reklama - zainteresowany?

Praga. Udany Weekend. Wydanie 3 - Sensus

Praga. Udany Weekend. Wydanie 3
ebook
Autor: praca zbiorowa
Tytuł oryginału: Le Guide Vert. Prague
ISBN: 978-83-283-1530-3
stron: 144, Format: ebook
Data wydania: 2015-04-21
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 10,95 zł (poprzednio: 19,55 zł)
Oszczędzasz: 44% (-8,60 zł)

Dodaj do koszyka Praga. Udany Weekend. Wydanie 3

Ruszajcie w świat z przewodnikami Michelina!

Praga to jedna z najpiÄ™kniejszych stolic europejskich. WyjÄ…tkowo urokliwe miejsce od dziesiÄ™cioleci przyciÄ…ga do siebie niezliczone rzesze turystów. Ma niepowtarzalny czar, a ogromna liczba wież umożliwia oglÄ…danie romantycznych widoków tworzonych przez wijÄ…cÄ… siÄ™ w dole WeÅ‚tawÄ™. Kto choć raz odwiedziÅ‚ to miasto, bÄ™dzie do niego wciąż powracaÅ‚, by cieszyć oko jego urokiem, spotkać przyjaznych, uÅ›miechniÄ™tych prażan i razem z nimi wychylić kufel dobrego, czeskiego piwa.
 



Zapraszamy w podroż po najwspanialszych miastach Å›wiata. W trzech częściach przewodnika z serii „Udany weekend” znajdziecie niezbÄ™dne informacje o celu Waszej podroży:
  • informacje praktyczne – przydatne przed i w trakcie podroży
  • zaproszenie do podroży – cześć prezentujÄ…ca informacje geograficzno-historyczne i kulturowe
  • dzielnice i zabytki – rozdziaÅ‚ proponujÄ…cy trasy zwiedzania danego miasta i opisujÄ…cy interesujÄ…ce miejsca
A dodatkowo:
  • precyzyjne mapy
  • plan caÅ‚ego miasta na wewnÄ™trznej stronach okÅ‚adki
  • plany poszczególnych dzielnic i zabytków oraz mapy tematyczne

Dodaj do koszyka Praga. Udany Weekend. Wydanie 3

 

Osoby które kupowały "Praga. Udany Weekend. Wydanie 3", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Prawa ludzkiej natury

Dodaj do koszyka Praga. Udany Weekend. Wydanie 3

Spis treści

Dodaj do koszyka Praga. Udany Weekend. Wydanie 3

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.