reklama - zainteresowany?

Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review - Sensus

Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Autor: Harvard Business Review
Tytuł oryginału: Influence and Persuasion. HBR Emotional Intelligence Series
TÅ‚umaczenie: Arkadiusz Romanek
ISBN: 978-83-283-4561-4
stron: 135, Format: 122x194, okładka: twarda
Data wydania: 2018-07-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 23,94 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,96 zł)

Dodaj do koszyka Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Przyjrzyj siÄ™ swoim emocjom i odkryj u siebie charyzmÄ™!

Na pozór nieuchwytna i niemal magiczna sztuka przekonywania innych do swoich racji zostaÅ‚a już dobrze opisana przez naukowców. Emocje i odczucia wymykajÄ… siÄ™ racjonalnemu osÄ…dowi, jednak to wÅ‚aÅ›nie gÅ‚os serca sprawia, że ulegamy wpÅ‚ywowi konkretnej osoby. Ta umiejÄ™tność budowania zaufania za pomocÄ… tonu gÅ‚osu, zachowania czy mimiki sprawia, że uznajemy sÅ‚owa i argumenty za prawdziwe, a nastÄ™pnie podążamy za tÄ…, a nie innÄ… osobÄ…. To wÅ‚aÅ›nie jest sposób na zbudowanie autorytetu lidera.

Autorami artykuÅ‚ów przedstawionych w tej książce sÄ… miÄ™dzy innymi Nick Morgan, Robert Cialdini, Linda A. Hill i Nancy Duarte — autorytety w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. PrzekazujÄ… oni wskazówki, dziÄ™ki którym za sprawÄ… maÅ‚ych, prostych zmian i subtelnych dziaÅ‚aÅ„ bÄ™dziesz mógÅ‚ mÄ…drze ksztaÅ‚tować rzeczywistość w Å›rodowisku biznesowym czy w życiu prywatnym. Przeczytasz też o spostrzeżeniach naukowców, których badania uÅ‚atwiajÄ… zrozumienie mechanizmów wpÅ‚ywania na postÄ™powanie innych ludzi. Przekonasz siÄ™, że budowanie charyzmy i autentycznego przywództwa opiera siÄ™ na budowaniu relacji interpersonalnych.

  • Zasady skutecznej perswazji
  • Uczciwość, autorytet, pasja a autentyczna charyzma
  • Budowanie prawdziwych relacji
  • Angażowanie i tworzenie wiÄ™zi
  • Sztuka przekonywania

Trzymasz w rÄ™ku wybór najciekawszych artykuÅ‚ów opublikowanych oryginalnie w Harward Business Review — prestiżowym miesiÄ™czniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na Å›wiecie. Magazyn ten jest uważany za najbardziej opiniotwórczy w takich dziedzinach jak ekonomia, praktyki w zarzÄ…dzaniu czy psychologia zespoÅ‚ów pracowniczych. W tym zbiorze znajdziesz garść inspirujÄ…cych porad dotyczÄ…cych wywierania wpÅ‚ywu i przekonywania, które uÅ‚atwiÄ… Ci wykorzystanie inteligencji emocjonalnej do budowania relacji interpersonalnych, dziÄ™ki temu bÄ™dziesz postrzegany jako naturalny lider.

Ludzkie odruchy sprawiają, że zawsze pozostajesz człowiekiem!

Dodaj do koszyka Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

 

Osoby które kupowały "Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • Tajemnice sieci
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca

Dodaj do koszyka Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Spis treści

Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review -- spis treści

1. Zrozumieć cztery składniki sztuki wpływu. Gdy emocje odgrywają istotną rolę (Nick Morga) (9)

2. Jak wykorzystać wiedzę naukową z zakresu sztuki perswazji. Podstawy behawioryzmu (Robert Cialdini) (17)

3. Trzy rzeczy, które menedżerowie powinni robić każdego dnia. Pracuj nad budowÄ… zaufania, zespoÅ‚u oraz tworzeniem sieci kontaktów (Linda A. Hill i Kent Lineback) (53)

4. Jak nauczyć się charyzmy? Przyciągaj i motywuj (John Antonakis, Marika Fenley i Sue Liechti) (65)

5. Przekonaj ludzi, przemawiaj do ich potrzeb. Poznaj odbiorców i stwórz z nimi więź (Nancy Duarte) (89)

6. Historie, które poruszajÄ… ludzi. PoÅ‚Ä…cz pomysÅ‚ i emocje (Wywiad z Robertem McKee przeprowadzony przez Bronwyn Fryer) (97)

7. ZaskakujÄ…ca moc perswazji karteczki samoprzylepnej. Pracuj nad relacjami interpersonalnymi (Kevin Hogan) (121)

8. Kiedy sprzedawać, przemawiajÄ…c do rozsÄ…dku, a kiedy odwoÅ‚ać siÄ™ do emocji? Rozum kontra mózg (Michael D. Harris) (131)

Dodaj do koszyka Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.