Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review - Sensus
Tytuł oryginału: Influence and Persuasion. HBR Emotional Intelligence Series
TÅ‚umaczenie: Arkadiusz Romanek
ISBN: 978-83-283-4561-4
stron: 135, Format: 122x194, okładka: twarda
Data wydania: 2018-07-01
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 23,94 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,96 zł)
Przyjrzyj siÄ™ swoim emocjom i odkryj u siebie charyzmÄ™!
Na pozór nieuchwytna i niemal magiczna sztuka przekonywania innych do swoich racji zostaÅ‚a już dobrze opisana przez naukowców. Emocje i odczucia wymykajÄ… siÄ™ racjonalnemu osÄ…dowi, jednak to wÅ‚aÅ›nie gÅ‚os serca sprawia, że ulegamy wpÅ‚ywowi konkretnej osoby. Ta umiejÄ™tność budowania zaufania za pomocÄ… tonu gÅ‚osu, zachowania czy mimiki sprawia, że uznajemy sÅ‚owa i argumenty za prawdziwe, a nastÄ™pnie podążamy za tÄ…, a nie innÄ… osobÄ…. To wÅ‚aÅ›nie jest sposób na zbudowanie autorytetu lidera.
Autorami artykuÅ‚ów przedstawionych w tej książce sÄ… miÄ™dzy innymi Nick Morgan, Robert Cialdini, Linda A. Hill i Nancy Duarte — autorytety w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. PrzekazujÄ… oni wskazówki, dziÄ™ki którym za sprawÄ… maÅ‚ych, prostych zmian i subtelnych dziaÅ‚aÅ„ bÄ™dziesz mógÅ‚ mÄ…drze ksztaÅ‚tować rzeczywistość w Å›rodowisku biznesowym czy w życiu prywatnym. Przeczytasz też o spostrzeżeniach naukowców, których badania uÅ‚atwiajÄ… zrozumienie mechanizmów wpÅ‚ywania na postÄ™powanie innych ludzi. Przekonasz siÄ™, że budowanie charyzmy i autentycznego przywództwa opiera siÄ™ na budowaniu relacji interpersonalnych.
- Zasady skutecznej perswazji
- Uczciwość, autorytet, pasja a autentyczna charyzma
- Budowanie prawdziwych relacji
- Angażowanie i tworzenie więzi
- Sztuka przekonywania
Trzymasz w rÄ™ku wybór najciekawszych artykuÅ‚ów opublikowanych oryginalnie w Harward Business Review — prestiżowym miesiÄ™czniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na Å›wiecie. Magazyn ten jest uważany za najbardziej opiniotwórczy w takich dziedzinach jak ekonomia, praktyki w zarzÄ…dzaniu czy psychologia zespoÅ‚ów pracowniczych. W tym zbiorze znajdziesz garść inspirujÄ…cych porad dotyczÄ…cych wywierania wpÅ‚ywu i przekonywania, które uÅ‚atwiÄ… Ci wykorzystanie inteligencji emocjonalnej do budowania relacji interpersonalnych, dziÄ™ki temu bÄ™dziesz postrzegany jako naturalny lider.
Ludzkie odruchy sprawiają, że zawsze pozostajesz człowiekiem!
Osoby które kupowały "Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review", wybierały także:
- Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby 0,00 zł
- Tajemnice sieci 39,50 zł, (7,90 zł -80%)
- Przeczucie 44,50 zł, (8,90 zł -80%)
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
Spis treści
Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review -- spis treści
1. Zrozumieć cztery składniki sztuki wpływu. Gdy emocje odgrywają istotną rolę (Nick Morga) (9)
2. Jak wykorzystać wiedzę naukową z zakresu sztuki perswazji. Podstawy behawioryzmu (Robert Cialdini) (17)
3. Trzy rzeczy, które menedżerowie powinni robić każdego dnia. Pracuj nad budowÄ… zaufania, zespoÅ‚u oraz tworzeniem sieci kontaktów (Linda A. Hill i Kent Lineback) (53)
4. Jak nauczyć się charyzmy? Przyciągaj i motywuj (John Antonakis, Marika Fenley i Sue Liechti) (65)
5. Przekonaj ludzi, przemawiaj do ich potrzeb. Poznaj odbiorców i stwórz z nimi więź (Nancy Duarte) (89)
6. Historie, które poruszajÄ… ludzi. PoÅ‚Ä…cz pomysÅ‚ i emocje (Wywiad z Robertem McKee przeprowadzony przez Bronwyn Fryer) (97)
7. ZaskakujÄ…ca moc perswazji karteczki samoprzylepnej. Pracuj nad relacjami interpersonalnymi (Kevin Hogan) (121)
8. Kiedy sprzedawać, przemawiajÄ…c do rozsÄ…dku, a kiedy odwoÅ‚ać siÄ™ do emocji? Rozum kontra mózg (Michael D. Harris) (131)