reklama - zainteresowany?

Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone - Sensus

Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone
mp3
Autor: Marek Skała, Andrzej Mleczko
ISBN: 978-83-283-5118-9
stron: 192, Format: mp3
Data wydania: 2018-08-27
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 12,90 zł (poprzednio: 34,86 zł)
Oszczędzasz: 63% (-21,96 zł)

Dodaj do koszyka Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone

Tagi: Komunikacja międzyludzka | Psychologia duszy i umysłu | Rozwój osobisty

150 skutecznych technik jak wyjść z kryzysu!

Gość specjalny II wydania: prof. Witold M. Orłowski

Ile potrwa światowy kryzys gospodarczy, tego nie wiemy. Potrzebujemy jednak wskazówek, jak go przetrwać. Na szybkie odbicie się od dna nie możemy liczyć, stagnacja sporo potrwa. Dlatego drugie wydanie zostało uzupełnione o rozdział kryzysowy. Pierwsze wydanie tej książki ukazało się niemal na rok przed kryzysem. Zawierało ponad 150 technik, za pomocą których można zbudować lub poprawić dobre relacje - jak się okazuje, najważniejszą rzecz w kryzysie. Efekt tej książki nie znajduje się jednak na jej stronach - ten efekt jest w nas. Już WIESZ, co robić i jak robić. To jednak za mało. Należy jeszcze TO ZROBIĆ. Każda ze 150 technik coś daje, zmniejsza skutki kryzysu, pozwala go unikać w jakimś obszarze, daje wręcz szansę na sukces.

"Gratuluję postępów w pracy nad książką. Nie mogę się doczekać jej publikacji. Przesyłam Ci wprowadzenie, które możesz zamieścić. Powodzenia w pisaniu."
Bob Cialdini
"Marek - TA KSIĄŻKA TO WSPANIAŁA IDEA - i dziękuję, że umieściłeś mnie w tak wspaniałym towarzystwie."
Kevin Hogan
"W zarządzaniu ludźmi najważniejsze jest motywowanie - do lepszej pracy, rozwoju, zmiany. I wszystko to jest w tej książce. Dobra idea - techniki z najwyższej półki - podane są prosto, do zastosowania od zaraz. Osobisty udział największych światowych autorytetów biznesu - Cialdiniego, Hogana, Ury'ego - obok znakomitych komentarzy Andrzeja Mleczki daje tej książce dodatkowe atuty. Chce się ją czytać, dobrze się czyta i warto ją czytać."
Katarzyna Niezgoda
"Żywy język, przystępna forma, liczne praktyczne przykłady. Do tego dowcipne, niekonwencjonalne puenty. To idealna lektura dla osób, które pragną być skuteczne oraz odnosić sukcesy zarówno w biznesie, jak i życiu prywatnym."
Igor Chalupec
"Książka ta jest nowym zjawiskiem w naszej literaturze biznesowej z dwóch co najmniej powodów. Pierwszy to znakomita równowaga między słowem i obrazem - ożywiająca pozycja, która uczy, bawiąc. Drugi to równowaga między mnóstwem sugestii dla praktyków i sporą dawką rzetelnej, pogłębionej refleksji o relacjach między ludźmi. Autor upraszcza, nie spłycając, daje trafne przykłady, wyjaśniając jednoznacznie opisywane idee, reguły i zasady. Lektura dla wszystkich! Książka świetnie smakuje dzięki osobistemu podejściu autora, bezpretensjonalnej opowieści o spotkaniach z wieloma znakomitymi osobistościami świata społecznego, ludźmi pokazywanymi w ujmujący, bezpośredni sposób. Przybliżając autorów, przybliża ich idee."
prof. dr hab. Zbigniew Nęcki

 



Patroni medialni:

 

Dodaj do koszyka Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone

Spis treści

Psychologia zmiany. Rzecz dla wcieknitych. Wydanie II rozszerzone Audiobook -- spis treci

  • Wstp do wydania pierwszego (8)
  • Wstp do wydania drugiego - antykryzysowego (9)

Kryzys - zmiana od katastrofy do szansy (10)

  • Kryzys, o Boe, straszny KRYZYS! - jako katastrofa (11)
  • Kryzys jako zwyczajna zmiana (13)
  • Kryzys jako wielka szansa (17)
  • Witold M. Orowski - Kryzys wybuch w szczliwym dla Polski czasie (23)

Rozdzia 1. Robert Cialdini. Numer 1 na wiecie (25)

  • Moje spotkania z Bobem (27)
  • Wywieranie wpywu na ludzi - list od Roberta Cialdiniego (29)
  • Etyka manipulacji - szmugler, partacz i detektyw (31)
  • Sia MY (33)
  • CHWILE MOCY numer jeden i dwa (35)
  • Metazasada samowyzwalacza (37)
  • Zasada 1. Wzajemno (39)
  • Zasada 2. Zaangaowanie i konsekwencja (41)
  • Zasada 3. Spoeczny dowód susznoci (43)
  • Zasada 4. Lubienie i sympatia (45)
  • Zasada 5. Autorytet (47)
  • Zasada 6. Niedostpno (49)
  • Klucz decyzyjny odpowiedzi na prob w wybranych kulturach (51)
  • Etyczny przewodnik wpywu. Dekalog Roberta Cialdiniego (53)

Rozdzia 2. Kilka sprytnych chwytów na samego siebie (55)

  • Energia poda za myl, myl... (57)
  • Chc? - Skd! Ja musz!!! (59)
  • BETIS, ale nie Sewilla... (61)
  • Tywonkowanie (63)
  • Myli/mylao/okazao si (65)
  • A przejd sobie po desce... (67)
  • Afirmacje Piwniczne i nie tylko... (69)
  • Wizualizuj! - Ale co??? (71)
  • A gdybym by motkowym (73)
  • Z ab w szczury - techniki zwierzcych guru (75)
  • Michael Schumacher w bolidzie dysocjacji (77)

Rozdzia 3. Stephen R. Covey. Proaktywno i efektywno (79)

  • Spotkanie ze Stephenem (81)
  • 7 nawyków - idea (83)
  • Nawyk 1. Bd proaktywny (85)
  • Nawyk 2. Zaczynaj z wizj koca (87)
  • Nawyk 3. Rób najpierw to, co najwaniejsze (89)
  • Nawyk 4. Myl w kategoriach wygrana-wygrana (91)
  • Nawyk 5. Staraj si najpierw zrozumie, potem by zrozumianym (93)
  • Nawyk 6. Twórz synergi (95)
  • Nawyk 7. Ostrz pi (97)
  • Nawyk 8. To to caa nowa i gruba ksika (99)

Rozdzia 4. Poka mi swego GURU, a powiem Ci... (101)

  • Wciec si to nie wszystko - szukaj GURU! (103)
  • Kady swego GURU ma lub powinien mie! (105)
  • Philip Kotler - GURU szczególny (107)
  • Kevin Hogan - Matko Boska?! Tak tanio?! (109)
  • Russell Crowe - What you give out, you'll get back (111)
  • Chris Daffy - Ucz si od misia Henry'ego (113)
  • Tom Peters - Obserwuj wiat i myl! (115)
  • Brian Tracy - Cztery miliony ludzi!!! (117)
  • Renée Mauborgne i W. Chan Kim - Twórcy i eglarze Blue Ocean (119)
  • William L. Ury - Pomidzy TAK i NIE (121)
  • Rudolph W. Giuliani - Na wesela moesz chodzi, na pogrzeby musisz! (123)

Rozdzia 5. Rozgldaj si - GURU s wród nas (125)

  • Wojciech Eichelberger - Dobry Opiekun, ból egzystencji (127)
  • Barbara Skaa, Magda Skaa, Ewelina Skaa - 3 Skay róne - ucz si od dzieci (129)
  • Magorzata Tomankiewicz - Komandosi dadz rad! (131)
  • Tomasz Kammel - Nie kucaj! - rzecz o tremie - I nie tykaj! (133)
  • Robert Krool - Jedni szukaj powodu, inni sposobu (134)
  • Piotr Stós - Napieramy, nalegamy (137)
  • Marek Roalski - Pierwsza i Druga Metafora Roala (139)
  • Grzegorz Turniak - Odpu sobie, przyjacielu (141)

Rozdzia 6. To niedobre NLP (143)

  • Neurolingwistyczne programowanie straszy i wciga (145)
  • Pozycje, ale nie te ;-) - teoria (146)
  • Pozycje, ale nie te ;-) - schemat praktyczny (147)
  • Tylko mi NIE PRÓBUJ... (149)
  • ...ale, bo... (151)
  • Na wszystkich poziomach - Dilts (152)
  • Na wszystkich poziomach - Dilts - Kim jestem? (153)
  • Na wszystkich poziomach - Dilts - Co jest moliwe?! (155)
  • Mapowanie, czyli technika modelowania (157)
  • Metaprogramy - ile razy? (159)
  • Metaprogramy - kilka innych do wyboru? (161)
  • Zamów nowe ramki (163)

Rozdzia 7. Midzy Marsem i Wenus (165)

  • Sikanie obok jaskini i grupa wsparcia (167)
  • Dlaczego facet oglda si za kobietami? (169)
  • Nie suchaj, jak mówi (171)
  • Jestem twoim mem, nie przyjaciók, czyli o emocjach (173)
  • Mska intuicja (175)
  • Jak sekretarek z monterk, czyli synchroniczno/sekwencyjno (177)
  • Kobieta zmienn jest (179)
  • Odwieczna walka pci - chyba mskiej! (181)
  • A moe ... - rzecz o winie i scenariuszach (183)
  • Kobieta na górze, mczyzna na dole, czyli o punktowaniu (185)
  • Jednak i z Marsa, i z Wenus - podsumujmy (187)

Megalityczny Dekalog (189)

  • MEGALITyczny DEKALOG BIZNESOWY AUTORA (191)

Dodaj do koszyka Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.