Relacje z klientem - Sensus
ISBN: 978-8-3767-7335-3
stron: 10, Format: ebook
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 9,71 zł (poprzednio: 12,61 zł)
Oszczędzasz: 23% (-2,90 zł)
Opracowanie i złożenie dobrej oferty handlowej nie zawsze oznacza powodzenie w procesie sprzedaży. Bardziej istotne jest tworzenie relacji z klientem i kierowanie nią, począwszy od momentu nawiązania kontaktu aż po jego sfinalizowanie. Pozwala to odnieść sukces przy realizacji bieżącego projektu i otwiera perspektywy do prowadzenia długofalowej współpracy. Poprzez lekturę niniejszego poradnika rozpoznasz typy klienta, dzięki czemu dostosujesz do nich właściwą ofertę, dowiesz się, jakie czynniki warunkują sprzedaż produktu oraz unikniesz najczęściej popełnianych błędów w pracy handlowca.
Osoby które kupowały "Relacje z klientem ", wybierały także:
- Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- 100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni 39,67 zł, (11,90 zł -70%)