Rewolucja social media - Sensus

ISBN: 978-83-246-6992-9
stron: 216, Format: ebook
Data wydania: 2012-12-10
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 23,40 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,60 zł)
Michał Sadowski został laureatem Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2013 w kategorii "Wyjątkowa efektywność przy niskim budżecie". Klik!
Rewolucja, która sprzyja przystosowanym
Krajobraz po zmianie, jaka dokonaÅ‚a siÄ™ za sprawÄ… mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, prezentuje siÄ™ obiecujÄ…co i niepokojÄ…co zarazem. Social media skupiajÄ… już wokóÅ‚ siebie ponad miliard ludzi na caÅ‚ym Å›wiecie. Co trzeci z nich dzieli siÄ™ wrażeniami dotyczÄ…cymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzÄ™dzi i kanaÅ‚ów dotarcia do klienta. Modyfikacji ulegÅ‚ też wzór utrzymywania relacji. PojawiÅ‚y siÄ™ nowe sposoby mierzenia efektywnoÅ›ci przekazu reklamowego, a dialog z klientem online staÅ‚ siÄ™ ważniejszy niż kiedykolwiek wczeÅ›niej. Wszystkim rzÄ…dzi wszechwÅ‚adny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i maÅ‚ych marek czy produktów.
- Monitoring marki
- Social Media ROI
- Obsługa klienta online
- Wsparcie sprzedaży. Social Business
- Ochrona reputacji
MichaÅ‚ Sadowski - ZaÅ‚ożyciel i Prezes ZarzÄ…du Brand24 S.A., firmy zajmujÄ…cej siÄ™ monitoringiem internetu. WspóÅ‚twórca popularnych serwisów, odwiedzanych każdego miesiÄ…ca przez miliony polskich internautów. Grafik, programista, marketer. Bloger i komentator zjawisk zwiÄ…zanych z internetem. Wielokrotny prelegent i panelista na najwiÄ™kszych polskich konferencjach branżowych. Laureat Aulerów 2012, konkursu na najlepszÄ… nowÄ… spóÅ‚kÄ™ technologicznÄ… centralnej Europy.
Osoby które kupowały "Rewolucja social media", wybierały także:
- Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby 0,00 zł
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 92,14 zł, (12,90 zł -86%)
- Prawa ludzkiej natury 75,88 zł, (12,90 zł -83%)
- Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przyw 67,89 zł, (12,90 zł -81%)
- Szef, kt 67,89 zł, (12,90 zł -81%)
Spis treści
Rewolucja social media eBook -- spis tre¶ci
Wstêp (9)
Rewolucja social media (13)
- Marketing siê zmienia (18)
- Marketer to researcher (18)
- Zmiana narzêdzi (18)
- Biznes jako otwarta ksi±¿ka (19)
- Transformacja dzia³u marketingu (20)
- Konsument ewoluuje (20)
- Era technologii (20)
- Zmiana psychiki (21)
- Inicjatywy spo³eczne (21)
- Social Business Intelligence (22)
- Zmieniaj±ca siê rola strategów social media (22)
- Siedem kluczowych trendów w social media (23)
- Podsumowanie (26)
Monitoring internetu (31)
- Sze¶æ wa¿nych cech aplikacji monitoringu sieci, na które warto zwróciæ uwagê (34)
- Kluczowe zastosowania narzêdzi monitoringu internetu (37)
- Narzêdzia monitoringu internetu (42)
- Przysz³o¶æ monitoringu internetu (48)
- Czy monitoring internetu mo¿e przewidzieæ przysz³o¶æ? (50)
- Monitoring social media dla e-commerce (51)
- Piêæ porad dotycz±cych social media dla e-commerce (53)
- Platformy social commerce (56)
- Podsumowanie (59)
Ochrona reputacji (61)
- Nie ignoruj negatywów (64)
- Nie traæ czasu (64)
- Nie odpowiadaj atakiem (65)
- Nie zrzucaj winy na kogo¶ innego (65)
- Zbuduj spo³eczno¶æ ambasadorów marki (66)
- Ludzka twarz (66)
- Umiejêtnie prowad¼ zakulisow± dyskusjê (66)
- Dowiedz siê jak najwiêcej o kliencie (67)
- Spójno¶æ komunikacji (67)
- Niewiedza lepsza od wygadywania g³upot (67)
- Piêæ wskazówek dotycz±cych zarz±dzania reputacj± w sieci (68)
- Zarz±dzanie reputacj± w sieci. Stadium przypadku (71)
- Podsumowanie (74)
Social Business (75)
- Osiem dobrych praktyk budowy spo³eczno¶ciowego biznesu (79)
- Podsumowanie (86)
Dobre praktyki budowy marki w Social Media (87)
- Lepsze zrozumienie odbioru marki (89)
- Wyjd¼ ze swojego biura (90)
- Opu¶æ swoj± bezpieczn± strefê (90)
- Trzy wskazówki jak ucz³owieczyæ markê za pomoc± wideo (91)
- Piêæ porad dla marek na Pinterest (93)
- Trzy sposoby promowania marek przez Instagram (102)
- Podsumowanie (105)
Consumer insights (107)
- Styl ¿ycia powi±zany z mark± (109)
- Trwa³e warto¶ci firmy (110)
- Sze¶æ dobrych praktyk zwi±zanych z pozyskiwaniem insightów konsumenckich (112)
- Podsumowanie (116)
Analiza i pomiar skuteczno¶ci dzia³añ w social media (119)
- Wstêp do analizy i pomiaru (122)
- 30 przyk³adów ROI w social media (134)
- Podsumowanie (148)
Obs³uga klienta w social media (149)
- Luki w klasycznej obs³udze klienta (152)
- Konsument online (153)
- Zmiana kultury pracy (154)
- Elementy w realizacji zmiany kultury pracy (155)
- Netykieta (158)
- Jak radziæ sobie w "trudnych sytuacjach", czyli co z trollami i spamerami? (163)
- Wp³ywowi autorzy (164)
- Piêæ typów influencerów w social media (165)
- Siedem dobrych praktyk budowania zaanga¿owania influencerów (165)
- Dotarcie do influencerów dla wybranej marki lub tematu (167)
- ROI obs³ugi klienta w social media (170)
- Podsumowanie (176)
Wsparcie sprzeda¿y (179)
- Krok 1: do³±cz do spo³eczno¶ci i zbuduj wizerunek (182)
- Krok 2: okre¶l najlepszy sposób na kontakt z potencjalnymi nabywcami (182)
- Krok 3: ³±cz siê (183)
- Krok 4: buduj zwi±zek (184)
- Krok 5: w³±cz siê do rozmowy (184)
- Cztery porady zwi±zane ze sprzeda¿± w social media (185)
- Osiem przypadków wykorzystania kuponów w social media (188)
- Podsumowanie (192)
Przysz³o¶æ social media (193)
- Biznes skonsoliduje aktywno¶ci w mediach spo³eczno¶ciowych (195)
- Zwiêkszy siê popularno¶æ spo³eczno¶ciowych serwisów ze zdjêciami i wideo (196)
- Marki zaadaptuj± realtime marketing (196)
- Rozwój strategii social media (197)
- Zaawansowana analityka dostêpna dla mas (197)
- Regularne wytwarzanie unikalnych tre¶ci (198)
- Nowe mo¿liwo¶ci marketingowe na Facebooku (198)
- YouTube jako portal spo³eczno¶ciowy (198)
- Marketingowcy zaadaptuj± wszechstronne narzêdzia social media (199)
- Pojawi± siê nowe metody odbioru tre¶ci (199)
- Intensyfikacja wszystkiego co zwi±zane z social media (200)
- Pojawi siê wiêcej "markowych" aplikacji na Facebooka (200)
- Marketingowcy wykorzystaj± urz±dzenia mobilne (201)
- Postêpuj±ca integracja poczty e-mail i mediów spo³eczno¶ciowych (201)
- Powszechno¶æ wykorzystania mediów spo³eczno¶ciowych przez ma³e i ¶rednie przedsiêbiorstwa (202)
- Marketingowcy naucz± siê tworzyæ wiadomo¶ci, które przebij± siê przez szum (202)
- Wzro¶nie przepa¶æ pomiêdzy biznesami dzia³aj±cymi w social media (203)
- Biznesy zainwestuj± w tre¶ci o wysokiej jako¶ci (203)
- Wzro¶nie znaczenie specjalistów ds. marketingu (204)
- Podsumowanie (205)
Polecane ¼ród³a informacji (207)