reklama - zainteresowany?

Rewolucja social media - Sensus

Rewolucja social media
mp3
Autor: Michał Sadowski
ISBN: 978-83-246-7230-1
stron: 216, Format: mp3
Data wydania: 2013-03-05
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 12,90 zł (poprzednio: 29,32 zł)
Oszczędzasz: 56% (-16,42 zł)

Dodaj do koszyka Rewolucja social media

Michał Sadowski został laureatem Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2013 w kategorii "Wyjątkowa efektywność przy niskim budżecie". Klik!


Rewolucja, która sprzyja przystosowanym

Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.

  • Monitoring marki
  • Social Media ROI
  • Obsługa klienta online
  • Wsparcie sprzedaży. Social Business
  • Ochrona reputacji

 


 

Michał Sadowski - Założyciel i Prezes Zarządu Brand24 S.A., firmy zajmującej się monitoringiem internetu. Współtwórca popularnych serwisów, odwiedzanych każdego miesiąca przez miliony polskich internautów. Grafik, programista, marketer. Bloger i komentator zjawisk związanych z internetem. Wielokrotny prelegent i panelista na największych polskich konferencjach branżowych. Laureat Aulerów 2012, konkursu na najlepszą nową spółkę technologiczną centralnej Europy.

Dodaj do koszyka Rewolucja social media

 

Osoby które kupowały "Rewolucja social media", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przyw
  • Szef, kt

Dodaj do koszyka Rewolucja social media

Spis treści

Rewolucja social media Audiobook -- spis treci

Wstp (9)

Rewolucja social media (13)

  • Marketing si zmienia (18)
  • Marketer to researcher (18)
  • Zmiana narzdzi (18)
  • Biznes jako otwarta ksika (19)
  • Transformacja dziau marketingu (20)
  • Konsument ewoluuje (20)
  • Era technologii (20)
  • Zmiana psychiki (21)
  • Inicjatywy spoeczne (21)
  • Social Business Intelligence (22)
  • Zmieniajca si rola strategów social media (22)
  • Siedem kluczowych trendów w social media (23)
  • Podsumowanie (26)

Monitoring internetu (31)

  • Sze wanych cech aplikacji monitoringu sieci, na które warto zwróci uwag (34)
  • Kluczowe zastosowania narzdzi monitoringu internetu (37)
  • Narzdzia monitoringu internetu (42)
  • Przyszo monitoringu internetu (48)
  • Czy monitoring internetu moe przewidzie przyszo? (50)
  • Monitoring social media dla e-commerce (51)
  • Pi porad dotyczcych social media dla e-commerce (53)
  • Platformy social commerce (56)
  • Podsumowanie (59)

Ochrona reputacji (61)

  • Nie ignoruj negatywów (64)
  • Nie tra czasu (64)
  • Nie odpowiadaj atakiem (65)
  • Nie zrzucaj winy na kogo innego (65)
  • Zbuduj spoeczno ambasadorów marki (66)
  • Ludzka twarz (66)
  • Umiejtnie prowad zakulisow dyskusj (66)
  • Dowiedz si jak najwicej o kliencie (67)
  • Spójno komunikacji (67)
  • Niewiedza lepsza od wygadywania gupot (67)
  • Pi wskazówek dotyczcych zarzdzania reputacj w sieci (68)
  • Zarzdzanie reputacj w sieci. Stadium przypadku (71)
  • Podsumowanie (74)

Social Business (75)

  • Osiem dobrych praktyk budowy spoecznociowego biznesu (79)
  • Podsumowanie (86)

Dobre praktyki budowy marki w Social Media (87)

  • Lepsze zrozumienie odbioru marki (89)
  • Wyjd ze swojego biura (90)
  • Opu swoj bezpieczn stref (90)
  • Trzy wskazówki jak uczowieczy mark za pomoc wideo (91)
  • Pi porad dla marek na Pinterest (93)
  • Trzy sposoby promowania marek przez Instagram (102)
  • Podsumowanie (105)

Consumer insights (107)

  • Styl ycia powizany z mark (109)
  • Trwae wartoci firmy (110)
  • Sze dobrych praktyk zwizanych z pozyskiwaniem insightów konsumenckich (112)
  • Podsumowanie (116)

Analiza i pomiar skutecznoci dziaa w social media (119)

  • Wstp do analizy i pomiaru (122)
  • 30 przykadów ROI w social media (134)
  • Podsumowanie (148)

Obsuga klienta w social media (149)

  • Luki w klasycznej obsudze klienta (152)
  • Konsument online (153)
  • Zmiana kultury pracy (154)
  • Elementy w realizacji zmiany kultury pracy (155)
  • Netykieta (158)
  • Jak radzi sobie w "trudnych sytuacjach", czyli co z trollami i spamerami? (163)
  • Wpywowi autorzy (164)
  • Pi typów influencerów w social media (165)
  • Siedem dobrych praktyk budowania zaangaowania influencerów (165)
  • Dotarcie do influencerów dla wybranej marki lub tematu (167)
  • ROI obsugi klienta w social media (170)
  • Podsumowanie (176)

Wsparcie sprzeday (179)

  • Krok 1: docz do spoecznoci i zbuduj wizerunek (182)
  • Krok 2: okrel najlepszy sposób na kontakt z potencjalnymi nabywcami (182)
  • Krok 3: cz si (183)
  • Krok 4: buduj zwizek (184)
  • Krok 5: wcz si do rozmowy (184)
  • Cztery porady zwizane ze sprzeda w social media (185)
  • Osiem przypadków wykorzystania kuponów w social media (188)
  • Podsumowanie (192)

Przyszo social media (193)

  • Biznes skonsoliduje aktywnoci w mediach spoecznociowych (195)
  • Zwikszy si popularno spoecznociowych serwisów ze zdjciami i wideo (196)
  • Marki zaadaptuj realtime marketing (196)
  • Rozwój strategii social media (197)
  • Zaawansowana analityka dostpna dla mas (197)
  • Regularne wytwarzanie unikalnych treci (198)
  • Nowe moliwoci marketingowe na Facebooku (198)
  • YouTube jako portal spoecznociowy (198)
  • Marketingowcy zaadaptuj wszechstronne narzdzia social media (199)
  • Pojawi si nowe metody odbioru treci (199)
  • Intensyfikacja wszystkiego co zwizane z social media (200)
  • Pojawi si wicej "markowych" aplikacji na Facebooka (200)
  • Marketingowcy wykorzystaj urzdzenia mobilne (201)
  • Postpujca integracja poczty e-mail i mediów spoecznociowych (201)
  • Powszechno wykorzystania mediów spoecznociowych przez mae i rednie przedsibiorstwa (202)
  • Marketingowcy naucz si tworzy wiadomoci, które przebij si przez szum (202)
  • Wzronie przepa pomidzy biznesami dziaajcymi w social media (203)
  • Biznesy zainwestuj w treci o wysokiej jakoci (203)
  • Wzronie znaczenie specjalistów ds. marketingu (204)
  • Podsumowanie (205)

Polecane róda informacji (207)

Dodaj do koszyka Rewolucja social media

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.