reklama - zainteresowany?

Outside the box. Jak myśleć i działać kreatywnie - Sensus

Outside the box. Jak myśleć i działać kreatywnie
ebook
Autor: Aneta Chybicka
ISBN: 9788374896917
stron: 250, Format: ebook
Data wydania: 2019-06-24
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 29,90 zł

Dodaj do koszyka Outside the box. Jak myśleć i działać kreatywnie

Tagi: Rozwój osobisty

Jak uwolnić mózg od sztampowego myślenia i skierować go na całkiem nowe tory? Co pobudza umysł do kreatywności? W jaki sposób zmotywować grupę do twórczej i nieszablonowej pracy nad problemem? Czy trudno jest wyzwolić w ludziach potencjał kreatywności? Jak tworzyć, wdrażać i oceniać innowacje?

Na te i wiele innych pytań odpowiada dr Aneta Chybicka w książce Outside the box . To poradnik napisany przez praktyka dla praktyków. Zawiera wiele studiów przypadku opisujących realne sytuacje biznesowe, dzięki czemu łatwo jest przełożyć zawartą w nim wiedzę na rzeczywiste potrzeby zawodowe.

Książka pomaga rozwinąć jedną z najbardziej potrzebnych współcześnie kompetencji, jaką jest kreatywność. Jest źródłem nie tylko wiedzy teoretycznej, ale przede wszystkim praktycznych umiejętności stosowania technik twórczego myślenia w pracy indywidualnej i grupowej. Pokazuje, jak pobudzać do zmian oraz jak kreować i wdrażać zmiany. Pomoże ci pokierować pracą grupy w taki sposób, aby dojść do nowego i użytecznego rozwiązania problemu. Lektura poradnika przygotuje cię do poprowadzenia pracy twórczej z innymi.

Dodaj do koszyka Outside the box. Jak myśleć i działać kreatywnie

 

Osoby które kupowały "Outside the box. Jak myśleć i działać kreatywnie", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen maÅ‚ej grupy
  • Handlowanie to gra
  • BÅ‚Ä™kitny umysÅ‚. MyÅ›l na odwrót, dziaÅ‚aj na opak, poznaj nieznane!
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"

Dodaj do koszyka Outside the box. Jak myśleć i działać kreatywnie

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Outside the box. Jak myśleć i działać kreatywnie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.