reklama - zainteresowany?

Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review - Sensus

Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
ebook
Autor: Harvard Business Review
Tytuł oryginału: Influence and Persuasion. HBR Emotional Intelligence Series
Tłumaczenie: Arkadiusz Romanek
ISBN: 978-83-283-4562-1
stron: 144, Format: ebook
Data wydania: 2018-08-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)

Dodaj do koszyka Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Przyjrzyj się swoim emocjom i odkryj u siebie charyzmę!

Na pozór nieuchwytna i niemal magiczna sztuka przekonywania innych do swoich racji została już dobrze opisana przez naukowców. Emocje i odczucia wymykają się racjonalnemu osądowi, jednak to właśnie głos serca sprawia, że ulegamy wpływowi konkretnej osoby. Ta umiejętność budowania zaufania za pomocą tonu głosu, zachowania czy mimiki sprawia, że uznajemy słowa i argumenty za prawdziwe, a następnie podążamy za tą, a nie inną osobą. To właśnie jest sposób na zbudowanie autorytetu lidera.

Autorami artykułów przedstawionych w tej książce są między innymi Nick Morgan, Robert Cialdini, Linda A. Hill i Nancy Duarte - autorytety w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przekazują oni wskazówki, dzięki którym za sprawą małych, prostych zmian i subtelnych działań będziesz mógł mądrze kształtować rzeczywistość w środowisku biznesowym czy w życiu prywatnym. Przeczytasz też o spostrzeżeniach naukowców, których badania ułatwiają zrozumienie mechanizmów wpływania na postępowanie innych ludzi. Przekonasz się, że budowanie charyzmy i autentycznego przywództwa opiera się na budowaniu relacji interpersonalnych.

  • Zasady skutecznej perswazji
  • Uczciwość, autorytet, pasja a autentyczna charyzma
  • Budowanie prawdziwych relacji
  • Angażowanie i tworzenie więzi
  • Sztuka przekonywania

Trzymasz w ręku wybór najciekawszych artykułów opublikowanych oryginalnie w Harward Business Review - prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Magazyn ten jest uważany za najbardziej opiniotwórczy w takich dziedzinach jak ekonomia, praktyki w zarządzaniu czy psychologia zespołów pracowniczych. W tym zbiorze znajdziesz garść inspirujących porad dotyczących wywierania wpływu i przekonywania, które ułatwią Ci wykorzystanie inteligencji emocjonalnej do budowania relacji interpersonalnych, dzięki temu będziesz postrzegany jako naturalny lider.

Ludzkie odruchy sprawiają, że zawsze pozostajesz człowiekiem!

Dodaj do koszyka Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

 

Osoby które kupowały "Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Tajemnice sieci
  • Przeczucie

Dodaj do koszyka Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Spis treści

Przekonywanie i wywieranie wpywu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review eBook -- spis treci

1. Zrozumie cztery skadniki sztuki wpywu. Gdy emocje odgrywaj istotn rol (Nick Morga) (9)

2. Jak wykorzysta wiedz naukow z zakresu sztuki perswazji. Podstawy behawioryzmu (Robert Cialdini) (17)

3. Trzy rzeczy, które menederowie powinni robi kadego dnia. Pracuj nad budow zaufania, zespou oraz tworzeniem sieci kontaktów (Linda A. Hill i Kent Lineback) (53)

4. Jak nauczy si charyzmy? Przycigaj i motywuj (John Antonakis, Marika Fenley i Sue Liechti) (65)

5. Przekonaj ludzi, przemawiaj do ich potrzeb. Poznaj odbiorców i stwórz z nimi wi (Nancy Duarte) (89)

6. Historie, które poruszaj ludzi. Pocz pomys i emocje (Wywiad z Robertem McKee przeprowadzony przez Bronwyn Fryer) (97)

7. Zaskakujca moc perswazji karteczki samoprzylepnej. Pracuj nad relacjami interpersonalnymi (Kevin Hogan) (121)

8. Kiedy sprzedawa, przemawiajc do rozsdku, a kiedy odwoa si do emocji? Rozum kontra mózg (Michael D. Harris) (131)

Dodaj do koszyka Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.