reklama - zainteresowany?

Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review - Sensus

Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
ebook
Autor: Harvard Business Review
Tytuł oryginału: Influence and Persuasion. HBR Emotional Intelligence Series
Tłumaczenie: Arkadiusz Romanek
ISBN: 978-83-283-4562-1
stron: 144, Format: ebook
Data wydania: 2018-08-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)

Dodaj do koszyka Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Przyjrzyj siÄ™ swoim emocjom i odkryj u siebie charyzmÄ™!

Na pozór nieuchwytna i niemal magiczna sztuka przekonywania innych do swoich racji zostaÅ‚a już dobrze opisana przez naukowców. Emocje i odczucia wymykajÄ… siÄ™ racjonalnemu osÄ…dowi, jednak to wÅ‚aÅ›nie gÅ‚os serca sprawia, że ulegamy wpÅ‚ywowi konkretnej osoby. Ta umiejÄ™tność budowania zaufania za pomocÄ… tonu gÅ‚osu, zachowania czy mimiki sprawia, że uznajemy sÅ‚owa i argumenty za prawdziwe, a nastÄ™pnie podążamy za tÄ…, a nie innÄ… osobÄ…. To wÅ‚aÅ›nie jest sposób na zbudowanie autorytetu lidera.

Autorami artykuÅ‚ów przedstawionych w tej książce sÄ… miÄ™dzy innymi Nick Morgan, Robert Cialdini, Linda A. Hill i Nancy Duarte - autorytety w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. PrzekazujÄ… oni wskazówki, dziÄ™ki którym za sprawÄ… maÅ‚ych, prostych zmian i subtelnych dziaÅ‚aÅ„ bÄ™dziesz mógÅ‚ mÄ…drze ksztaÅ‚tować rzeczywistość w Å›rodowisku biznesowym czy w życiu prywatnym. Przeczytasz też o spostrzeżeniach naukowców, których badania uÅ‚atwiajÄ… zrozumienie mechanizmów wpÅ‚ywania na postÄ™powanie innych ludzi. Przekonasz siÄ™, że budowanie charyzmy i autentycznego przywództwa opiera siÄ™ na budowaniu relacji interpersonalnych.

  • Zasady skutecznej perswazji
  • Uczciwość, autorytet, pasja a autentyczna charyzma
  • Budowanie prawdziwych relacji
  • Angażowanie i tworzenie wiÄ™zi
  • Sztuka przekonywania

Trzymasz w rÄ™ku wybór najciekawszych artykuÅ‚ów opublikowanych oryginalnie w Harward Business Review - prestiżowym miesiÄ™czniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na Å›wiecie. Magazyn ten jest uważany za najbardziej opiniotwórczy w takich dziedzinach jak ekonomia, praktyki w zarzÄ…dzaniu czy psychologia zespoÅ‚ów pracowniczych. W tym zbiorze znajdziesz garść inspirujÄ…cych porad dotyczÄ…cych wywierania wpÅ‚ywu i przekonywania, które uÅ‚atwiÄ… Ci wykorzystanie inteligencji emocjonalnej do budowania relacji interpersonalnych, dziÄ™ki temu bÄ™dziesz postrzegany jako naturalny lider.

Ludzkie odruchy sprawiają, że zawsze pozostajesz człowiekiem!

Dodaj do koszyka Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

 

Osoby które kupowały "Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • PodrÄ™cznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Tajemnice sieci
  • Przeczucie

Dodaj do koszyka Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Spis treści

Przekonywanie i wywieranie wp³ywu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review eBook -- spis tre¶ci

1. Zrozumieæ cztery sk³adniki sztuki wp³ywu. Gdy emocje odgrywaj± istotn± rolê (Nick Morga) (9)

2. Jak wykorzystaæ wiedzê naukow± z zakresu sztuki perswazji. Podstawy behawioryzmu (Robert Cialdini) (17)

3. Trzy rzeczy, które mened¿erowie powinni robiæ ka¿dego dnia. Pracuj nad budow± zaufania, zespo³u oraz tworzeniem sieci kontaktów (Linda A. Hill i Kent Lineback) (53)

4. Jak nauczyæ siê charyzmy? Przyci±gaj i motywuj (John Antonakis, Marika Fenley i Sue Liechti) (65)

5. Przekonaj ludzi, przemawiaj do ich potrzeb. Poznaj odbiorców i stwórz z nimi wiê¼ (Nancy Duarte) (89)

6. Historie, które poruszaj± ludzi. Po³±cz pomys³ i emocje (Wywiad z Robertem McKee przeprowadzony przez Bronwyn Fryer) (97)

7. Zaskakuj±ca moc perswazji karteczki samoprzylepnej. Pracuj nad relacjami interpersonalnymi (Kevin Hogan) (121)

8. Kiedy sprzedawaæ, przemawiaj±c do rozs±dku, a kiedy odwo³aæ siê do emocji? Rozum kontra mózg (Michael D. Harris) (131)

Dodaj do koszyka Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.