reklama - zainteresowany?

Przekonaj ich w 90 sekund lub szybciej - Sensus

Przekonaj ich w 90 sekund lub szybciej
ebook
Autor: Nicholas Boothman
Tłumaczenie: Anna Dorota Kamińska
ISBN: 978-83-66142-24-4
stron: 320, Format: ebook
Data wydania: 2020-02-07
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 21,40 zł (poprzednio: 28,92 zł)
Oszczędzasz: 26% (-7,52 zł)

Dodaj do koszyka Przekonaj ich w 90 sekund lub szybciej

Tagi: Komunikacja międzyludzka | Rozwój osobisty

Boothman to Dale Carnegie ery pośpiechu.
John Tierney, „The New York Times”

Nick Boothman znakomicie doradza, jak sprawić, by w ciągu 90 sekund od spotkania swego rozmówcy móc komunikować się z nim jak ze starym zaufanym przyjacielem. […] A następnie skutecznie przekształcić te kontakty w trwałe i efektywne relacje biznesowe.
Mary Edelstone, wydawca, BottomLine/Personel
 
Niezależnie od tego, czy sprzedajecie, negocjujecie, przeprowadzacie wywiad, poznajecie ludzi czy kierujecie zespołem, sukces zależy od przekonania innych – a przekonanie innych zależy od nawiązania dobrych kontaktów. Nicholas Boothman, ekspert od budowania takich kontaktów, pokazuje, jak wykorzystać narzędzia, które mamy – twarz, ciało, postawę i głos – by wywrzeć piorunujące pierwsze wrażenie, wytworzyć klimat zrozumienia i zaufania oraz udoskonalić umiejętność tworzenia więzi międzyludzkich w sposób pozwalający skłonić innych do realizowania twoich pomysłów.

O autorze:

Nicholas Boothman, w pierwszym okresie swojej kariery zawodowej był fotografem modowym i reklamowym, o ugruntowanej, międzynarodowej renomie. Dziś jest cenionym konsultantem osobistym, a także grup i korporacji, wspomagającym tych, którzy chcą doskonalić umiejętności komunikacyjne potrzebne do nawiązywania relacji z innymi. Jest autorem kilku bestsellerowych książek. Możesz go odwiedzić online na stronie nicholasboothman.com.

Dodaj do koszyka Przekonaj ich w 90 sekund lub szybciej

Spis treści

Dodaj do koszyka Przekonaj ich w 90 sekund lub szybciej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.