reklama - zainteresowany?

Pełna MOC możliwości (edycja ING) - Sensus


mp3
Autor: Jacek Walkiewicz
ISBN: 978-83-283-0317-1
stron: 192, Format: mp3
Data wydania: 2014-09-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 15,99 zł (poprzednio: 31,98 zł)
Oszczędzasz: 50% (-15,99 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: Komunikacja międzyludzka | Psychologia duszy i umysłu | Psychologia pracy | Rozwój intelektualny | Życiowe filozofie

Jacek Walkiewicz zdobywcą Nagrody Teofrasta!

Bestseller wydawnictwa Onepress - "Pełna MOC możliwości" - otrzymał nagrodę Teofrasta dla najpopularniejszej książki psychologicznej 2013 roku, przyznawaną przez miesięcznik Charaktery.

""

Książka o spełnionym życiu, zainspirowana przez 18-minutowy wykład!

Pomyśl o swoich sukcesach. One nie są dziełem przypadku. Żadne „udało się”, „samo wyszło”, „przy okazji”. Okazje pojawiły się na Twojej drodze. Ale to Ty schyliłeś się, podniosłeś je, włożyłeś w nie pasję, ciężką pracę, upór i odniosłeś sukces. Czytelniku! Pomyśl o swoich marzeniach. Wiesz, po co są? Żeby je spełniać! Pomyśl o odwadze. Odwaga składa się z czterech elementów. Odwaga to zaufanie do siebie, ryzyko, decyzje i zaangażowanie. Te składowe — dążenie do sukcesu, pasja, praca, marzenia, odwaga — łączą się ze sobą w obraz spełnionego życia. Dają nam pełną MOC możliwości. O tym właśnie opowiadał Jacek Walkiewicz słuchaczom TEDxWSB we wrześniu 2012 roku we Wrocławiu.

Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi rozwinięcie tamtego wykładu. Za pośrednictwem internetu przesłanie autora dotarło do wielu ludzi, może również do Ciebie. Zaczęły spływać e-maile, pytania, prośby o pomoc w wychodzeniu na prostą, na drogę do pełni możliwości. Jacek Walkiewicz nie był w stanie każdemu z pytających odpowiedzieć indywidualnie. Dlatego postanowił zrobić to zbiorowo — właśnie za pośrednictwem tej książki.

Jacek Walkiewicz - Absolwent Wydziału Psychologii UW. Charyzmatyczny i motywujący mówca, trener i mentor. Ceniony za szeroką wiedzę merytoryczną oraz inspirujący, ciekawy, energetyzujący i pełen humoru styl prowadzenia wykładów i szkoleń. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.

""

Zdecydowana większość z nas woli działać, niż narzekać na swój los (badanie „Barometr ING — Realizujemy czy snujemy”, 2014), jednak aż 72% odkłada realizację planów na później. Dlatego ING Bank Śląski razem z autorem tej książki w akcji DopnijSwego.pl motywują do działania. Wejdź na stronę www.dopnijswego.pl, sprawdź, czy łatwo przychodzi Ci realizowanie planów, i zapoznaj się ze wskazówkami, jak iść do przodu. Ważne jest, aby każdy wybrał najlepszą dla siebie drogę realizacji planów i dopiął swego!

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Pełna MOC możliwości (edycja ING)", wybierały także:

  • Dzieci Soma Seba

Dodaj do koszyka

Spis treści

Pełna MOC możliwości (edycja ING) Audiobook -- spis treści

  • List do mojego dziecka
  • Wykład Pełna MOC możliwości
  • Rozdział 1. Pełna MOC możliwości
  • Rozdział 2. Jestem z pokolenia
  • Rozdział 3. Być bohaterem swojego życia to akt odwagi
  • Rozdział 4. Leć za marzeniem, które w sercu mieszka
  • Rozdział 5. Puk, puk strach puka do drzwi
    • Zaufanie do samego siebie
    • Ryzyko
    • Decyzje
    • Zaangażowanie
  • Rozdział 6. Pasja rodzi profesjonalizm
  • Rozdział 7. Podróże kształcą wykształconych
    • Moja nieprawda pierwsza:Co nie zabije, to wzmocni
    • Moja nieprawda druga: Człowiek uczy się na błędach
    • Moja nieprawda trzecia i czwarta: Pokorne ciele dwie matki ssie i w życiu trzeba być artystą i dyplomatą
    • Moja nieprawda piąta: Podróże kształcą
    • Moja prawda pierwsza: Kto z kim przystaje, takim się staje
    • Moja prawda druga: Nie pal za sobą mostów
    • Moja prawda trzecia: Nie ma godziwej metody czynienia niegodziwości
  • Rozdział 8. Co mi się udało, a co zrobiłem
  • Rozdział 9. Ludzie listy piszą
    • List 1
    • List 2
    • List 3
  • Rozdział 10. MOC celów
    • Jakie powinny być cele?
  • Rozdział 11. Koncert życzeń, czyli co życzylibyśmy sobie wiedzieć
    • Pytania od internautów (i nie tylko)
  • Dziesięć książek, które polecam

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2019 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.