reklama - zainteresowany?

Procesy i akty komunikacyjne . Koncepcje klasyczne i współczesne - Sensus

Procesy i akty komunikacyjne . Koncepcje klasyczne i współczesne
ebook
Autor: Grażyna Osika
ISBN: 97883-242-1553-9
stron: 216, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-25
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 9,12 zł (poprzednio: 12,00 zł)
Oszczędzasz: 24% (-2,88 zł)

Dodaj do koszyka Procesy i akty komunikacyjne . Koncepcje klasyczne i współczesne

Tagi: Komunikacja międzyludzka

"Obszar zawartych w niniejszych rozważaniach zagadnień obejmuje szeroko pojętą problematykę komunikacji międzyludzkiej. (...) opracowanie składa się z trzech części, w pierwszej został wyznaczony zakres badań, zawiera on charaktrystykę semiologii, jej początki. Określony został również obszar zagadnień powszechnie do niej zaliczanych. (...) Pierwsza część drugiego rozdziału poświęcona jest próbie zdefiniowania podstawowych pojęć, które wydają się istotne w opisach procesu komunikowania. (...) W części tej pojawiają się definicje takich pojęć , jak: komunikacja i komunikowanie interpersonalne. Dalsze fragmenty rozdziału drugiego poświęcone są analizie sytuacji stanowiącej przykład użycia znaków. Sytuacje takie określa się mianem aktów komunikacyjnych. (...) kolejny fragment rozdziału drugiego został poświęcony tzw. komunikacji niewerbalnej. (...) Na zakończenie została zaprezentowana koncepcja aktu komunikacyjnego. Wykorzystano w niej wcześniej poczynione założenia teorii aktów mowy, ogólne tezy socjologicznej koncepcji symbolicznego interakcjonizmu oraz teorię struktury ludzkiego działania w ujęciu Johna R. Searle'a." - ze Wstępu

 

Grażyna Osika jest adiunktem w Katedrze Stosowanych Nauk Społecznych Politechniki Śląskiej. Autorka kilkudziesięciu publikacji naukowych z pogranicza filozofii i socjologii. Do obszaru jej zainteresowań należą takie zagadnienia jak, komunikacja społeczna, nowe media, komunikacja perswazyjna, negocjacje oraz pragmatyka logiczna, która wyznacza rodzaj tradycji teoretycznej typowy dla autorki.

Dodaj do koszyka Procesy i akty komunikacyjne . Koncepcje klasyczne i współczesne

 

Osoby które kupowały "Procesy i akty komunikacyjne . Koncepcje klasyczne i współczesne", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa
  • Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
  • 100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni

Dodaj do koszyka Procesy i akty komunikacyjne . Koncepcje klasyczne i współczesne

Spis treści

Dodaj do koszyka Procesy i akty komunikacyjne . Koncepcje klasyczne i współczesne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.