reklama - zainteresowany?

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą - Sensus

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą
Autor: Mateusz Grzesiak
ISBN: 978-83-283-5859-1
stron: 232, Format: 140x208, okładka: twarda
Data wydania: 2019-10-16
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 25,93 zł (poprzednio: 39,89 zł)
Oszczędzasz: 35% (-13,96 zł)

Dodaj do koszyka Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą

Tagi: Rozwój osobisty

Zbuduj skutecznie autentyczny wizerunek

Kimkolwiek jesteś - żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem - Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, jak postrzegają Cię ludzie, wśród których funkcjonujesz. Każdy ma zdanie na Twój temat, ale mało kto ma zdanie prawdziwe albo takie, jakie chcesz, by miał. Zbuduj więc adekwatny personal brand - spójny z Tobą wizerunek, który pokaże właściwie dobranym odbiorcom prawdziwego Ciebie. Przygotuj się na głęboką podróż w głąb siebie, bo proces kreowania marki osobistej uświadamia człowiekowi prawdę o nim samym. Ta wyprawa uzmysłowi Ci, kim naprawdę jesteś, pozwoli uwolnić się od głęboko zakorzenionych ocen innych oraz wyposaży Cię w rzetelne i przydatne narzędzia z zakresu nauk o marketingu i psychologii na miarę potrzeb współczesnego rynku. W efekcie staniesz się nową, jeszcze lepszą i skuteczniejszą w działaniu wersją siebie, a Twoje imię i nazwisko kojarzyć się będą innym dokładnie tak, jak to zaplanujesz.

Skorzystaj z wiedzy zawartej w tej książce - to gwarancja, że otrzymujesz synergię rzetelnej nauki z niepodważalną praktyką popartą wynikami. Jeśli interesuje Cię zbudowanie własnego brandu, nie mogłeś trafić lepiej!

Zabieram Cię w drogę ku Twojej autentycznej marce osobistej!

dr Mateusz Grzesiak

Dodaj do koszyka Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą

 

Osoby które kupowały "Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Kompetencje menedżera
  • Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone
  • Handlowanie to gra

Dodaj do koszyka Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą

Spis treści

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudowa autentyczn mark osobist -- spis treci

  • Rozdzia 1. Wstp
  • Rozdzia 2. Wprowadzenie do personal brandingu
  • Rozdzia 3. Matryca obrazu siebie
    • wiczenie 1: Jaki jest Twój zewntrzny i wewntrzny obraz siebie? Wypenij tabel (patrz strona 26).
    • wiczenie 2. Eksploracja Twojego emocjonalnego podejcia do obrazu siebie
  • Rozdzia 4. Cele personal brandingu
    • Jakie obszary yciowej aktywnoci wspiera dobrze skonstruowana marka osobista
  • Rozdzia 5. Personal brand w badaniach naukowych
  • Rozdzia 6. Rónice w obrazach marki osobistej
    • Personal brand a przyszo
  • Rozdzia 7. Kluczowe czynniki efektywnci w mediach spoecznociowych
    • Facebook
    • YouTube
    • Twitter
    • Instagram
    • LinkedIn
  • Rozdzia 8. Matryca personal brandu
    • Prezentacja personal brandu
    • Matryca personal brandu
    • Konsekwencje braku waciwego personal brandu
  • Rozdzia 9. Najistotniejsze konteksty wykorzystania personal brandu
    • Kontekst sytuacyjny
    • Ksztatowanie marki osobistej w aspekcie danej grupy docelowej
  • Rozdzia 10. Kolektywne ksztatowanie archetypów
    • Pozytywne i negatywne cechy dwunastu podstawowych archetypów osobowoci
    • Konsekwencje dobrania danego archetypu do personal brandu
  • Rozdzia 11. Tworzenie autobiografii personal brandu
    • Przeszo stworzona przez innych
    • Odkrywanie siebie pisanie autobiografii
      • wiczenie 1. Wpisz wane dla Ciebie wydarzenie i wyjanij je w kontekcie tego, kim dzisiaj jeste.
  • Rozdzia 12. Funkcjonowanie zwizków krótkoterminowych
    • Wysyanie sygnaów innym
    • Podnoszenie atrakcyjnoci partnera
    • Prawidowa interpretacja odpowiedzi partnera
  • Rozdzia 13. Tworzenie marki osobistej w relacjach dugoterminowych
    • Marka osobista potencjalnego kandydata na staego partnera
    • Eksponowanie wartoci zwizanych z personal brandem
    • Identyfikacja potrzeb w aspekcie relacji dugoterminowych
  • Rozdzia 14. Profilowanie grupy docelowej w kontekcie marki osobistej
    • Powstawanie nieprawdziwych opinii
    • Budowanie zdania opartego na faktach i na podstawie dowiadcze
    • Profilowanie innych zacznij od sprofilowania siebie
  • Rozdzia 15. Korzystanie z metafor przy uyciu matrycy storytellingowej
    • Opowiadanie historii a marka osobista
    • Tworzenie siebie i realizacja potrzeb
    • Komunikowanie waciwych historii a nowe moliwoci dla Ciebie i innych
    • Matryca storytellingowa
  • Rozdzia 16. Personal brand a rozmowa kwalifikacyjna
    • Ty jako pracownik
    • Przedstawianie dowiadczenia zawodowego
    • Zalety i wady
    • Operacjonalizacja oczekiwa pracodawcy
  • Rozdzia 17. Marka osobista w relacjach midzyludzkich
    • Nawizywanie kontaktów
    • Uniwersalne potwierdzacze
    • Na to zwracaj uwag, nawizujc znajomo
    • Cechy osób sympatycznych
    • Twój archetyp w relacjach towarzyskich
  • Rozdzia 18. Marka osobista a relacje hierarchiczne
    • Relacje pionowe i poziome
    • Potrzeby uczestników drabiny hierarchii
    • Styl komunikacji w relacjach pionowych
    • Wspieranie okrelonego stanowiska w archetypach
  • Rozdzia 19. Branding w miejscu pracy
    • Komunikacja z szefem
    • Marka osobista kompetentnego i lubianego pracownika
    • Personal brand ucznia
  • Rozdzia 20. Ksztatowanie marki osobistej dziecka
    • Ksztatowanie opinii dziecka na jego wasny temat
    • Samorealizacja dziecka
    • Aktualizacja marki wasnej dziecka
    • Schemat komunikat realizacja
    • Etapy rozwoju dziecka
  • Rozdzia 21. Ksztatowanie polskiego brandu
    • Polska w oczach innych nacji
    • Nowoczesny Polak za granic
    • Przeramowanie schematów dotyczcych Polaków i polskoci
    • Pamitaj! Jestem z Polski
  • Rozdzia 22. Matryca wiarygodnoci
    • Budowanie wiarygodnoci
    • Rola liczb
  • Rozdzia 23. Stosowanie konceptów marki osobistej w sytuacjach yciowych
    • Umawianie si na randk
    • Rozmowa kwalifikacyjna
    • Sprzedawanie swoich usug
  • Rozdzia 24. Strategie ksztatowania marki osobistej w social mediach
    • Cele marki osobistej
    • Waciwe medium do komunikowania swojej marki osobistej
    • Czstotliwo umieszczania komunikatów w social mediach
    • Dugo publikowanych treci
    • Co publikowa w kanale YouTube
  • Rozdzia 25. Zasady copywritingu
    • Tworzenie perswazyjnego tytuu
    • Rola tezy w artykule
    • Co powinno znale si w body kadego tekstu
    • CTA w tekcie
  • Rozdzia 26. Podsumowanie
    • Cztery kroki prowadzce do stworzenia personal brandu
    • Tworzenie marki osobistej case study. Profil Psychologia na wesoo
  • Rozdzia 27. Czas na Ciebie
    • Krok 1. Okrel swoje cele
    • Krok 2. Sprofiluj grup docelow
    • Krok 3. Wypenij matryc treci

Dodaj do koszyka Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.