reklama - zainteresowany?

Potęga mózgu. Jak ewolucja życia społecznego kształtowała ludzki umysł - Sensus

Potęga mózgu. Jak ewolucja życia społecznego kształtowała ludzki umysł
Autor: Dunbar Robin, Gowlett John, Gamble Clive
Tłumaczenie: Kosarzycki Radosław
ISBN: 9788378863403
stron: 328, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 38,02 zł (poprzednio: 49,38 zł)
Oszczędzasz: 23% (-11,36 zł)

Dodaj do koszyka Potęga mózgu. Jak ewolucja życia społecznego kształtowała ludzki umysł

W jaki sposób wyewoluował ludzki umysł? Jakie uwarunkowania doprowadziły do powstania języka, sztuki i kultury? Skąd wzięła się w naszych umysłach zdolność do rozumienia stanu umysłu innych ludzi? Potęga mózgu to znakomita opowieść o ewolucji zachodzącej od epoki kamienia aż po czasy współczesne. O tym, jak wraz ze zmianą środowiska, wymagań żywnościowych czy klimatu ulegał zmianie rozmiar mózgu naszych przodków oraz wielkość grup społecznych, w których żyli. Autorzy prowadząc nas przez ewolucję człowieka nie skupiają się wyłącznie na skamielinach i kościach, ale rozszerzają zakres badań o zagadnienia społeczne. Interdyscyplinarne podejście do naszej historii pozwoliło im opracować teorię mózgu społecznego, która tłumaczy, w jaki sposób zmiany liczebności grup, w których żyli nasi przodkowie, napędzały rozwój mózgu i stopniowo uwalniały potencjał ludzkości.

Dodaj do koszyka Potęga mózgu. Jak ewolucja życia społecznego kształtowała ludzki umysł

 

Osoby które kupowały "Potęga mózgu. Jak ewolucja życia społecznego kształtowała ludzki umysł", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Prawa ludzkiej natury

Dodaj do koszyka Potęga mózgu. Jak ewolucja życia społecznego kształtowała ludzki umysł

Spis treści

Dodaj do koszyka Potęga mózgu. Jak ewolucja życia społecznego kształtowała ludzki umysł

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.