reklama - zainteresowany?

Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy - Sensus

Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
Autor: Oren Jay Sofer
Tytuł oryginału: Say What You Mean: A Mindful Approach to Nonviolent Communication
ISBN: 978-83-283-7246-7
okładka: miękka
Data wydania: 2020-11-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 26,94 zł (poprzednio: 44,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-17,96 zł)

Dodaj do koszyka Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy

Dodaj do koszyka Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy

 

Osoby które kupowały "Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Tajemnice sieci
  • Przeczucie

Dodaj do koszyka Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy

Spis treści

Powiedz, co mylisz. Uwano w sferze porozumienia bez przemocy -- spis treci

 

Przedmowa 9

 

Podzikowania 11

Wprowadzenie 13

CZʦ I. KROK PIERWSZY. BYCIE OBECNYM

1. Centrum naszego ycia 27

2. Sia uwanoci 41

3. wiadomo relacyjna 63

CZʦ II. KROK DRUGI. CIEKAWO I TROSKA

4. Gra w poczucie winy 83

5. Punkt wyjcia 101

6. Utrzymuj wi 123

CZʦ III. KROK TRZECI. KONCENTRACJA NA TYM, CO JEST ISTOTNE

7. To, co jest istotne 145

8. Zrczno emocjonalna 175

9. Pogbianie empatii i wewntrznej odpornoci 203

10. Jak sygnalizowa problemy, nie rozpoczynajc sporów 219

11. Jeli czego chcesz, pro o to 243

CZʦ IV. POCZENIE WSZYSTKICH ELEMENTÓW

12. Przebieg rozmowy 269

13. Spyw wzburzon rzek 291

14. Zakoczenie. Jak wyznaczy kurs? 313

DODATKI

Zestawienie zasad 319

Zwroty przydatne w komunikacji 323

Sowniczek 327

Inne zasoby 331

Indeks wicze wedug tematów 335

O autorze 339

Przypisy kocowe 341

Dodaj do koszyka Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.