reklama - zainteresowany?

Psychologia miłości. Intymność - Namiętność - Zobowiązanie - Sensus

Psychologia miłości. Intymność - Namiętność - Zobowiązanie
ebook
Autor: Bogdan Wojciszke
ISBN: 978-8-3748-9637-5
stron: 302, Format: ebook
Data wydania: 2017-04-21
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 31,92 zł (poprzednio: 39,41 zł)
Oszczędzasz: 19% (-7,49 zł)

Dodaj do koszyka Psychologia miłości. Intymność - Namiętność - Zobowiązanie

Miłość jest najważniejszym wydarzeniem między narodzinami a śmiercią człowieka. I choć trudno o pogląd mniej oryginalny, to właśnie on stał się przyczyną napisania tej książki. Wybitny psycholog prof. Bogdan Wojciszke przedstawia najnowsze, znacznie poszerzone wydanie wyjątkowego bestsellera. Książka Psychologia miłości dawno przekroczyła granice uniwersyteckich murów. Uniwersalny temat i jego piękne ujęcie sprawiły, że sięgnęły po nią dziesiątki tysięcy Polaków. Gdyby któregoś dnia z literatury wykreślono słowo "miłość", lwia część piśmiennictwa, a zwłaszcza literatury pięknej, uległaby unicestwieniu nie byłoby już baśni, wierszy ani nawet piosenek. Po cóż więc jeszcze jedna książka o miłości? Przede wszystkim po to, żeby zgłębić tajemnicę uczucia, które stało się natchnieniem dla tak wielu twórców, lecz zgłębić ją w sposób nie literacki, a naukowy, jako że źródłem tej pracy są odkrycia współczesnej psychologii, odsłaniające mechanizmy rządzące naszymi zachowaniami, myśleniem i emocjami.

Dodaj do koszyka Psychologia miłości. Intymność - Namiętność - Zobowiązanie

 

Osoby które kupowały "Psychologia miłości. Intymność - Namiętność - Zobowiązanie", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • Tajemnice sieci
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca

Dodaj do koszyka Psychologia miłości. Intymność - Namiętność - Zobowiązanie

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Psychologia miłości. Intymność - Namiętność - Zobowiązanie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.