reklama - zainteresowany?

Retoryka. Mowa zjednuje ludzi. Wydanie IV - Sensus

Retoryka. Mowa zjednuje ludzi. Wydanie IV
Autor: Jaroslav Kohout
Tytuł oryginału: Rétorika. Umění mluvit a jednat s lidmi
TÅ‚umaczenie: Dorota Kwiatkowska
ISBN: 83-246-0018-3
stron: 256, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2006-07-05
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Retoryka. Mowa zjednuje ludzi. Wydanie IV

Tagi: Komunikacja międzyludzka


Mów i zdobywaj sprzymierzeńców

  • Jak mówić dobrze i przekonujÄ…co: cenne rady dla mówców
  • PeÅ‚na sala: jak radzić sobie z tremÄ…
  • SÅ‚owo w biznesie: skuteczna komunikacja dla menedżerów
  • Mowa czyni cuda: jak prowadzić negocjacje

Mowa towarzyszy nam przez całe życie. Często to od wypowiadanych słów zależy, jak postrzegają nas bliscy, przyjaciele, współpracownicy. Dobrze jest mówić to, o czym się myśli, jednak równie ważne jest, by zawczasu przemyśleć, co należy powiedzieć. Dar przekonywania to bezcenny sprzymierzeniec. Pomaga osiągnąć cele biznesowe, ułatwia zjednywanie ludzi, jest skutecznym orężem podczas słownych utarczek.

Książka "Retoryka. Mowa zjednuje ludzi. Wydanie IV" odkrywa ogromną siłę słów, pokazując, jak skutecznie porozumieć się z drugim człowiekiem. Jaroslav Kohut podkreśla znaczenie słów w codziennym życiu. Wprowadza w tajniki skutecznych negocjacji, radzi, jak napisać dobre przemówienie i jak opanować tremę przed publicznym wystąpieniem. Przedstawia też najczęstsze błędy oratorskie.

  • Konstruktywna krytyka: jak bez urazy wskazywać cudze bÅ‚Ä™dy
  • Sztuka prezentacji: jak umiejÄ™tnie przedstawić firmÄ™, produkt i... siebie
  • NajczÄ™stsze bÅ‚Ä™dy popeÅ‚niane podczas wystÄ…pieÅ„ publicznych: jak ich unikać
  • Mowa dla zmysłów: różnice miÄ™dzy sÅ‚owem pisanym, mówionym i sÅ‚yszanym

Dodaj do koszyka Retoryka. Mowa zjednuje ludzi. Wydanie IV

Spis treści

Retoryka. Mowa zjednuje ludzi. Wydanie IV -- spis tre

Dodaj do koszyka Retoryka. Mowa zjednuje ludzi. Wydanie IV

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.