reklama - zainteresowany?

Pogromcy miłości: jak chronić związek przed nawykami, które niszczą uczucie - Sensus

Pogromcy miłości: jak chronić związek przed nawykami, które niszczą uczucie
ebook
Autor: Willard F. Jr. Harley
Tłumaczenie: Agata Błaż
ISBN: 978-8-3748-9651-1
stron: 269, Format: ebook
Data wydania: 2017-04-21
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 27,92 zł (poprzednio: 34,47 zł)
Oszczędzasz: 19% (-6,55 zł)

Dodaj do koszyka Pogromcy miłości: jak chronić związek przed nawykami, które niszczą uczucie

Jak powinno wyglądać idealne małżeństwo? Powinno być szczęśliwe, zgodne i trwałe. Ale jak to osiągnąć, gdy na nasz perfekcyjny związek czyha tak wiele niebezpieczeństw? Willard F. Harley pokazuje, jak dbać o relację i co robić, aby miłość, która pojawiła się na początku, trwała latami. Z pierwszej części jego książki dowiemy się, jakie są najgroźniejsze dla związku nawyki oraz jak z nimi walczyć. W części drugiej zaś poznamy skuteczne techniki pozwalające lepiej komunikować się z partnerem, zamiast się kłócić. Harley w lekkiej formie przekazuje niezwykle ważne przesłanie: aby miłość się nie wypaliła, trzeba wciąż rozniecać jej ogień. Dzięki tej książce:wasze małżeństwo będzie oparte na mocnych fundamentach;łącząca was miłość będzie coraz silniejsza;dowiecie się, jak dbać o siebie nawzajem;będziecie szczęśliwsi ze sobą.

Dodaj do koszyka Pogromcy miłości: jak chronić związek przed nawykami, które niszczą uczucie

 

Osoby które kupowały "Pogromcy miłości: jak chronić związek przed nawykami, które niszczą uczucie", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • Tajemnice sieci
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca

Dodaj do koszyka Pogromcy miłości: jak chronić związek przed nawykami, które niszczą uczucie

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Pogromcy miłości: jak chronić związek przed nawykami, które niszczą uczucie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.