reklama - zainteresowany?

Obiekcje klienta - Sensus

Obiekcje klienta
ebook
Autor: Anna Syrek-Kosowska
ISBN: 978-8-3767-7329-2
stron: 9, Format: ebook
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 9,71 zł (poprzednio: 12,61 zł)
Oszczędzasz: 23% (-2,90 zł)

Dodaj do koszyka Obiekcje klienta

Tagi: Komunikacja międzyludzka

Handlowcy często reagują na zastrzeżenia, obiekcje i krytykę ze strony klientów złością i chęcią udowodnienia swoich racji. Taka postawa z pewnością nie przyczyni się do uwieńczenia procesu sprzedaży sukcesem. Tymczasem uwagi ze strony klientów to najlepsze źródło informacji dla handlowca, który chce w skuteczny sposób prowadzić swoją działalność. Z lektury niniejszej pozycji dowiesz się m.in., co zrobić, gdy klient stanowczo odmawia i rezygnuje z zakupu oraz poznasz model przełamywania obiekcji (MPO) klienta i strategię perswazyjną (OPIA)._x000D_

Dodaj do koszyka Obiekcje klienta

Spis treści

Dodaj do koszyka Obiekcje klienta

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.