reklama - zainteresowany?

Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy - Sensus

Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
Autor: Oren Jay Sofer
Tytuł oryginału: Say What You Mean: A Mindful Approach to Nonviolent Communication
ISBN: 978-83-283-7246-7
okładka: miękka
Data wydania: 2020-11-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 26,94 zł (poprzednio: 44,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-17,96 zł)

Dodaj do koszyka Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy

Dodaj do koszyka Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy

 

Osoby które kupowały "Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • PodrÄ™cznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Tajemnice sieci
  • Przeczucie

Dodaj do koszyka Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy

Spis treści

Powiedz, co my¶lisz. Uwa¿no¶æ w sferze porozumienia bez przemocy -- spis tre¶ci

 

Przedmowa 9

 

Podziêkowania 11

Wprowadzenie 13

CZÊ¦Æ I. KROK PIERWSZY. BYCIE OBECNYM

1. Centrum naszego ¿ycia 27

2. Si³a uwa¿no¶ci 41

3. ¦wiadomo¶æ relacyjna 63

CZÊ¦Æ II. KROK DRUGI. CIEKAWO¦Æ I TROSKA

4. Gra w poczucie winy 83

5. Punkt wyj¶cia 101

6. Utrzymuj wiê¼ 123

CZÊ¦Æ III. KROK TRZECI. KONCENTRACJA NA TYM, CO JEST ISTOTNE

7. To, co jest istotne 145

8. Zrêczno¶æ emocjonalna 175

9. Pog³êbianie empatii i wewnêtrznej odporno¶ci 203

10. Jak sygnalizowaæ problemy, nie rozpoczynaj±c sporów 219

11. Je¶li czego¶ chcesz, pro¶ o to 243

CZÊ¦Æ IV. PO£¡CZENIE WSZYSTKICH ELEMENTÓW

12. Przebieg rozmowy 269

13. Sp³yw wzburzon± rzek± 291

14. Zakoñczenie. Jak wyznaczyæ kurs? 313

DODATKI

Zestawienie zasad 319

Zwroty przydatne w komunikacji 323

S³owniczek 327

Inne zasoby 331

Indeks æwiczeñ wed³ug tematów 335

O autorze 339

Przypisy koñcowe 341

Dodaj do koszyka Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.