reklama - zainteresowany?

Psychologia jogi. Wprowadzenie do - Sensus

Psychologia jogi. Wprowadzenie do

MIEJSCE 2 na li艣cie TOP 20
Autor: Maciej Wielob贸b
ISBN: 978-83-283-5673-3
ok艂adka: mi臋kka
Data wydania: 2019-02-01
Ksi臋garnia: Sensus

Cena ksi膮偶ki: 17,94 z艂 (poprzednio: 29,41 z艂)
Oszcz臋dzasz: 39% (-11,47 z艂)

Dodaj do koszyka Psychologia jogi. Wprowadzenie do

Dodaj do koszyka Psychologia jogi. Wprowadzenie do

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Psychologia jogi. Wprowadzenie do ", wybiera艂y tak偶e:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Mi艂o艣膰 i wr贸偶by
  • Podr臋cznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Psychologia szefa 3. Zrozumie膰 zesp贸艂. Fenomen ma艂ej grupy
  • Prawa ludzkiej natury
  • Tajemnice ptasiej alkowy

Dodaj do koszyka Psychologia jogi. Wprowadzenie do

Spis tre艣ci

Psychologia jogi. Wprowadzenie do "Jogasutr" Pata馾糰lego. Wydanie II rozszerzone -- spis tre禼i

 

Wst阷 do II wydania 7

 

S硂wo wst阷ne - a鎍rja ivatsa Ramaswami 9

Od autora 11

1. Wprowadzenie do studiowania Jogasutr Pata馾糰lego 15

2. Czy potrafisz uderzy niebo kamieniem, czyli czym jest joga (JS I.1 - I.4) 27

3. Od szale駍twa do medytacji - pi赕 porusze 秝iadomo禼i (JS I.5 - I.11) 33

4. Pu砤pka ignorancji - pi赕 uci笨liwo禼i (JS II.3 - II.9) 39

5. Droga jest prosta - abhjasa i wairagja (JS I.12 - I.16) 47

6. Bez sentymentów. Przyja捡, wspó砪zucie, dobra wola i oboj阾no舵 - 禼ie縦i do oczyszczenia umys硊 (JS I.33) 53

7. Nie bi g硂w w mur: sztuka w砤禼iwego dzia砤nia - krija joga (JS II.1 - II.2) 59

8. W pa砤cu luster: praktyki dyscypliny spo砮cznej - jamy (JS II.30) 63

9. Oczyszczanie relacji z samym sob: praktyki dyscypliny indywidualnej - nijamy (JS II.32 - II.33) 73

10. Stabilno舵 i wolno舵 od napi阠ia: asana (JS II.46 - II.48) 79

11. Pranajama to nie 鎤iczenia oddechowe (JS II.49 - II.53) 87

12. Brak rozproszenia to nieprzywi眤anie: pratjahara (JS II.54 - II.55) 93

13. Praktyki koncentracyjno-medytacyjne (JS III.1 - III.4) 99

Materia硑 dodatkowe 103

Dodaj do koszyka Psychologia jogi. Wprowadzenie do

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2021 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.