Stadium przypadku (71)
  • Podsumowanie (74)

Social Business (75)

  • Osiem dobrych praktyk budowy spo³eczno¶ciowego biznesu (79)
  • Podsumowanie (86)

Dobre praktyki budowy marki w Social Media (87)

  • Lepsze zrozumienie odbioru marki (89)
  • Wyjd¼ ze swojego biura (90)
  • Opu¶æ swoj± bezpieczn± strefê (90)
  • Trzy wskazówki jak ucz³owieczyæ markê za pomoc± wideo (91)
  • Piêæ porad dla marek na Pinterest (93)
  • Trzy sposoby promowania marek przez Instagram (102)
  • Podsumowanie (105)

Consumer insights (107)

  • Styl ¿ycia powi±zany z mark± (109)
  • Trwa³e warto¶ci firmy (110)
  • Sze¶æ dobrych praktyk zwi±zanych z pozyskiwaniem insightów konsumenckich (112)
  • Podsumowanie (116)

Analiza i pomiar skuteczno¶ci dzia³añ w social media (119)

  • Wstêp do analizy i pomiaru (122)
  • 30 przyk³adów ROI w social media (134)
  • Podsumowanie (148)

Obs³uga klienta w social media (149)

  • Luki w klasycznej obs³udze klienta (152)
  • Konsument online (153)
  • Zmiana kultury pracy (154)
  • Elementy w realizacji zmiany kultury pracy (155)
  • Netykieta (158)
  • Jak radziæ sobie w "trudnych sytuacjach", czyli co z trollami i spamerami? (163)
  • Wp³ywowi autorzy (164)
  • Piêæ typów influencerów w social media (165)
  • Siedem dobrych praktyk budowania zaanga¿owania influencerów (165)
  • Dotarcie do influencerów dla wybranej marki lub tematu (167)
  • ROI obs³ugi klienta w social media (170)
  • Podsumowanie (176)

Wsparcie sprzeda¿y (179)

  • Krok 1: do³±cz do spo³eczno¶ci i zbuduj wizerunek (182)
  • Krok 2: okre¶l najlepszy sposób na kontakt z potencjalnymi nabywcami (182)
  • Krok 3: ³±cz siê (183)
  • Krok 4: buduj zwi±zek (184)
  • Krok 5: w³±cz siê do rozmowy (184)
  • Cztery porady zwi±zane ze sprzeda¿± w social media (185)
  • Osiem przypadków wykorzystania kuponów w social media (188)
  • Podsumowanie (192)

Przysz³o¶æ social media (193)

  • Biznes skonsoliduje aktywno¶ci w mediach spo³eczno¶ciowych (195)
  • Zwiêkszy siê popularno¶æ spo³eczno¶ciowych serwisów ze zdjêciami i wideo (196)
  • Marki zaadaptuj± realtime marketing (196)
  • Rozwój strategii social media (197)
  • Zaawansowana analityka dostêpna dla mas (197)
  • Regularne wytwarzanie unikalnych tre¶ci (198)
  • Nowe mo¿liwo¶ci marketingowe na Facebooku (198)
  • YouTube jako portal spo³eczno¶ciowy (198)
  • Marketingowcy zaadaptuj± wszechstronne narzêdzia social media (199)
  • Pojawi± siê nowe metody odbioru tre¶ci (199)
  • Intensyfikacja wszystkiego co zwi±zane z social media (200)
  • Pojawi siê wiêcej "markowych" aplikacji na Facebooka (200)
  • Marketingowcy wykorzystaj± urz±dzenia mobilne (201)
  • Postêpuj±ca integracja poczty e-mail i mediów spo³eczno¶ciowych (201)
  • Powszechno¶æ wykorzystania mediów spo³eczno¶ciowych przez ma³e i ¶rednie przedsiêbiorstwa (202)
  • Marketingowcy naucz± siê tworzyæ wiadomo¶ci, które przebij± siê przez szum (202)
  • Wzro¶nie przepa¶æ pomiêdzy biznesami dzia³aj±cymi w social media (203)
  • Biznesy zainwestuj± w tre¶ci o wysokiej jako¶ci (203)
  • Wzro¶nie znaczenie specjalistów ds. marketingu (204)
  • Podsumowanie (205)

Polecane ¼ród³a informacji (207)

Dodaj do koszyka Rewolucja social media

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.