reklama - zainteresowany?

Przyczepne historie - Sensus

Przyczepne historie
ebook
Autor: Chip Heath, Dan Heath
TÅ‚umaczenie: Monika Malcherek
ISBN: 978-83-8087-932-4
stron: 360, Format: ebook
Data wydania: 2020-09-18
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 43,92 zł (poprzednio: 54,22 zł)
Oszczędzasz: 19% (-10,30 zł)

Dodaj do koszyka Przyczepne historie

Tagi: Komunikacja międzyludzka

Dlaczego zapamiÄ™tujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegajÄ… zapomnieniu? Jak to siÄ™ dzieje, że niektóre treÅ›ci docierajÄ… do naszej Å›wiadomoÅ›ci i zostajÄ… z nami na dÅ‚ugo, a inne nawet nie zostajÄ… przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz staÅ‚ siÄ™ viralem?

Bez wzglÄ™du na to, czy jesteÅ› menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treÅ›ci. To, co komunikujesz – aby zostaÅ‚o wÅ‚aÅ›ciwie odebrane i aby dziÄ™ki temu nastÄ…piÅ‚o przejÅ›cie od sÅ‚ów do czynów – wedÅ‚ug braci Dana i Chipa Heathów można wÅ‚aÅ›ciwie „zaprogramować”, żeby metaforycznie „przyczepiÅ‚o siÄ™” do mózgu odbiorcy. Jak to zrobić?

Ich książka pozwoli ci poznać sześć podstawowych elementów chwytliwych opowieÅ›ci i koncepcji, dziÄ™ki którym każdy twój przekaz trafi do Å›wiadomoÅ›ci odbiorcy:

Sedno: Jak odrzeć przekaz z tego, co zbÄ™dne, nie zmieniajÄ…c go przy tym w banalny slogan? Sprawdź, jak dowódcy wojskowi upraszczajÄ… sposób formuÅ‚owania planów dziaÅ‚aÅ„ bojowych.
UmyÅ›lne zaskoczenie: W jaki sposób przykuwa siÄ™ uwagÄ™ i jÄ… utrzymuje? Sprawdź, jak kierownictwo koncernu Nordstrom szokuje nowych pracowników po to, aby przyswoili sobie wysokie standardy obsÅ‚ugi klienta.
Konkretyzacja: W jaki sposób można pomóc odbiorcom zrozumieć przekaz i na dÅ‚ugo go zapamiÄ™tać? Sprawdź, jak pewna nauczycielka z podstawówki wyleczyÅ‚a dzieci z uprzedzeÅ„ rasowych.
Cenione źródÅ‚o: Jak przekonać odbiorców, by uwierzyli w twój przekaz? Sprawdź, jaki plan opracowali trenerzy NBA, by uzmysÅ‚owić zawodnikom zagrożenie zwiÄ…zane z AIDS.
Emocje: Jak sprawić, aby twój przekaz staÅ‚ siÄ™ ważny dla odbiorców? Sprawdź, jak wÅ‚adzom Teksasu udaÅ‚o siÄ™ przekonać mÅ‚odych kierowców, żeby przestali zaÅ›miecać pobocza.
Storytelling: Jak sprawić, aby odbiorcy zaczÄ™li wprowadzać w czyn twoje idee? Sprawdź, jak kampania z udziaÅ‚em Jareda staÅ‚a siÄ™ wielkim hitem reklamowym sieci Subway wbrew woli gÅ‚ównych marketingowców tej marki.

DziÄ™ki tej książce nauczysz siÄ™ tworzyć opowieÅ›ci z góry zaprojektowane, by przetrwać w umysÅ‚ach odbiorców, niezależnie czy kierujesz je do kolegów w pracy, kontrahentów, czytelników twojego bloga, czy do odbiorców reklamy.

Niniejsze nowe wydanie wzbogacone o:

• Rady dla menedżerów: Jak wpleść strategiÄ™ w codzienne rozmowy zespoÅ‚u? Dowiedz siÄ™, jak unikać trzech barier, które blokujÄ… komunikacjÄ™ w biznesie.

• Rady dla nauczycieli: Jak sprawić, aby uczniowie zapamiÄ™tywali materiaÅ‚? Poznaj najskuteczniejsze metody nauczycieli Å›wiatowego formatu.

• Rady dla każdego: Czy można sprawić, aby chwytliwy przekaz jednak zostaÅ‚ zapomniany? Odpowiedzi należy szukać w badaniach dotyczÄ…cych walki z nieprawdziwymi pogÅ‚oskami, jakie rozprzestrzeniaÅ‚y siÄ™ w czasie II wojny Å›wiatowej.

***

Dziko zazdroszczÄ™ każdemu, kto jeszcze nie przeczytaÅ‚ tej książki. Bo czeka go Å›wietna przygoda. Pozna naukowo zweryfikowane schematy, które sprawiajÄ…, że historie czepiajÄ… siÄ™ nas i odpuszczajÄ…. Dobre i zÅ‚e. Prawdziwe i nieprawdziwe. Bracia Heathowie zabiorÄ… ciÄ™ w podróż, z której wrócisz z walizkÄ… użytecznych narzÄ™dzi. PrzydadzÄ… siÄ™ do tworzenia wÅ‚asnych przylepnych komunikatów – obojÄ™tnie czy jesteÅ› nauczycielem, któremu zależy, by wiedza przylgnęła do mózgu odbiorcy, marketingowcem, który chce, żeby historia powstania produktu zostaÅ‚a z klientem do grobu, czy liderem, który chce motywować i inspirować.
Piotr Bucki, badacz komunikacji, trener edukator, autor książek Viral, Prezentacje. Po prostu! i Porozmawiajmy o komunikacji

Dlaczego niektóre pomysÅ‚y, idee, rozwiÄ…zania zostajÄ… z nami na dÅ‚ugo, jakby przyklejaÅ‚y siÄ™ do naszego mózgu, a inne wlatujÄ… jednym uchem, a wylatujÄ… drugim? Fenomenowi „naturalnie przyczepnych” koncepcji i historii – od miejskich legend, przez utwory literackie, po kampanie reklamowe – przyglÄ…dajÄ… siÄ™ w swojej książce Chip Heath i Dan Heath. I trzeba im przyznać, że robiÄ… to fenomenalnie.
Maja Gojtowska, ekspertka od komunikacji i budowy wizerunku, autorka bloga gojtowska.com

Z tej książki nie warto robić notatek – każda strona puchnie od wiedzy i warto do niej wielokrotnie wracać. To jedna z tych pozycji, które zawsze leżą na moim biurku i nigdy go nie opuszczÄ…. Jeżeli chcesz nauczyć siÄ™ konstruować komunikaty, które zapadajÄ… w pamięć i poruszajÄ… serca – musisz jÄ… przeczytać. Na palcach jednej rÄ™ki mogÄ™ policzyć poradniki, z których wyciÄ…gnÄ…Å‚em równie wiele informacji.
Artur Jabłoński, konsultant, szkoleniowiec, właściciel agencji marketingowej digitalk.pl

ProwokujÄ…ca. Zabawna. Otwiera oczy na zupeÅ‚nie nowÄ… komunikacjÄ™. DziÄ™ki niej poznasz tajemnice sukcesu pomysÅ‚ów.
Jacek Kotarbiński, ekonomista, ekspert marketingu, kotarbinski.com

Każdy, kto choćby ociera siÄ™ o produkcjÄ™ treÅ›ci, szkodzi sobie, nie znajÄ…c tej książki. Chcesz, by zarzÄ…d doceniÅ‚ twojÄ… strategiÄ™ sprzedażowÄ…, by rynek mówiÅ‚ o twoim produkcie oraz by pracownicy sÅ‚uchali twoich poleceÅ„? Bracia Heathowie rozgryźli te problemy i spisali rozwiÄ…zania. Teraz wystarczy, że siÄ™ ich nauczysz.
Kamil Kozieł, specjalista wystąpień publicznych

***

Chip Heath jest profesorem w Stanford Graduate School of Business, prowadzi zajÄ™cia na temat strategii i teorii organizacji. PomógÅ‚ ponad 450 start-upom w tworzeniu lepszych strategii i przekazu.

Dan Heath jest starszym wykÅ‚adowcÄ… w Center for the Advancement of Social Entrepreneurship (CASE) przy Uniwersytecie Duke’a, gdzie wspiera przedsiÄ™biorców dziaÅ‚ajÄ…cych na rzecz dobra publicznego.

Bracia Heathowie sÄ… autorami trzech bestsellerów z listy „New York Timesa”: Przyczepne historie, Pstryk! oraz Decyduj. Ich książki sprzedaÅ‚y siÄ™ na caÅ‚ym Å›wiecie w nakÅ‚adzie ponad dwóch milionów egzemplarzy i zostaÅ‚y przetÅ‚umaczone na 33 jÄ™zyki, miÄ™dzy innymi na tajski, arabski i litewski.

Dodaj do koszyka Przyczepne historie

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Przyczepne historie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.